16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:05

Sylke schreef:
Nee, dan nemen mensen je niet meer serieus.

Dus? Wat interesseert het dat bepaalde mensen jou afrekenen op zoiets? Wiens probleem is dat dan?
Ik doe ook zat dingen waar niet iedereen het mee eens is, maar hey, je kan het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:06

Ik ga geen 53 pagina's bijlezen.
Maar ik ben het eens met Theo.
Het komt er een beetje hard uit, maar ik vind het gewoon de waarheid :')

Patricia vind ik overigen totaal niet verstandig :n
En kom op mensen, ze heeft echt wel iets aan plastische chirurgie gedaan.
Dat zie je zo.

RoodZonnetje

Sylke schreef:
Alleen daarom? Hahaha nee, ik dacht echt dat je met wat sterkers zou komen. Mensen liegen zoveel om zichzelf beter te doen laten lijken.

Waar heb je het nu in vredesnaam over? Volgens jou liegt PP, want ze ontkent dat ze wat aan haar lichaam heeft laten doen, toch? Beetje raar alleen dat ze dan zelf zegt dat er dingen aan haar lichaam veranderd zijn.

Echwel

Cyn_ schreef:
Ik ga geen 53 pagina's bijlezen.
Maar ik ben het eens met Theo.
Het komt er een beetje hard uit, maar ik vind het gewoon de waarheid :')

Patricia vind ik overigen totaal niet verstandig :n
En kom op mensen, ze heeft echt wel iets aan plastische chirurgie gedaan.
Dat zie je zo.

Wel netjes om je wel even in te lezen voordat je dit soort dingen neerzet..

Cyn_

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:08

Heb idd de laatste blz gelezen, maar 53 is een beetje veel he ;)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:09

Nou de eerste drie en de laatste drie staat toch duidelijk dat ze toegeeft idd iets aan haar lijf te hebben gedaan

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:11

Echwel schreef:
Dan moet je dus niet dit soort opmerkingen maken, die zijn eigenlijk zeer vrouwonvriendelijk.
Waarom is bloot bij veel mensen gelijk seks?? daar ligt een van de grote misverstanden, ik denk echt niet gelijk aan seks als ik een blote man op het strand zie hoor.
En ik heb mijn kinderen een hele vrije opvoeding gegeven en ze zijn er niet oversekst uitgekomen hoor..
Ik hoop dat ze onbevooroordeeld door het leven gaan

Ik leef in een wereld waar jongens alles bij elkaar liegen om te krijgen van een meisje wat hij wil, waar jongens meisjes oplichten om geld te verdienen, waar jongens geen NEE willen horen van een meisje, dat horen ze niet en ze doen toch wat ze willen.
De wereld lijkt mooi, maar als je verder kijkt dan je neus lang is zie je zo veel dingen die niet kunnen. Ik zou mijn dochter daarvoor behoeden, niet dat ze gekwetst en gebruikt en met een gebroken hart terugkomt. Je lichaam is iets heel moois, waarom dat met iedereen delen?

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:12

Jaa idd, maar aangezien er nog steeds mensen zijn die dit wel geloven.

& over het handje geven:
Ik denk niet dat Theo het persee voor zichzelf bedoelde.
Het lijkt mij heel normaal dat je iedereen begroet als je binnen komt.
Maar dat zal wel een verschil in opvoeding zijn. :)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:14

Heino schreef:
Sylke schreef:
Nee, dan nemen mensen je niet meer serieus.

Dus? Wat interesseert het dat bepaalde mensen jou afrekenen op zoiets? Wiens probleem is dat dan?
Ik doe ook zat dingen waar niet iedereen het mee eens is, maar hey, je kan het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.

Ik zou graag hebben dat mensen mij serieus nemen en me niet als een seks object zien. Vrouwen zijn beter dan dat, en daarom vind ik het niet kunnen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:15

Juist omdat een lichaam mooi is mag je ermee pronken het is iets zo natuurlijks, maar waar mensen iets onnatuurlijks van maken..
Een beetje vrouw staat stevig in haar schoenen en weet best wat ze doet en wil doen..
Ook wat betreft mannen jongens) als je weet dat ze liegen om je het bed in te krijgen hoef je daar toch neit op in te gaan, daar ben je zelf bij, nieamnd zet een pistool op je hoofd en zegt dat je mee moet gaan.
En mijn dochter (heb nog maar 1 thuis wonen) weet precies wat ze wel en niet wil, staat met 2 benen op de grond en is toch heel vrij opgevoed..

Waarom zouden mannen vrouwen niet serieus nemen en alleen een seksobject zien..
Ik heb dat nooit meegemaakt en heb toch best in een mannenwereld gezeten

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:18

Echwel schreef:
Juist omdat een lichaam mooi is mag je ermee pronken het is iets zo natuurlijks, maar waar mensen iets onnatuurlijks van maken..
Een beetje vrouw staat stevig in haar schoenen en weet best wat ze doet en wil doen..
Ook wat betreft mannen jongens) als je weet dat ze liegen om je het bed in te krijgen hoef je daar toch neit op in te gaan, daar ben je zelf bij, nieamnd zet een pistool op je hoofd en zegt dat je mee moet gaan.
En mijn dochter (heb nog maar 1 thuis wonen) weet precies wat ze wel en niet wil, staat met 2 benen op de grond en is toch heel vrij opgevoed..

