Plaatsing asielzoekers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:33

DuoPenotti schreef:
elnienjo schreef:
Ik snap überhaupt niet dat ze daar blijkbaar wel personeel voor hebben. Wat krijgen die betaalt daar dat ze al die gevaren er voor over hebben?

Tussen de 12 en 14 euro bruto per uur.

In 2008 heb ik even als beveiliger gewerkt bij een AZC
En dat heeft mijn beeld niet ten goede gebracht voor de asielzoekers.

Ik heb me nooit bedreigd gevoeld.
Maar dat voelde ik me ook niet als er een bonk van een Nederlandse kerel wel eens ergens gelijk over kwam halen :D

Maar onfatsoenlijke lui met een hoop eisen. Toen voornamelijk Somaliërs.
Grote puinzooi maakte ze er van die Nederlandse schoonmaak op kwam ruimen. Terwijl ze zelf de hele dag niets doen.
Eten was niet goed, dit was niet goed, dat was niet goed . Dat ze veilig waren was niet hun prioriteit.

Dat is een bizar laag bedrag zeg! Voor dat geld kun je ook veilig op kantoor zitten of in de horeca.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:36

MightyMike schreef:
Precies dat hoor je overal en dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat er een not in my backyard gevoel is..

Maar wel dat ze het vervolgens dood normaal vinden dat het in iemand anders zn backyard wordt gedropped...liefst bij mensen die niet de middelen hebben om het tegen te houden. En het ook dood normaal vinden om gelijk de pvv/fvd/racisme kaart te trekken als die mensen net zo goed tegen zijn en niet veel meer kunnen dan met een spandoek bij het beoogde terrein te gaan staan.
DAT kan ik ze wel kwalijk nemen, want dat is o zo hypocriet, om maar niet te zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt.

Dat loon voor een beveiliger bij een AZC is echt belachelijk laag. Gezien ze voor de kiezen krijgen.

Sansevieria

Re: Plaatsing asielzoekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:39

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:42

Vind ik een rare reactie cxCynnxx, tenminste, als ik het goed begrijp wat je schrijft. Ik denk niet dat de mensen die het niet in hum omgeving willen, het doodnormaal vinden dat het geplaatst wordt in een andere omgeving. Ook voor die mensen denk ik dat ze het leed wat een azv heet, wel voelen. Maar als jij iets niet leuk vind, ben je blij als het je deur voorbij gaat, is logisch lijkt mij. Wil toch niet zeggen dat je het dan een ander toewenst?

De overheid legt het probleem wat mij betreft neer bij de omgeving. Het systeem is niet op orde, opvangen is absoluut noodzakelijk, maar zou onder andere randvoorwaarden plaats moeten vinden. Niemand voelt zich veilig bij berichten zoals bovenstaande en al dat soort wanpraktijken zouden er in mijn ogen niet mogen zijn. Ik voel mij dan niet meer veilig, in een poging andere mensen uit oorlogslanden wel veilig te laten voelen.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:52

Citaat:
Precies dat hoor je overal en dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat er een not in my backyard gevoel is..

Citaat:
Maar wel dat ze het vervolgens dood normaal vinden dat het in iemand anders zn backyard wordt gedropped...liefst bij mensen die niet de middelen hebben om het tegen te houden. En het ook dood normaal vinden om gelijk de pvv/fvd/racisme kaart te trekken als die mensen net zo goed tegen zijn en niet veel meer kunnen dan met een spandoek bij het beoogde terrein te gaan staan.
DAT kan ik ze wel kwalijk nemen, want dat is o zo hypocriet, om maar niet te zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt.

Dat loon voor een beveiliger bij een AZC is echt belachelijk laag. Gezien ze voor de kiezen krijgen.

Ik verdedig mijn Leidse vrienden.

Niet iedereen die rijk is, wil geen asielzoekers om de hoek hebben wonen.

Maar tja, wie dat niet wil en rijk is, kan zich makkelijk verweren.
Wie het niet wil maar in een Vogelaarwijk woont, komt daar zelden aan toe.

