Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:imaudy schreef:Ja is dat zo vreemd?
Zo wijst toch iedereen naar de ouders.
Beetje bloed bewaren kan best.
Dat blijft niet goed, maar als arts wetende, kunnen ze daar misschien iets mee, maar een forensisch laboratorium is ook niet van gisteren.
imaudy schreef:Het bloed in de auto zegt niet zoveel. Dat kan de dader ook alsnog hebben gedaan.
De lijkengeur is wel wat vreemd, maar honden letten op de kleinste dingen van hun baas. Als de baas gespannen werd toen de hond in de buurt van de kleding van de moeder kwam, dan is het mogelijk dat een hond reageert.
Alles is mogelijk natuurlijk.
__baron__ schreef:maar weet het niet meer zeker hoor maar ze hadden toch ook eerst het nieuws gebeld en toen pas de politie??
Lusitana schreef:imaudy schreef:Het bloed in de auto zegt niet zoveel. Dat kan de dader ook alsnog hebben gedaan.
De lijkengeur is wel wat vreemd, maar honden letten op de kleinste dingen van hun baas. Als de baas gespannen werd toen de hond in de buurt van de kleding van de moeder kwam, dan is het mogelijk dat een hond reageert.
Alles is mogelijk natuurlijk.
Dit zijn professionele honden, met professionel begeleiders. Denk je ook bij drugsopsoringshonden dat ze alleen drugs vinden als een mens nerveus is? hoe denk je dat reddingshonden slachtoffers vinden? Het is de moeite waard om je te verdiepen in de opleiding en het werk van zo'n hond.
katiavl schreef:Dat was gedumped voordat de politie kwam of vlak erna en het media circus is pas later gekomen. Verder zijn de vrienden niet gevolgd in hun stappen...Maar daar zit het probleem dan ook van lichaam dumpen vind ik
katiavl schreef:Maar daar zit het probleem dan ook van lichaam dumpen vind ik
Citaat:Zondebok
In het Britse blad Sunday Mirror van zondag zei Kate McCann dat de Portugese politie hen als verdachten aanmerkte, omdat ze een zondebok zoekt voor het feit dat de zaak na vier maanden nog steeds niet is opgelost.
Babootje schreef:Nee hoor daar zit het probleem niet: stel het kind was de vorige avond al dood. Ze hadden haar immers de dag van haar verdwijning niet gezien? Of wel? Nou dan hadden ze makkelijk het lichaampje kunnen dumpen voor ze de verdwijning meldden en de aandacht op ze gericht kregen? Men ging steeds uit van het tijdstip van vermissing dat door de ouders was aangegeven. Maar nu de ouders zelf verdachte zijn kan het best zo zijn dat Maddy eerder is "verdwenen"
Lusitana schreef:katiavl schreef:Dat was gedumped voordat de politie kwam of vlak erna en het media circus is pas later gekomen. Verder zijn de vrienden niet gevolgd in hun stappen...Maar daar zit het probleem dan ook van lichaam dumpen vind ik
Lusitana schreef:Babootje schreef:Nee hoor daar zit het probleem niet: stel het kind was de vorige avond al dood. Ze hadden haar immers de dag van haar verdwijning niet gezien? Of wel? Nou dan hadden ze makkelijk het lichaampje kunnen dumpen voor ze de verdwijning meldden en de aandacht op ze gericht kregen? Men ging steeds uit van het tijdstip van vermissing dat door de ouders was aangegeven. Maar nu de ouders zelf verdachte zijn kan het best zo zijn dat Maddy eerder is "verdwenen"
Precies. Waarop Kate naar de vrienden gaat en zegt:"Nou ik heb sky gebeld, alles is volgens plan, ik ga nu de politie bellen..." In elk geval kwam ze aan tafel terug is alle rust, en niet in paniek...
imaudy schreef:De deur zat niet op slot. Maddy kon zelf het huis uit. Zo vreemd is het niet dat de moeder niet helemaal in paniek raakte toen ze Maddy niet vond.
Ik vind het wel heel vreemd dat het appartement niet verzegeld was na de vermissing.
Lusitana schreef:imaudy schreef:De deur zat niet op slot. Maddy kon zelf het huis uit. Zo vreemd is het niet dat de moeder niet helemaal in paniek raakte toen ze Maddy niet vond.
Ik vind het wel heel vreemd dat het appartement niet verzegeld was na de vermissing.
Je kind van drie loopt om negen/tien uur 'savonds in het donker op straat in een vreemd land, maar je vindt dat gewoon genoeg om niet in paniek te raken? Dan ben je pas echt een slechte ouder!!!!
Bij en vermissing is het geen gewoonte om een huis te verzegelen, dit doen ze gewoonlijk alleen na een misdaad, bij mijn weten. Het was nacht, ze hebben de mensen in hun huis laten slapen. Maar dit is een toegegeven fout, wat wil je er verder mee, bewijzen dat de politie slecht is en de ouders goed?
Ze beweerde trouwens dat ze meteen begreep dat ze ontvoerd was, omdat ze haar knuffel niet mee had die ze zogenaamd nooit los liet (maar op niet een foto mee staat). In een eerste verklaring lag die op de grond, later ineens op een plank buiten bereik van Maddie.
imaudy schreef:De deur zat niet op slot. Maddy kon zelf het huis uit. Zo vreemd is het niet dat de moeder niet helemaal in paniek raakte toen ze Maddy niet vond.
Babootje schreef:imaudy schreef:De deur zat niet op slot. Maddy kon zelf het huis uit. Zo vreemd is het niet dat de moeder niet helemaal in paniek raakte toen ze Maddy niet vond.
Nou, ik als moeder zou best in paniek zijn geweest als ik mijn kind niet in haar bedje vond
Babootje schreef:imaudy schreef:De deur zat niet op slot. Maddy kon zelf het huis uit. Zo vreemd is het niet dat de moeder niet helemaal in paniek raakte toen ze Maddy niet vond.
Nou, ik als moeder zou best in paniek zijn geweest als ik mijn kind niet in haar bedje vond