Waarom zouden mannen vrouwen niet serieus nemen en alleen een seksobject zien..
Ik heb dat nooit meegemaakt en heb toch best in een mannenwereld gezeten

Ik zit ook in een mannenwereld, maar dan die van nu. Ik ben 21, en ik zie dat het steeds erger word. Meisjes van 12 die beter weten wat ze moeten doen tussen de lakens dan ik, hoe kan dat? Seks verkoopt, en dat is de enige reden waarom ze allemaal met hun lichaam pronken. Een beetje showen is leuk TUURLIJK, iedereen vind het leuk om een complimentje te krijgen. Maar je kan daarin ook te ver willen gaan.
En nu heb je duizenden jonge meisjes die een probleem met zichzelf hebben en daarom maar met iedereen de lakens in duiken, op zoek naar bevestiging en vol onzekerheid over zichzelf.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:19

Sylke schreef:
Ik leef in een wereld waar jongens alles bij elkaar liegen om te krijgen van een meisje wat hij wil, waar jongens meisjes oplichten om geld te verdienen, waar jongens geen NEE willen horen van een meisje, dat horen ze niet en ze doen toch wat ze willen.
De wereld lijkt mooi, maar als je verder kijkt dan je neus lang is zie je zo veel dingen die niet kunnen. Ik zou mijn dochter daarvoor behoeden, niet dat ze gekwetst en gebruikt en met een gebroken hart terugkomt. Je lichaam is iets heel moois, waarom dat met iedereen delen?

Wat leef jij in een trieste wereld.
Heb je wel door dat het die meisjes zijn die ervoor zorgen dat die jongens dat kunnen doen, dat soort jongen heeft alleen succes bij meiden die onzeker zijn en vooraal aandacht zoeken. Het spijt me zeer maar dat heeft dan meer met opvoeding en omgeving te maken en helemaal niets met bladen zoals Playboy.

Hetzelfde geldt voor meisjes van 12 die eruit zien als 16, dat heeft voor mij alles met de ouders te maken. Die zien dat en staan dat toe.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:20

Je zegt het zelf een probleem met zichzelf hebben, daar doet een blootreportage van een bekend of onbekend iemand niets aan..
Of nou Jetje van de hoek of PP erin staat wat maakt dat nou uit dan..
Jetje van de hoek kan ook kinderen hebben alleen weet niemand dat omdat niemand haar kent..

Sorry een beetje hypocriet om te zeggen dat PP het dan niet mag doen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:22

Wat jonge meiden betreft zou ik me persoonlijk drukker maken over het feit dat zo'n verkooptopic staat op een forum waar heel veel jonge meisjes zitten en die dan ook wel zouden kunnen denken dat dit normale kleding is:
[EA-CO] complete Kerstoutfits!!! Direct versturen!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:23

Ik vind dat deze wereld teveel om seks draait, en je kan mij niet vertellen dat er geen mannen/jongens zijn die aan hun trekken komen met dank aan de playboy en dat soort dingen. Patricia houd ervan als mensen over haar praten toch. Wou jij dan zeggen dat zij geen aandacht zoekt? Ze heeft net een scheiding achter de rug na zo een lange periode getrouwt te zijn, is het dan wel verstandig om zo iets te doen? Is aandacht zoeken, meer niet. En shock reacties zoeken.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:26

ThePast03 en dan niet te vergeten topics over hoe normaal je het vindt om te blowen, de nodige ik heb vriendje topics en de seks topics

Maar zolang het volwassenen zijn met die seks Sylke doet niemand er een ander toch kwaad mee?
Wat is dan het probleem, al wil iemand de hele wereld rondne"ken is dat toch ieder zijn eigen pakkie aan heeft niemand anders iets mee te maken.
Als oude vrouwen op jonge mannen vallen en die mannen vinden het best wie zijn wij dan om er iets van te zeggen..

Seks is altijd een trigger geweest in de wereld alleen was het vroeger stiekem en werden er meer vieze dingen gedaan dan tegenwoordig, maar zelfs de vroegere koningen hadden tig minaressen en die dames hadden het goed voor elkaar

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:31

Sylke schreef:
Ik zou graag hebben dat mensen mij serieus nemen en me niet als een seks object zien. Vrouwen zijn beter dan dat, en daarom vind ik het niet kunnen.

Waarom kan het niet allebei?