En ook in Vogelaarwijken gaat het van tijd tot tijd prima.
"Daar schrikt men niet meer van een kleurtje of een buitenlandse taal."

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:57

Sansevieria schreef:
Niet alleen het loon van een beveiliger hoor.
Je zult er maar werken, en dit moeten meemaken:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -hete-olie

Vreselijk!

Met de huidige personeelstekorten is het toch bizar dat er nog mensen op een azc blijven werken? Waarom in godsnaam? Als er geen personeel meer voor te krijgen is moeten ze vanzelf opdoeken.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:58

Uitgaande van die ene regel die zegt "1e veilige land is waar je asiel aanvraagt". Zou je heel simplistisch en logisch stellen dat er dus geen asielzoekers in NL zouden moeten zijn. Ze komen nl niet met het vliegtuig, maar lopend/trein en al onze buurlanden zijn veilig.
Dan is het begrijpelijk dat meer en meer mensen zeggen dat de boel op slot moet als er ook nog eens en wangedrag vandaan komt en de infrastructuur & sociale vangnetten (waar veel van deze mensen terecht komen ondanks al die blabla van werk en dus betalen vangnet) niet in staat zijn de huidige 17.7-18 miljoen mensen op een voor NL acceptabel welvaartsniveau te houden. Ergens liegt er iemand en flink ook. En dan zou er ivm vergrijzing nog meer bij moeten? Naar wat 20miljoen? Met de klimaatproblemen ook nog eens die versnellen? Ga even zo door (en sneller, want alles wat hier komt schakeld al dan niet gedwongen naar ons niveau van uitstoot) en 40-60% van NL staat onderwater en de rest is droge of zoute duinwoestijn. Hulp aan die mensen begint daar, niet hier en zowel omdat we geen ruimte meer hebben op alle vlakken als dat we zelf zometeen mogelijk/waarschijnlijk grondgebied moeten afstaan aan de zee als dat meer uitstoot alles enkel versneld. Hele eerste wereld moet grote stappen terug doen, en ja dat begint met deur dicht omdat wat hier naar toe komt meer zal gaan verbruiken en die processen waarom ze vluchten enkel zullen versnellen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:12

Ongelooflijk dat er nog steeds mensen denken in "minder asielzoekers"
Ieder mens heeft het recht om asiel aan te vragen, dus hoeveel mensen dat doen bepalen jij en ik niet.
Om te zorgen dat het allemaal menselijker verloopt, zowel voor de asielzoekers als voor de autochtone bevolking, is het zaak dat er een overheid komt die in staat is om een land te besturen, kan organiseren, daadkracht toont en vooral (juiste) prioriteiten kan stellen.
Verder kun je hier nog discussiëren tot je een ons weegt over het aantal asielzoekers, maar het gaat er niet om hoeveel er komen, maar hoe je er logistiek mee omgaat.
En dat heeft direct ook te maken met hoe je met andere zaken om gaat. Bijvoorbeeld het structureel jarenlang ontkennen en bagatelliseren van klimaat problemen zorgt vanzelf voor meer vluchtelingen.
Dus ja, wat op dit moment aan de gang is, is dat de consequenties van een jarenlang wanbeleid nu naar boven komen. Ik wens een ieder er veel succes mee.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:16

Nikass schreef:
Ieder mens heeft het recht om asiel aan te vragen, dus hoeveel mensen dat doen bepalen jij en ik niet.
Om te zorgen dat het allemaal menselijker verloopt, zowel voor de asielzoekers als voor de autochtone bevolking, is het zaak dat er een overheid komt die in staat is om een land te besturen, kan organiseren, daadkracht toont en vooral (juiste) prioriteiten kan stellen.
Verder kun je hier nog discussiëren tot je een ons weegt over het aantal asielzoekers, maar het gaat er niet om hoeveel er komen, maar hoe je er logistiek mee omgaat.
En dat heeft direct ook te maken met hoe je met andere zaken om gaat. Bijvoorbeeld het structureel jarenlang ontkennen en bagatelliseren van klimaat problemen zorgt vanzelf voor meer vluchtelingen.
Dus ja, wat op dit moment aan de gang is, is dat de consequenties van een jarenlang wanbeleid nu naar boven komen. Ik wens een ieder er veel succes mee.

