Sylke schreef:Ik vind ook dat Theo wat te ver is gegaan, maar ik snap ook dat hij liever een playboy koopt waar jongere vrouwen in staan. Ik vind zeker dat hij een punt heeft als hij het heeft over dat zij een moeder is, en een goed voorbeeld zou moeten geven. Want nu staat haar 19-jarige dochter OOK in een naaktblad. Toeval? Nee. Mama krijgt aandacht, ikke wil ook aandacht. Zo gaat dat...dat meisje wil ook niet dat alle jongens van haar leeftijd met een harde *** naar haar moeder zitten te kijken. Dan wil zij natuurlijk ook laten zien wat ze in huis heeft... Vooral op dat punt vind ik dat Theo heel erg gelijk heeft, Patricia is moeder en heeft haar verantwoordelijkheden, zo geeft ze precies het verkeerde voorbeeld. Ik zou mijn dochter ECHT NIET in een naaktblad willen zien staan.. Ik heb nog geen kinderen, maar dan zou ze al die bladen stuk voor stuk op mogen eten. Zo ga je niet met je lichaam om.
Verder vind ik de foto's van Patricia niet lelijk, maar als ze zegt dat alles a naturelle is dan geloof ik daar geen barst van. Als je kinderen hebt gehad dan gaan je borsten nou eenmaal hangen... En als je ouder word krijg je nou eenmaal rimpels, en niet alleen op je gezicht.
Ik denk dat het een schreeuw om aandacht is van haar...
FHM is géén naaktblad zoals de playboy hoor..
En hoe bedoel je, zo ga je niet met je lichaam om? Als je een mooi lichaam hebt mag je dat best laten zien. Je hebt naakt foto's en naakt foto's, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dit zijn hele mooie, smaakvolle foto's. En geen ranzige h**rige plaatjes die je vaak zat op internet voorbij ziet komen. Of op de tv snachts
Zó ga je niet met je lichaam om, maar met een mooie fotoshoot is niks mis mee. Dat moet iedereen toch zelf weten?
Ik heb samen met mijn vriend ook een fotoshoot gedaan, met kleding, maar ook een paar naakt. En dat zijn heeeeele mooie foto's, en daar is niks op te zien
(geen tiet o.i.d.)
En ze had het over haar lichaam, niet over haar gezicht. Ze is heel open daar over dat daar wel wat aan is gebeurd, 'onderhoud' 
En hoezo te losse opvoeding, ze staat in een sexy mannenblad, so what?
Het is toch geen heroïne hoertje die op straat zwerft, dat is pas erg.
Ze is volwassen, ik vind het pas erg hoe veel meisjes van 12 of 13 er tegenwoordig bij lopen.. Dan denk ik echt, hoe kan je dat als ouder goed vinden op die leeftijd..
@ Moniek: Ik ook niet! Vind dat alleen maar een compliment als je er voor gevraagd wordt..