Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Noord-Afrikaanse he! Je mag geen marokkaan meer zeggen want dat is discriminatie! Ook zoiets bespottelijks!!!
Voorheen mocht geen enkele aanduiding van kleur of afkomst, wat daar bespottelijk aan is zie ik even niet.
Alet74 schreef:@MB: maar jij kunt het vast wel met me eens zijn dat het niet alleen de Marokkaanse en Antilliaanse jongeren zijn die stoute dingen doen (kijk ondertussen met een half oog naar de intocht van SInterklaas), ook de Nederlandse jongeren zijn niet heilig hoor! Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel logisch (dat is toch van alle tijden?).
Heino schreef:Betteke schreef:Waarschijnlijk heb ik wat gemist, maar waar zegt Wilders letterlijk dat hij groepen uit wil sluiten?
Ik wacht nog steeds op antwoord.
Heino schreef:Net op het nieuws: in Utrecht is de helft van de criminelen van Marokkaanse afkomst maar de "Nederlanders" (geen idee wat ze hier precies mee bedoelen) hadden meer criminele activiteiten op hun naam staan.
Gohya: nogmaals, als je vindt dat alle jeugd zwaardere straffen moet krijgen, waarom stem je dan op iemand die wil dat bepaalde groeperingen strenger gestraft worden?
MamboBeach schreef:sarabande schreef:Was ook een onderzoek over. Er zitten meer jongens van Marokkaanse afkomst in de gevangenis, maar de autochtone misdadertjes zitten voor zwaardere vergrijpen.
Zelfde verhaal als dat van de labrador.
gohya schreef:Ik stem op Wilders omdat ik het met heel veel dingen van hem eens ben.Elke partij heeft ook goede dingen erbij,maar de PVV heeft voor mij de meeste dingen.Zoals o.a. Nederland is VOL,en dat is ook zo.Wij kunnen als klein landje niet blijven opvangen,op een gegeven moment zit het vol.En dat zien de andere partijen blijkbaar niet,nou ja ze zien het wel,maar trekken hun mond niet open.Bang om racist genoemd te worden.
Ik vind stoppen met buitenlanders op vangen in nederland en de criminelen buitenlanders veel harder aanpakken en het land desnoods uitzetten.
sarabande schreef:MamboBeach schreef:
Zelfde verhaal als dat van de labrador.
Nee dit is de uitkomst van een officieel onderzoek. Begrijp niet dat jij geen enkele positieve uitspraak over Marokkanen wil/kan accepteren.
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Zelfde verhaal als dat van de labrador.
Kijk dan zou je kunnen zeggen ik ken zon onderzoek niet, maar jij verwijst het zonder er van gehoord te hebben naar het rijk der fabelen
En daar is niet tegen op te discusieren
Betteke schreef:Dat is wat jij ervan zegt, ik wil graag weten waar Wilders dat letterlijk heeft gezegd.
Citaat:„Dit boek zet aan tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde. Als moslims willen participeren, moeten ze afstand nemen van deze Koran. Ik zie in dat dit veel gevraagd is, maar we moeten stoppen met het doen van concessies.” (de Volkskrant)
Citaat:„Iedereen past zich aan onze dominante cultuur aan. Wie dat niet doet, is hier over twintig jaar niet meer. Die wordt het land uitgezet.” (de Volkskrant)
Citaat:"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al." (HP/De Tijd, 12 december 2007)
Citaat:“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” (Volkskrant 7 oktober 2006)
Citaat:"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt". (Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007)
Citaat:Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Citaat:Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Citaat:Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
Heino schreef:Maakt dat wat uit Kiwiko? Dat kan ik ook nog wel even nagaan hoor, maar het gaat mij om het gedachtengoed van die man.
.Citaat:Betteke schreef:
Dat is wat jij ervan zegt, ik wil graag weten waar Wilders dat letterlijk heeft gezegd