En dan is vraag 1 waarom kiezen die mensen voor Nederland en vraag 2 waarom kijkende naar verdragen hebben ze dan recht op asiel in nederland? Want niet alleen is de regering hier meer dan kortzichtig bezig, maar waar komt die voorkeur voor nederland vandaan?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:24

Nikass schreef:

We hebben in Europa afgesproken dat je die aanvraag doet in het eerste veilige land waar je terecht komt.
Dat zijn wij in Nederland doorgaans niet. Tenminste al een tijdje niet meer.
In '14-'18 hebben we als buurland van het strijdtoneel wel Belgen opgevangen (zie de belgenmonumenten in Amersfoort en Ede bijvoorbeeld), maar sindsdien zijn wij geen directe buren geweest van een conflict waar wij geen onderdeel van waren.

Het is iemands verantwoordelijkheid om vluchtelingen uit oorlogsgebieden op te vangen, maar waarom zouden wij in Nederland, ver weg van de meeste strijdtonelen, die iemand zijn?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:28

Als je grondgebied beperkt is, is het toch wel verstandig om toch de aantallen binnen de perken te houden.
En dan kan men gaan wijzen ( buiten Bokt bedoel ik dan; niet hele topic doorgelezen, dus geen idee of het hier verder benoemd is) op een wet uit 1951 die met de beste bedoelingen is gemaakt, maar in 1951 had de bevolking in Nederland een omvang van iets meer dan 10 miljoen. Toen was er nog ruimte zat.
Nu is het 17,6 miljoen en het blijft maar doorgroeien.

Maar vooral ook; er zou meer controle moeten geschieden en mensen uit veilige landen direct terug sturen ipv ze toch mooi naar Ter Apel laten gaan, waar ze alleen maar de boel gaan verzieken voor de mensen die daadwerkelijk op de vlucht zijn.
Dat hele excuus van het kabinet en COA dat thuislanden ze niet terug nemen, neem ik met een pallet zout; er zijn meerdere landen die namelijk wel zonder problemen dat soort mensen terug kunnen sturen. Dan lijkt mij dat er meer sprake is van onwil of angst om voor racist te worden uitgemaakt.
Dit kan gewoon niet langer zo; het wordt zo onbetaalbaar en ook met de ruimte houdt het een keer op.

Het systeem moet gewoon flink op de schop, want nu zijn er alleen maar verliezers onder de echte vluchtelingen en de mensen die rond een AZC wonen waar juist voornamelijk de mensen zitten die geen enkele kans maken en daarom ook geen enkele reden zien om zich aan te passen of zich netjes te gedragen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:32

In die jaartallen gaf Juliana in de troonredes 2 keer aan dat Nederland vol was, ten dele overvol....wat zou ze nu schrikken als ze nog eens kon kijken....

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:32

xxCYNNxx schreef:

Is tegenwoordig wel wat hoger, de bedragen die hierboven genoemd werden waren uit het jaar 2008.
Gemiddeld zit het nu rond de 2600 en dan krijg je er nog een opleiding bij. Als je die klaar hebt ga je meer verdienen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:34

Nee hoor, zit nog niet hoger

Beginnende beveiliger zit op 12 euro nog wat ook de aspirant.
Al tig jaar in dienst haalt net de 15 met geluk, de meeste niet

https://nl.indeed.com/career/beveiliger/salaries

Het gemiddelde salaris voor een beveiliger (m/v) in Nederland is € 13,82 per uur.

