Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 04:41

Nou 'vaag'. Ik kom op diverse sites gewoon zijn achternaam tegen :?
Ze zullen vandaag wel verder zoeken in Den Dolder. Het terrein met bossen moet echt gigantisch zijn, dus ik denk dat ze nog wel wat werk te verzetten hebben.

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 05:06

Stille meelezer hier. Maar jeetjemineetje wat een zooi zuurpruim reacties zeg kan geen pagina doorlezen zonder dat gekibbel om niks. Jammer.

Hoop dat ze gevonden word. Ongedeerd.

Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 05:14

Ik vind dit wel een enge uitspraak. Ik maak hieruit op dat er toch echt iets heel concreets is dat hem linkt aan Anne. En dat justitie er vrij zeker van is dat hij met de vermissing te maken heeft.

Copy: Justitie zat met een duivels dilemma. Woordvoerster Mary Hallenbeek: „We hebben gewacht met zijn aanhouding om te kijken of hij ons bij Anne kon brengen. Uiteindelijk hebben we hem toch aangehouden. Bij langer wachten bestaat dat hij opnieuw toeslaat, vlucht, of zichzelf iets aandoet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 05:38

Waar is de bron van bovenstaand?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 05:44

Jolliegirl dat staat in elke willekeurige krant.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 06:48

Esther.. Ik blijf dat een idiote gedachtegang vinden. Al gaat ze middenin de nacht in haar blote kont! Dit roept niemand over zichzelf af.
Bovendien was het niet pikkedonker en prachtig weer toen ze vertrok. misschien net verkeerde inschatting gemaakt

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 07:05

Nieuwe dag, hoop zo dat ze haar vinden!

Hoe verschrikkelijk het ook allemaal is, ze hebben in iedergeval een spoor en richting waar ze moeten zoeken.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 07:27

Cayenne schreef:
Nou 'vaag'. Ik kom op diverse sites gewoon zijn achternaam tegen :?
Ze zullen vandaag wel verder zoeken in Den Dolder. Het terrein met bossen moet echt gigantisch zijn, dus ik denk dat ze nog wel wat werk te verzetten hebben.

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat de reden van waarom nou juist hem verdenken vrij vaag lijkt te worden gehouden.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 07:28

estherpitout schreef:
Stille meelezer hier. Maar jeetjemineetje wat een zooi zuurpruim reacties zeg kan geen pagina doorlezen zonder dat gekibbel om niks. Jammer.

Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat het niet meer kan..
Ik mag van de eigenaresse van m'n verzorgpaard niet meer alleen in het donker fietsen door dit soort zaken. Als ik moet voeren brengen zij met de fiets achterop naar huis.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:01

Bah wat is er veel gebeurd.. Ik las of hoorde op de radio dat er DNA van hem gevonden is op haar jas en dat ze zo bij hem terecht zijn gekomen.. Wat een engerd, en dan nog trots zijn ook op zijn daden met die 2 meisje :n
Ik hoop dat ze haar vandaag vinden, het heeft allemaal al lang genoeg geduurd..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:02

Het lijkt mij dat, als hij daar in de kliniek zit, hij geen vervoer heeft dus dat hij Anne niet kilometers verweg heeft kunnen brengen. Ik ga daar vanuit dat vervoer he want tegenwoordig weet je het allemaal niet meer natuurlijk.

Edit, ik zei gisteren tegen mijn man, stel dat je een jas vindt en je die aan de kant legt oid, dan zit ook je DNA daarop!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:25

chocobroodje schreef:
Bah wat is er veel gebeurd.. Ik las of hoorde op de radio dat er DNA van hem gevonden is op haar jas en dat ze zo bij hem terecht zijn gekomen.. Wat een engerd, en dan nog trots zijn ook op zijn daden met die 2 meisje :n

o echt...jeetje!
Vind het wel knap met alle aandacht die deze zaak heeft dat het de laatste dagen nog niet naar buiten is gekomen en de politie hem dus even heeft kunnen volgen. Ik hoop dat ze iets op het spoor zijn!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:45

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:04

chocobroodje schreef:

Oei DNA van hem is toch wel serieus dan.

Ik heb gister geen tv gekeken. Maar hoorde gister van mijn vriend dat hij gezien had dat ze hem anderhalve dag in de gaten gehouden hebben om te zien of hij naar haar toe zou gaan. Dat gebeurde niet en toen hebben ze hem opgepakt.

