Marigold schreef:Wat is er mis met het bericht van HC?
Ach ja
Ik mag niet aangeven dat een atoomoorlog voorkomen MOET worden en dat er een spel gespeeld wordt met een paar ordes van grootte meer mensenlevens/-toekomst.
Citaat:
Ik ben het wel met zijn post eens hoor, is toch zo, het wordt meer en meer een vreemd spel tussen de verschillende leiders.
Exact.
Oekraïne is simpelweg een pion. Een van beíde kanten geweldadig en onverantwoordelijk machtsspel waarbij het humanitaire aan beide kanten slechts een marketingaspect is. Ja, ik weet het Rusland is de agressor maar hoe de rest reageert is geen detail.
Citaat:
Biden is gewoon te oud voor zijn taak, is soms helemaal de weg kwijt op een podium bijvoorbeeld. En N Korea klatst ff een raket tot vlakbij de grens van Z korea.
De VS en Z.Koera gaan fijn door met hun machtsvertoon met een zogenaamd al lang geplande oefening en Z.Korea heeft een heel stel raketten in de zee van het noorden geschoten. Ja, dát de-escaleert.
Net als bij Oekraïne als een steeds hoger stijgende watermassa achter een gammele dam.
Zie de russische raketten die door Oekraïne uit de lucht geschoten in Moldavië vallen.
Japan terecht in paniek nu.
N.Korea gaat zéker een proef met een nucleaire raket uitvoeren.
Citaat:
Ru heeft nu al een kwart van de energie infrastructuur vernield in Oekraïne, zei Zelensky op Twitter..
Het is en blijft vreselijk dat dit allemaal gebeurd.
En nu is Polen een soort ´Berlijnse Muur´ rond Kaliningrad aan het opwerpen. Zínloos opvoeren van de spanning.
Zal wel een ´grappige´ meme over komen. Haha, eigen schuld van de Russen. Tsk