Edit:

vacature trigion voor Budel
Citaat:
Een uitdagende afwisselende baan en een team leuke collega’s met:
Jaarcontract en uitzicht op een vast contract.
Bruto uurloon tussen de €13,20 en €15,69 (conform CAO Particuliere Beveiliging), afhankelijk van jouw ervaring.
13 keer per jaar salaris.
Onregelmatigheidstoeslagen waardoor je salaris flink kan oplopen.
Rooster wat 4 weken van tevoren bekend is.
Volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist of 0,18 per km (
vanaf 9 km).

die 12 euro nog wat hebben ze dus los gelaten, maar die 15 nog wat, vergeet het maar.
Nog wel 12,61 bij aspirant, maar die doen hetzelfde werk.
Vast contract gaven die eerder ook niet, steeds jaar contracten dan half jaar of 3 maanden (zoals de wet dan is) eruit en dan mag men weer terug.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:47

oomens schreef:
Nikass schreef:

We hebben in Europa afgesproken dat je die aanvraag doet in het eerste veilige land waar je terecht komt.
Dat zijn wij in Nederland doorgaans niet. Tenminste al een tijdje niet meer.
In '14-'18 hebben we als buurland van het strijdtoneel wel Belgen opgevangen (zie de belgenmonumenten in Amersfoort en Ede bijvoorbeeld), maar sindsdien zijn wij geen directe buren geweest van een conflict waar wij geen onderdeel van waren.

Het is iemands verantwoordelijkheid om vluchtelingen uit oorlogsgebieden op te vangen, maar waarom zouden wij in Nederland, ver weg van de meeste strijdtonelen, die iemand zijn?

Volgens mij is de afspraak om het eerlijk te verdelen. Maar als Griekenland de instroom niet aan kan biedt Nederland geen hulp aan, maar kijkt de andere kant op.
Waarom maakt het uit of het strijdtoneel ver weg is? Er staat iemand in nood aan je deur die om hulp vraagt en je weigert? Wat is dat voor mentaliteit?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:52

Ik las elders dat arme landen (niet gespecificeerd welke landen) voor geld (veel minder dan het in Nederland per asielzoeker per jaar kost) over willen nemen. Lijkt me een zinvolle piste om te onderzoeken. Dan zijn wij er in overbevolkt west Europa vanaf en worden ze gehuisvest waar het levensonderhoud vele malen goedkoper is. En het land in kwestie verdient er ook nog wat aan.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-22 16:04

xxCYNNxx schreef:
MightyMike schreef:

Ik krijg ze ook niet in mijn backyard maar ben het er niet mee eens er zo veel instroom is in ons kleine land en gun ze niemand in hun omgeving! Gaat ons belasting geld ook naar toe he ;)

Bij mijn moeder achter staat een school leeg. Er is sprake dat daar ook een opvang komt.

Ze moet er niet aan denken al die verveelde hangjassen daar op straat in dat kleine dorp.
En velen met haar..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 16:05

Nikass schreef:
Volgens mij is de afspraak om het eerlijk te verdelen. Maar als Griekenland de instroom niet aan kan biedt Nederland geen hulp aan, maar kijkt de andere kant op.
Waarom maakt het uit of het strijdtoneel ver weg is? Er staat iemand in nood aan je deur die om hulp vraagt en je weigert? Wat is dat voor mentaliteit?

Diegene is eerst langs 3, 4, 5, 6 deuren gekomen waar hij ofwel niet heeft aangebeld, of niet is toegelaten. Wij zijn niet de eerste of tweede deur op de route.

Verder is een probleem misschien ook dat er wel hulp is aangeboden aan Griekenland (en ook aan Italië destijds) in de vorm van extra geld naar Frontex, maar dat die organisatie door allerlei kritiek uit Brussel nu juist het werken grotendeels onmogelijk is gemaakt, waardoor de instroom er niet substantieel door afneemt.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 16:08

xxCYNNxx schreef:
Als je grondgebied beperkt is, is het toch wel verstandig om toch de aantallen binnen de perken te houden.
En dan kan men gaan wijzen ( buiten Bokt bedoel ik dan; niet hele topic doorgelezen, dus geen idee of het hier verder benoemd is) op een wet uit 1951 die met de beste bedoelingen is gemaakt, maar in 1951 had de bevolking in Nederland een omvang van iets meer dan 10 miljoen. Toen was er nog ruimte zat.

