Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:59

fleurtjeuh

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:05

Dit is het filmpje waar naar gelinkt wordt
Afbeelding

Dit zijn ook filmpjes van die pagina
Afbeelding
Afbeelding

Persoonlijk vind ik het een ongeloofwaardige pagina als ze beginnen over chemtrails.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:13

En Heather is overleden aan ziekte van Crohn oid, niks mysterieus aan.

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:25

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:31

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:32

Interview bij Oprah is van YouTube af, weet iemand nog een werkende link?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:33

Wat apart.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:33

fleurtjeuh schreef:
Dit is het filmpje waar naar gelinkt wordt
[ [url=m/TECVyS.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn ook filmpjes van die pagina
[ [url=m/wumQNu.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7RIe4w.png]Afbeelding[/url] ]

Persoonlijk vind ik het een ongeloofwaardige pagina als ze beginnen over chemtrails.

Clickbait zo te zien. Wil niet weten wat ze financieren, meestal vrij dubieuze dingen. Trump campaigns, IS wapens etc. Etc.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:38

Ik vond het wel een oprecht interview. Weet niet wat jullie er over denken?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:38

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:46

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:54

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:10

Nikass schreef:
Homoseksualiteit is een geaardheid, pedoseksualiteit/pedofilie (wat het verschil in term precies is weet ik even niet) is een ziektebeeld.
Dat is nogal een essentieel verschil.
Voor zover ik weet is genezing van het ziektebeeld niet echt mogelijk, maar wel behandeling op het onder controle houden van de drang (dus niet in praktijk brengen)
Pedofilie heeft te maken met de onmacht om een gelijkwaardige relatie aan te gaan, en is dus geen seksuele voorkeur (waarbij gelijkwaardigheid niet in het geding is)

Ik vraag het me wel eens af of het een ziektebeeld is en niet ook een geaardheid. Sinds de mensheid bestaat worden er al kinderen sexueel misbruikt door volwassenen over heel de wereld.
Dit gaat ook nooit veranderen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:19

Babootje schreef:
MissYvette4u schreef:
Ik weet t niet hoor, na t zien v dit filmpje twijfel ik nog meer aan wade robsons verhaal: https://www.facebook.com/593492394395646/videos/370774383760820/

Electra63 schreef:
Dat is toch allemaal al besproken ?

Maakt dat dan dat je niet meer mag twijfelen aan zijn verhaal?

Dat zeg ik toch niet?
Er is toch al uitleg gegeven, waarom er bijv eerst werd ontkend enz....
Er worden toch geen nieuwe feiten in dit filmpje aangedragen?

Al geloof je Wade niet helemaal, er zijn toch talloze andere zaken/verhalen of kinderen die erop wijzen dat de verhalen niet gelogen zijn ?

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:32

Babootje...tuurlijk mag je twijfelen...Ik vind het verhaal van Wade ook minder geloofwaardig dan dat van James. Maar ondanks dat mss niet alles klopt wat Wade zegt, dan nog zijn alle tekenen zo duidelijk aanwezig dat ik absoluut niet meer in de onschuld van Michael geloof.

Ik heb gisteren Oprah gekeken en daar zie je dat James het er zoveel moeilijker mee heeft dan Wade. James voelt zich nog steeds vreselijk schuldig naar Michael, die loyaliteit zit diep en de angst die hem ingeboezemd is dat als het bekend werd dat zijn leven over zou zijn is nooit uit zijn systeem verdwenen. Hij lijkt een zwaar gebroken man. Wade lijkt er makkelijker mee om te gaan.

Het filmpje van Lisa marie Presley zegt mij ook genoeg. Hij heeft haar ook gegroomd...Zij wilde zich afzetten tegen haar moeder, dus een makkelijk slachtoffer en hij moest de wereld bewijzen dat hij niet gay was. Dat ze samen seksuele nachten hadden geloof ik niks van. Of mss wel, maar dan had hij vast een van de jongetjes in zijn hoofd om tot een daad te kunnen komen.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:04

Dit is een hele mooie volledige en ook heftige documentaire...niet vanuit een misbruikt kind, maar vanuit een ander slachtoffer...Michael zelf. Heel pijnlijk om dit te zien en meer begrip hoe hij tot zijn daden kwam (maar natuurlijk nooit goed te praten). Zo'n grootheid als hij voor anderen is geweest zo ontzettend klein was hij eigenlijk.

https://youtu.be/PXWRyvoYnic

Weet nu ook wie de vader van Paris is, wist ik niet...
Laatst bijgewerkt door manubres op 13-03-19 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:09

