lies schreef:juval schreef:
op dit moment is er geen dreiging, wij hebben al onze vergunningen op orde, maar als we zouden willen vernieuwen of uitbreiden wordt het misschien wel lastig, dat is nu nog niet aan de orde want we durven voorlopig geen nieuwe investeringen aan zolang alles zo onzeker is. Afwachten wat het nieuwe kabinet voor plannen heeft met onze sector.
Je zei een paar/veel pagina's terug dat jullie nog een jaar of 15 door willen gaan en dat er dan niemand is die het over wil nemen, toch? Zou het voor jullie niet juist een zegen zijn, als ze jullie (voor een goed bedrag!) uit zouden kopen?
Misschien heb je het al eens beantwoord, maar sla soms een paar pagina's over.. Ben oprecht benieuwd!
nee, dat is geen optie. Mijn man werkt niet om te leven, maar leeft om te werken op zijn bedrijf, die wil niet stoppen (waarschijnlijk over 15 jaar ook nog niet
  ) We zijn nu begin 50, dus stilzitten is ook geen optie. Ik probeer wel eens wat alternatieven aan te dragen maar dat ziet hij (nog) niet zitten. Hij wil niet verhuizen (en we zitten natuurlijk ook nog met schoonmoeder).En bij uitkoop komt ook eerst de bank en de belastingdienst kijken, dus of er genoeg overblijft om de rest van ons leven van te rentenieren betwijfel ik