Daaruit maak ik op dat ze verwachten dat hij haar ergens in leven houd. Dan is het echt wel een Creap ook hoor als ze dat al denken. Als ze leeft hoop ik dat ze haar heeeeeel snel vinden, als ze zonder eten of drinken zit.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:08

chanicha schreef:
Het lijkt mij dat, als hij daar in de kliniek zit, hij geen vervoer heeft dus dat hij Anne niet kilometers verweg heeft kunnen brengen. Ik ga daar vanuit dat vervoer he want tegenwoordig weet je het allemaal niet meer natuurlijk.

Edit, ik zei gisteren tegen mijn man, stel dat je een jas vindt en je die aan de kant legt oid, dan zit ook je DNA daarop!

Daarom is hij ook verdachte en moet er dus meer bewijs worden verzameld dat hij betrokken is bij de verdwijning van Anne

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:10

Hart van nederand was/is de bron, voor alle duidelijkheid.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:10

estherpitout schreef:

Het was die dag heel mooi weer, 22 graden hier. En ze is 's middags vertrokken. Onderweg regen gekregen en daarna donker geworden. Wat is daar zo vaag aan?

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:14

chanicha schreef:

Ik vraag me serieus af 'hoeveel' er van iemand op een jas moet zitten voordat je dna kunt vinden. Kan me niet voorstellen dat simpel aanraken van een kledingstuk al genoeg is. Iemand zei eerder dat haar uit een borstel vaak al niet genoeg is omdat je haarzakjes moet hebben. En forensisch onderzoek kan geen wonderen verrichten zoals je soms wel eens op tv ziet. Lijkt mij eerder dat je al moet gaan denken aan bloed of andere lichaamssappen :r

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:15

Waxmeltsenzo, ik denk helaas niet dat je daaruit aan op kan maken dat de politie denkt dat zij nog in leven in. Ik hoop het ook heel erg hoor! Ze kunnen iemand ook volgen in de hoop dat hij telefonisch bijv. iets aan iemand opbiecht of in het ergste geval terug gaat naar de plek waar haar lichaam verborgen is.
Ik hoop echt dat er vandaag eindelijk een einde komt aan die slopende onzekerheid voor haar familie, vriend en haar vrienden.

En ik hoop dat ze de pers wat op afstand kunnen houden.
Ik volg het nieuws natuurlijk ook, maar laat ons nieuws over Anne gewoon maar wat uren later bereiken zodat ze steeds eerst de familie in rust op de hoogte kunnen stellen over de ontwikkelingen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:17

estherpitout schreef:

Waarom niet? Waarom zou een vrouw niet gewoon een rondje mogen fietsen op haar opoe fietsje? De ene wandelt, weer een ander loopt hard, en een amder fietst. Is toch helemaal niks mis mee?? Ze vertrok rond etenstijd (dus tussen 17.30 & 18.30) dan is het gewoon nog licht voor het komende uur/anderhalf uur. Dat ze dan ineens een bui op dr kip krijgt.... wist ze waarschijnlijk niet van te voren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 09:18

chocobroodje schreef:
Hart van nederand was/is de bron, voor alle duidelijkheid.

Welke uitzending was dat? Want ik heb ook HvN gezien en daar was de vraag of er DNA was gevonden, maar dit werd niet bevestigd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:19

iirrssjjee schreef:
estherpitout schreef:

Waarom niet? Waarom zou een vrouw niet gewoon een rondje mogen fietsen op haar opoe fietsje? De ene wandelt, weer een ander loopt hard, en een amder fietst. Is toch helemaal niks mis mee?? Ze vertrok rond etenstijd (dus tussen 17.30 & 18.30) dan is het gewoon nog licht voor het komende uur/anderhalf uur. Dat ze dan ineens een bui op dr kip krijgt.... wist ze waarschijnlijk niet van te voren.

Er staat toch ook niet dat het niet mag :?
Er staat dat je op moet passen.. en dat is niet verzonnen, of wel?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:22

Cer schreef:
iirrssjjee schreef:

Er staat toch ook niet dat het niet mag :?
Er staat dat je op moet passen.. en dat is niet verzonnen, of wel?

Klopt zeker.
Maar ze vind het een vaag verhaal. Vandaar mijn vraag waarom.

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:31

Weet iemand waar er nu gezocht wordt? Of wat nu de stand van zaken is? Op t ad gaat t bijv. Alleen nog maar over de verdachte....

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:39

Nee. Best gek. Ik zie ook niet waar ze nu zoeken terwijl daar eerst zoveel openheid over was.