Na het eerste deel gisteren te hebben gezien en de boel even te hebben laten zakken ben ik tot de volgende 'conclusie' gekomen.
Mj was groot en klein. Volwassen en kind. Op zoek naar de jeugd die hij niet had gehad en volwassen behoeftes. Voelde zich waarschijnlijk kinds maar gedroeg zich volwassen wanneer nodig.
Overdag speelde hij kind en savonds kwamen de volwassen behoeftes weer omhoog. Te beschadigd om in te zien datwat hij deed echt fout was. Hij voelde zich een gelijke met die kinderen, dus wat hij deed was waarschijnlijk niet fout in zijn ogen, maar wel de realisatie dat anderen daar anders over dachten.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:17

Electra63 schreef:
Al geloof je Wade niet helemaal, er zijn toch talloze andere zaken/verhalen of kinderen die erop wijzen dat de verhalen niet gelogen zijn ?

En zijn er net zoveel verhalen die erop wijze dat degenen die Michael beschuldigen of beschuldgden zo hun eigen agenda hadden. Hetgeen ook bleek uit de rechtszaak.
Getuigen die hun verhaal liever verkochten aan een tabloid dan ermee naar de politie te stappen.
Jordy Chandler het aanvankelijke slachtoffer die door zijn ouders gedwongen werd om te getuigen, dat in feite niet heeft gedaan en later afstand genomen heeft van zijn ouders.
De Arvizo's die het alleen om geld te doen was. (De ziekte van hun zoon uitmolken, niet alleen bij MJ maar ook bij andere celebreties.) Ga zo maar door.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trial_of_Michael_Jackson

Ik ben niet zo ver om alles wat er nu beweerd wordt in de HBO documentaire door beide jongens als onomstotelijke waarheid te interpreteren. Als het waar zou zijn is het natuurlijk vreselijk, maar ik zie nog geen bewijzen daarvoor. Alles wat die jongens vertellen over hoe pedofielen aan het werk gaan, kun je met een beetje research op internet wel vinden.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:17

MissYvette4u schreef:
Ik weet t niet hoor, na t zien v dit filmpje twijfel ik nog meer aan wade robsons verhaal: https://www.facebook.com/593492394395646/videos/370774383760820/

in de docu wordt uitgelegd waarom hij eerst Michael verdedigde en hoe hij tot zijn omkeer is gekomen. Bovendien zijn beide mannen niet de eerste (en ook niet de laatste) die eerst hardgrondig ontkennen en zelfs positief zijn over hun misbruiker, om jaren later alsnog naar buiten te komen met de waarheid. Heel veel slachtoffertjes doen dat.

Dit filmpje is gewoon de zoveelste poging om met veel kunst en vliegwerk Michael vrij te pleiten. Waarbij, zoals bij alle tegensputteringen, men er volledig aan voorbij gaat hoe moeilijk het is voor misbruikslachtoffers om naar buiten te treden. Hoe misbruikslachtoffers worstelen met hunzelf, vanwege de breinwashing die ze jarenlang hebben ondergaan; het groomen is tenslotte een vorm van brainwashen.

En helaas zullen dit soort filmpjes en alle andere steunbetuigingen aan het adres van MJ ervoor zorgen dat kinderen nog minder snel iemand in vertrouwen zullen nemen als ze misbruikt worden, want zie mijn belager heeft gelijk; je wordt niet geloofd en mensen worden zelfs kwaad op je.
Een volwassene zal er door heen kunnen prikken, maar kind slachtoffers? Nee ik vrees dat die alleen maar bevestiging zien en alleen maar nog meer zullen geloven wat hun dader hun voor houdt.
En dat vind ik nog het meest schokkende van alle steunbetuigingen; wat het veroorzaakt....

en waarom? Het was en is zo overduidelijk dat hij een pedofiel was en daar naar handelde....alleen maar omdat hij een wereldster was en mensen het niet willen toegeven, want stel dat dat er voor zorgt dat ik zijn muziek ook niet meer kan aanhoren...is dat echt het goedpraten van kindermisbruik waard?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:23

manubres schreef:
Het filmpje van Lisa marie Presley zegt mij ook genoeg. Hij heeft haar ook gegroomd...Zij wilde zich afzetten tegen haar moeder, dus een makkelijk slachtoffer en hij moest de wereld bewijzen dat hij niet gay was. Dat ze samen seksuele nachten hadden geloof ik niks van. Of mss wel, maar dan had hij vast een van de jongetjes in zijn hoofd om tot een daad te kunnen komen.