Maar vooral ook; er zou meer controle moeten geschieden en mensen uit veilige landen direct terug sturen ipv ze toch mooi naar Ter Apel laten gaan, waar ze alleen maar de boel gaan verzieken voor de mensen die daadwerkelijk op de vlucht zijn.
Dat hele excuus van het kabinet en COA dat thuislanden ze niet terug nemen, neem ik met een pallet zout; er zijn meerdere landen die namelijk wel zonder problemen dat soort mensen terug kunnen sturen. Dan lijkt mij dat er meer sprake is van onwil of angst om voor racist te worden uitgemaakt.
Dit kan gewoon niet langer zo; het wordt zo onbetaalbaar en ook met de ruimte houdt het een keer op.

Het systeem moet gewoon flink op de schop, want nu zijn er alleen maar verliezers onder de echte vluchtelingen en de mensen die rond een AZC wonen waar juist voornamelijk de mensen zitten die geen enkele kans maken en daarom ook geen enkele reden zien om zich aan te passen of zich netjes te gedragen.

Ik weet dat Algerije en Marokko geen mensen terugnemen die niet met geldige papieren kunnen aantonen dat ze uit dat land komen. Daarbij liefst bewijs van familie in Algerije of Marokko dat degene idd familie is en bij hun terecht kan. En dit is met name de groep waarbij problemen spelen.
De IND is zéker niet tolerant en als je ongewenst wordt verklaard kun je het helemaal wel vergeten hier ooit een status te krijgen. Ook al was je 16 toen je naar Nederland kwam en leef je hier al 20 jaar in de illegaliteit, aan iets als gratie doen we hier niet.
Dus dat in Nederland "alles maar binnen gelaten wordt" en niet weer wordt uitgezet is grote flauwekul.

Ik ben het volledig met je eens dat het systeem niet deugt en op de schop moet en dat er alleen maar verliezers zijn. Wederom: gebrek aan (lange termijn) visie, lef en juiste prioriteiten.
Gebrek aan toekomstperspectief is vooral voor jongeren funest. Ten tijde van de corona begrepen we volgens mij wel hoe vervelend onzekerheid kan zijn voor jongeren.
In een asielprocedure eindeloos "in de wacht" moeten staan en in die tijd niets mogen: niet werken, niet studeren, niet over geld beschikken etc en vooral niet weten óf je mag blijven, je de klere vervelen en met heel veel mensen op een kluitje zitten... het is niet zo vreemd ~ maar natuurlijk wel heel erg! ~ dat mensen dan soms over de schreef gaan.

Oomens: dat is wel een heel makkelijke, decadente positie dan. Wij hoeven alleen Belgen en Duitsers op te vangen?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 16:13

Nikass schreef:
xxCYNNxx schreef:

Ik weet dat Algerije en Marokko geen mensen terugnemen die niet met geldige papieren kunnen aantonen dat ze uit dat land komen. Daarbij liefst bewijs van familie in Algerije of Marokko dat degene idd familie is en bij hun terecht kan. En dit is met name de groep waarbij problemen spelen.
De IND is zéker niet tolerant en als je ongewenst wordt verklaard kun je het helemaal wel vergeten hier ooit een status te krijgen. Ook al was je 16 toen je naar Nederland kwam en leef je hier al 20 jaar in de illegaliteit, aan iets als gratie doen we hier niet.
Dus dat in Nederland "alles maar binnen gelaten wordt" en niet weer wordt uitgezet is grote flauwekul.

Ik ben het volledig met je eens dat het systeem niet deugt en op de schop moet en dat er alleen maar verliezers zijn. Wederom: gebrek aan (lange termijn) visie, lef en juiste prioriteiten.
Gebrek aan toekomstperspectief is vooral voor jongeren funest. Ten tijde van de corona begrepen we volgens mij wel hoe vervelend onzekerheid kan zijn voor jongeren.
In een asielprocedure eindeloos "in de wacht" moeten staan en in die tijd niets mogen: niet werken, niet studeren, niet over geld beschikken etc en vooral niet weten óf je mag blijven, je de klere vervelen en met heel veel mensen op een kluitje zitten... het is niet zo vreemd ~ maar natuurlijk wel heel erg! ~ dat mensen dan soms over de schreef gaan.

