Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Electra63 schreef:Ik vraag me af, of mensen ook zo geschokt zouden zijn, als Azarkan was geroasted
Dan zou waarschijnlijk de racismekaart worden getrokken.
robert45 schreef:Electra63 schreef:Ik vraag me af, of mensen ook zo geschokt zouden zijn, als Azarkan was geroasted![]()
.
Ja, waarom zou dat niet zo zijn?
Overigens is een roast iets leuks,grappigs, iemand een beetje te pakken nemen. Niet iets onsmakelijks zoals dit.
robert45 schreef:Electra63 schreef:Ik vraag me af, of mensen ook zo geschokt zouden zijn, als Azarkan was geroasted![]()
.
Ja, waarom zou dat niet zo zijn?
Overigens is een roast iets leuks,grappigs, iemand een beetje te pakken nemen. Niet iets onsmakelijks zoals dit.
Janneke2 schreef:Tja, misschien ging de rotopmerking tov vrouw en kind van een politicus te ver -
.... maar deze zelfde politicus neemt vergelijkbare woorden in de mond.
Koekjes van eigen deeg smaken soms vies.
Doe mij maar 'behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden' - nou, daar moet deze Boreale loser niets van hebben...
Citaat:D66-opperdictator-in-spé Sigrid Kaag heeft het met enige regelmaat over die, in haar ogen, verschrikkelijke “anoniempjes” die zomaar hun mening uiten op sociale media zonder dat D66 weet wie die mensen precies zijn. Daar wil ze zelfs iets aan doen; anonimiteit op het internet moet wat haar betreft verdwijnen.
Dat is best wel ironisch, want volgens FVD-kandidaat Kamerlid Lex Cornelissen maakt D66 zélf gebruik van anonieme nepaccounts om mensen het idee te geven dat de tweets van de partij populairder zijn dan daadwerkelijk het geval is.
“Terwijl Sigrid Kaag roept dat anonieme accounts op sociale media verboden moeten worden, huurt haar partij D66 clickfarms in om door middel van neppe Chinese en Turkse accounts meer likes voor hun tweets te kopen,” aldus Cornelissen. “Hoe noemen we dat fenomeen ook alweer? Oh ja: hypocrisie.”
Dat dit vrijwel zeker klopt kun je heel snel zien door bij de tweet van D66 even op “likes” te klikken. Als je dat doet zie je inderdaad meteen dat soort accounts verschijnen.
Zo'n 160.000 van de volgers van D66 (ca 75%) bestaat uit nep accounts.
elnienjo schreef:D66 heeft ook weer 'n mooi schandaal. Ze hebben blijkbaar buitenlandse clickfarms ingehuurd om hun eigen twitter berichten te laten liken.Citaat:D66-opperdictator-in-spé Sigrid Kaag heeft het met enige regelmaat over die, in haar ogen, verschrikkelijke “anoniempjes” die zomaar hun mening uiten op sociale media zonder dat D66 weet wie die mensen precies zijn. Daar wil ze zelfs iets aan doen; anonimiteit op het internet moet wat haar betreft verdwijnen.
Dat is best wel ironisch, want volgens FVD-kandidaat Kamerlid Lex Cornelissen maakt D66 zélf gebruik van anonieme nepaccounts om mensen het idee te geven dat de tweets van de partij populairder zijn dan daadwerkelijk het geval is.
“Terwijl Sigrid Kaag roept dat anonieme accounts op sociale media verboden moeten worden, huurt haar partij D66 clickfarms in om door middel van neppe Chinese en Turkse accounts meer likes voor hun tweets te kopen,” aldus Cornelissen. “Hoe noemen we dat fenomeen ook alweer? Oh ja: hypocrisie.”
Dat dit vrijwel zeker klopt kun je heel snel zien door bij de tweet van D66 even op “likes” te klikken. Als je dat doet zie je inderdaad meteen dat soort accounts verschijnen.
Zo'n 160.000 van de volgers van D66 (ca 75%) bestaat uit nep accounts.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2021 ... te-zorgen/
elnienjo schreef:Je kunt het op de twitter van D66 zelf aanklikken, vrijwel al die volgers/likers zijn Chinese accounts.