Werkelijk? Lisa Marie was 26 toen ze een relatie aanging met MJ. Ruimschoots volwassen dus. Het raakvlak lag in hun beider achtergrond. Dat haar moeder het maar zo zo vond en zij dacht ik doe wat ik zelf wil. Wat is daar bijzonder aan? Het was een huwelijk met alles erop en eraan, zoals ze zelf vertelde. Maar ze waren niet heel vaak bij elkaar. Het breekpunt was in feite de kinderwens van MJ. MJ wilde die (snel) en zij niet. Ook niet zo bijzonder. Misschien was MJ inderdaad normaler dan je denkt, was hij echt gek op kinderen op een niet seksuele manier.

(En nee, ik ben geen MJ die hard fan. Ik ben niet eens heel gek op zijn muziek :D )

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:31

Normale man?
Volgens mij was hij alles behalve normaal :D

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:33

Iedereen mag geloven wat hij/zij gelooft...en ik geloof er niks van en jij wel. Dat mag. Michael had een doel met Lisa Marie...de wereld bewijzen dat hij niet gay was (of pedofiel) en daarnaast wilde hij kinderen. Dat hij vrijwel nooit bij haar was zegt mij al genoeg...

De link die ik gedeeld heb over een docu vanuit Michael zelf is echt de moeite waard om te gaan kijken...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:34

En dat hij misschien seksuele gevoelens had voor kinderen sluit niet uit dat hij ze niet ook voor volwassenen had. Kan prima zijn dat zij een normaal huwelijk hadden in dat opzicht

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:38

xxCYNNxx schreef:
MissYvette4u schreef:

in de docu wordt uitgelegd waarom hij eerst Michael verdedigde en hoe hij tot zijn omkeer is gekomen. Bovendien zijn beide mannen niet de eerste (en ook niet de laatste) die eerst hardgrondig ontkennen en zelfs positief zijn over hun misbruiker, om jaren later alsnog naar buiten te komen met de waarheid. Heel veel slachtoffertjes doen dat.

Dit filmpje is gewoon de zoveelste poging om met veel kunst en vliegwerk Michael vrij te pleiten. Waarbij, zoals bij alle tegensputteringen, men er volledig aan voorbij gaat hoe moeilijk het is voor misbruikslachtoffers om naar buiten te treden. Hoe misbruikslachtoffers worstelen met hunzelf, vanwege de breinwashing die ze jarenlang hebben ondergaan; het groomen is tenslotte een vorm van brainwashen.

En helaas zullen dit soort filmpjes en alle andere steunbetuigingen aan het adres van MJ ervoor zorgen dat kinderen nog minder snel iemand in vertrouwen zullen nemen als ze misbruikt worden, want zie mijn belager heeft gelijk; je wordt niet geloofd en mensen worden zelfs kwaad op je.
Een volwassene zal er door heen kunnen prikken, maar kind slachtoffers? Nee ik vrees dat die alleen maar bevestiging zien en alleen maar nog meer zullen geloven wat hun dader hun voor houdt.
En dat vind ik nog het meest schokkende van alle steunbetuigingen; wat het veroorzaakt....

en waarom? Het was en is zo overduidelijk dat hij een pedofiel was en daar naar handelde....alleen maar omdat hij een wereldster was en mensen het niet willen toegeven, want stel dat dat er voor zorgt dat ik zijn muziek ook niet meer kan aanhoren...is dat echt het goedpraten van kindermisbruik waard?

Misschien moet je je eens inlezen in de gevallen waarbij mensen onterecht zijn beschuldigd van kindermisbruik en wat dat met hun leven(s) heeft gedaan.
Wat ik daarmee alleen wil zeggen daar waar twijfel is over het bewijs (en dat is er in dit geval) je iemand niet kunt veroordelen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:40

Callisto04 schreef:
Nikass schreef:
Calisto het verschilt wel degelijk van een geaardheid omdat het per definitie gaat om ongelijkwaardigheid. Dat is bij bijvoorbeeld homofilie niet het geval.

Een geaardheid heeft toch niks te maken met gelijkwaardigheid? Niet elke pedofiel hoeft dat aspect in zich te hebben. Een persoon kan ook hetero zijn en compleet ongelijkwaardig. De geaardheid op zich hoeft zich niet te uiten, dan is er geen ongelijkwaardigheid. Maar uiteraard is er ongelijkwaardigheid in elke uiting of in praktijk brengen. Het is wat de gepakten allemaal gemeenschappelijk hebben. Maar mss zijn het net daarom vooral mannen? Ik denk dat er nog veel onbeantwoorde vragen zijn.

Ik zeg niet dat er geen ongelijkheid voorkomt bij hetero of homo relaties, het kenmerkt alleen de geaardheid niet.
Pedofilie kenmerkt zich wel per definitie door ongelijkwaardigheid, en heeft dus buiten seks voornamelijk met macht/onmacht te maken.