Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:iemand al een psygologisch onder zoek gedaan naar
de engelse jongen (jongen he , waarvan bekend is dat ze later volwassen worden dan meisjes)
waar was alle commotie toen hij vertrok ?
en zover ik begreep heeft hij niet de oversteek gemaakt in colone , zoals gepland bij laura
jumpgirl schreef:maar aan de andere kant, ze zoekt het maar lekker uit en als ze kapot geschoten of verkracht wordt of verzuipt in de zee dan is dat pech voor haar, want die keuze heeft ze dan zelf gemaakt.
Cyn_ schreef:Tja, aan de ene kant denk ik gevaarlijk.
Maar aan de andere kant zal ze meer leren van een maand zeilend de wereld over dan een half jaar op school.
Ouders zijn trouwens geen ouderschap kwijt, ze zijn al bij de rechter geweest. Laura moet naar een psycholoog die beoordeeld of ze het aan zou kunnen.
Yinnar schreef:Ze heeft al overal aangegeven dat het haar niet deert en dat ze de reacties reuzegrappig vindt allemaal. Ik volg het op de voet omdat ik het een hele interessante casus vindt. Dat ik die pa een monster noem dat heeft te maken met het bericht wat werd geplaatst. Dus je pikt er één woordje uit maar vergeet even de aanleiding. En vertel eens wat is er erg aan het woord monster. Ik noem hem toch geen k***lijer. Dat is pas vreselijk.