faye schreef:Je bedekt de gruweldaden van je geloofsgenoten liever met de mantel der liefde dan dat je stelling inneemt. Dat is de grote kern van het hele probleem.
Wie ik?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Je bedekt de gruweldaden van je geloofsgenoten liever met de mantel der liefde dan dat je stelling inneemt. Dat is de grote kern van het hele probleem.
Mystica schreef:BijgelezenIk ben er ook weer dus
gekvanfleur schreef:en denk eens aan al die slachtoffers van islam.
van 11 september enzo.
al zijn ze het niet allemaal, het is toch een bedreiging.
vind het een nette film en vindt het goed dat wilders voor de extremisten waarschuwt.
idd had hij wel beter de extremisten kunnen noemen en niet de heel islam.
jameyskatje schreef:GEEEN slachtoffers van de ISlAM.
sjongejonge. lees het andere topic over wilders. zelfmoordaanslagen zijn strikt verboden, zoals ik al 20x heb uitgelegd. hiermee ga je volgens ons geloof naar de hel. Islam verwerpt terrorisme!! lees het boek van harun yaya (ook op internet te lezen, even googlen)
daarbij. 11 september is nooit bewezen! er zijn ook veronderstellingen dat het van Amerika zelf kwam. met 11 september is de naam Al-Qaidah ook begonnen die niet eens bestaat. voor 11 september wist men nog amper wat Islam was.. na 11 september word iedereen gezien als terrorist
katiavl schreef:Wat is er aan te bewijzen, erg vind ik dat mensen theorietjes die op niks slaan gaan opgooien om maar wat kantjes zachter te maken
Voor 11 september waren er al langer problemen....
Karl66 schreef:Als Wilders alleen maar problemen met extremistische moslims heeft, waarom wil hij het land dan sluiten voor alle moslims?
Patriess schreef:katiavl schreef:Wat is er aan te bewijzen, erg vind ik dat mensen theorietjes die op niks slaan gaan opgooien om maar wat kantjes zachter te maken
Voor 11 september waren er al langer problemen....
Ja, misschien maar ik geef alleen de link voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Zie je alles ook eens vanuit een ander perspectief.
Ik dring je niet aan om het te gaan kijken en hoef er verder ook geen discussie over te beginnen ofzo hoor...
Patriess schreef:Ah, nouja dat was niet echt mijn bedoeling.
beantsje schreef:Ik heb de film net helemaal bekeken.
Wat een slechte film, geen boodschap, geen nuance geen enkele diepgang.
Gelukkig geen godslastering, maar wel beledigend voor verreweg de meeste islamieten.
Ik heb alleen het idee dat hij het einde wat veranderd heeft door te zeggen dat hij een blz uit het telefoonboek scheurde.
Hij heeft immers in de vooraankondiging gezegd "op het eind komt de koran in beeld en daar gebeurt iets mee maar ik zeg nog niet wat." Blijkbaar was hij eerst van plan echt een blz uit de koran te scheuren maar werd hem dat toch iets te link.
Voor een moslim kan je immmers beter Mohammed beledigen (die tenslotte maar een mens was) dan de Koran zelf, dat het woord van Allah is.
en dan vervolgens zeggen dat Balkenende teveel beren op de weg zag....