Oomens: dat is wel een heel makkelijke, decadente positie dan. Wij hoeven alleen Belgen en Duitsers op te vangen?

Denemarken krijgt het wél voor elkaar om Marokkanen uit te zetten. Joost Eerdmans is in Denemarken op werkbezoek gegaan en heeft geleerd wat er mogelijk is. Lees mijn post van vanochtend maar terug.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 16:24

Nikass schreef:

Nee hoor, Britten kunnen ook ergens terecht. Die hoeven toch niet op zee te blijven omdat ze geen directe landgrenzen hebben?

Verder kunnen we uiteraard met België en Duitsland afspraken maken om een deel van hun vluchtelingen op te nemen als er conflicten spelen in Frankrijk, Oostenrijk of Polen. Bijvoorbeeld.

Dan blijft nog steeds een relatief nabij conflict als in Oekraïne een stuk meer onze verantwoordelijkheid dan bijvoorbeeld de conflicten in Syrië, Ethiopië of Afghanistan*.

*Uiteraard hebben we wel een zekere verantwoordelijkheid naar díe Afghanen die direct door ons toedoen, bijvoorbeeld doordat ze voor het Nederlandse leger hebben gewerkt, in de problemen zijn gekomen. Misschien zelfs vergelijkbaar met onze verantwoordelijkheid naar de Molukkers die voor ons hebben gevochten tijdens de Indonesische opstand.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 16:31

oomens schreef:
Nikass schreef:

Nee hoor, Britten kunnen ook ergens terecht. Die hoeven toch niet op zee te blijven omdat ze geen directe landgrenzen hebben?

Verder kunnen we uiteraard met België en Duitsland afspraken maken om een deel van hun vluchtelingen op te nemen als er conflicten spelen in Frankrijk, Oostenrijk of Polen. Bijvoorbeeld.

Dan blijft nog steeds een relatief nabij conflict als in Oekraïne een stuk meer onze verantwoordelijkheid dan bijvoorbeeld de conflicten in Syrië, Ethiopië of Afghanistan*.

*Uiteraard hebben we wel een zekere verantwoordelijkheid naar díe Afghanen die direct door ons toedoen, bijvoorbeeld doordat ze voor het Nederlandse leger hebben gewerkt, in de problemen zijn gekomen. Misschien zelfs vergelijkbaar met onze verantwoordelijkheid naar de Molukkers die voor ons hebben gevochten tijdens de Indonesische opstand.

Her komt over alsof er per Nederlandse militair minstens 3 Afghanen hebben gewerkt. Maar sowieso is die situatie krom want het westen kwam om hen te helpen dus ze werkten in eigenbelang. Raar dus dat ze nu opeens onze verantwoordelijkheid blijken te zijn terwijl ze zich gelijk hebben overgegeven aan de taliban toen het westen vertrok. Goeie les voor het westen om zich niet meer met buitenlandse interne kwesties te willen bemoeien.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 17:27

elnienjo schreef:
Ik snap überhaupt niet dat ze daar blijkbaar wel personeel voor hebben. Wat krijgen die betaalt daar dat ze al die gevaren er voor over hebben?

Gewoon het Cao loon. Overigens vind ik dat je erg neerbuigend klinkt over deze soort banen.
Het is niet alleen hetgene wat je ziet he, het is veel meer dan dat

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 17:30

Hoe bedoel je dat purny?
Het loon is toch laag als je kijkt dat je tussen knokkende asielzoekers kunt komen?

Het is idd volgens Cao.
Dan kun je voor dat zelfde geld ook bij een distributiecentrum aan de gang.
Of evenementen doen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 17:50

DuoPenotti schreef:
Hoe bedoel je dat purny?
Het loon is toch laag als je kijkt dat je tussen knokkende asielzoekers kunt komen?

Het is idd volgens Cao.
Dan kun je voor dat zelfde geld ook bij een distributiecentrum aan de gang.
Of evenementen doen.

Heb je er weleens over nagedacht dat er ook heel veel mensen zijn die graag dat soort banen willen? Die willen graag vluchtelingen helpen en ze welkom heetten.