Moet me toch even van het hart dat de tegenstanders van blootreportages allemaal op de een of andere manier in een wereldje lijken te leven waarin seks en bloot iets slechts is.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:36

Sylke schreef:
Ik vind dat deze wereld teveel om seks draait, en je kan mij niet vertellen dat er geen mannen/jongens zijn die aan hun trekken komen met dank aan de playboy en dat soort dingen. Patricia houd ervan als mensen over haar praten toch. Wou jij dan zeggen dat zij geen aandacht zoekt? Ze heeft net een scheiding achter de rug na zo een lange periode getrouwt te zijn, is het dan wel verstandig om zo iets te doen? Is aandacht zoeken, meer niet. En shock reacties zoeken.

heerlijk toch al die aandacht?
als ik in de playboy zal staan is dat toch wel heerlijk om te weten.
iedereen wil graag mooi gevonden worden ieder op zijn eigen manier.
ik zal nogmaals nooit nee zeggen tegen de playboy (de amerikaanse wel te verstaan)
en ik hoefde er geen cennt voor te hebben :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:02

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:22

Citaat:
Hè, ja, en roddelbladen zijn een bron van absolute waarheid

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar om je nou te beroepen op een roddelblad is wel erg naief... Je zou bijna denken dat HC ergens nog gelijk heeft ook
:= +:)+ +:)+ Je haalt de woorden uit mijn mond.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:44

Heino schreef:
Sylke schreef:

Mannen genoeg die mooie vrouwen als een seksobject zien zonder in de playboy te staan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:10

unicorn_kiss schreef:
Mannen genoeg die mooie vrouwen als een seksobject zien zonder in de playboy te staan.

Bijna alle mannen, alleen de meeste durven daar niet eerlijk voor uit te komen tegen hun partner. ;)
Dat hoort nu eenmaal bij de man.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:19

Nou, als mijn man me niet meer (af en toe) als seksobject ziet, wordt het tijd om een advocaat te gaan raadplegen. Het is toch een wezelijk onderdeel van je relatie...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:35

Sylke schreef:
Ik vind ook dat Theo wat te ver is gegaan, maar ik snap ook dat hij liever een playboy koopt waar jongere vrouwen in staan. Ik vind zeker dat hij een punt heeft als hij het heeft over dat zij een moeder is, en een goed voorbeeld zou moeten geven. Want nu staat haar 19-jarige dochter OOK in een naaktblad. Toeval? Nee. Mama krijgt aandacht, ikke wil ook aandacht. Zo gaat dat...dat meisje wil ook niet dat alle jongens van haar leeftijd met een harde *** naar haar moeder zitten te kijken. Dan wil zij natuurlijk ook laten zien wat ze in huis heeft... Vooral op dat punt vind ik dat Theo heel erg gelijk heeft, Patricia is moeder en heeft haar verantwoordelijkheden, zo geeft ze precies het verkeerde voorbeeld. Ik zou mijn dochter ECHT NIET in een naaktblad willen zien staan.. Ik heb nog geen kinderen, maar dan zou ze al die bladen stuk voor stuk op mogen eten. Zo ga je niet met je lichaam om.
Verder vind ik de foto's van Patricia niet lelijk, maar als ze zegt dat alles a naturelle is dan geloof ik daar geen barst van. Als je kinderen hebt gehad dan gaan je borsten nou eenmaal hangen... En als je ouder word krijg je nou eenmaal rimpels, en niet alleen op je gezicht.
Ik denk dat het een schreeuw om aandacht is van haar...

FHM is géén naaktblad zoals de playboy hoor..
En hoe bedoel je, zo ga je niet met je lichaam om? Als je een mooi lichaam hebt mag je dat best laten zien. Je hebt naakt foto's en naakt foto's, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dit zijn hele mooie, smaakvolle foto's. En geen ranzige h**rige plaatjes die je vaak zat op internet voorbij ziet komen. Of op de tv snachts :+ Zó ga je niet met je lichaam om, maar met een mooie fotoshoot is niks mis mee. Dat moet iedereen toch zelf weten?

Ik heb samen met mijn vriend ook een fotoshoot gedaan, met kleding, maar ook een paar naakt. En dat zijn heeeeele mooie foto's, en daar is niks op te zien ;) (geen tiet o.i.d.)

En ze had het over haar lichaam, niet over haar gezicht. Ze is heel open daar over dat daar wel wat aan is gebeurd, 'onderhoud' :)

En hoezo te losse opvoeding, ze staat in een sexy mannenblad, so what?
Het is toch geen heroïne hoertje die op straat zwerft, dat is pas erg.
Ze is volwassen, ik vind het pas erg hoe veel meisjes van 12 of 13 er tegenwoordig bij lopen.. Dan denk ik echt, hoe kan je dat als ouder goed vinden op die leeftijd..

@ Moniek: Ik ook niet! Vind dat alleen maar een compliment als je er voor gevraagd wordt..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:53

Ik zie het punt niet. Waarom maken mensen zich hier zo druk om?

Laat haar lekker doen wat ze wilt, het is toch geweldig als je op die leeftijd zo'n lichaam hebt??

En als zij er vrolijk van word om dan in de playboy te gaan staan, laat haar lekker.

Ik zie het grote punt niet hier.