Ze zullen vandaag wel verder zoeken in Den Dolder. Het terrein met bossen moet echt gigantisch zijn, dus ik denk dat ze nog wel wat werk te verzetten hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Nou 'vaag'. Ik kom op diverse sites gewoon zijn achternaam tegen![]()
Ze zullen vandaag wel verder zoeken in Den Dolder. Het terrein met bossen moet echt gigantisch zijn, dus ik denk dat ze nog wel wat werk te verzetten hebben.
estherpitout schreef:Stille meelezer hier. Maar jeetjemineetje wat een zooi zuurpruim reacties zeg kan geen pagina doorlezen zonder dat gekibbel om niks. Jammer.
Hoop dat ze gevonden word. Ongedeerd.
Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.
chocobroodje schreef:Bah wat is er veel gebeurd.. Ik las of hoorde op de radio dat er DNA van hem gevonden is op haar jas en dat ze zo bij hem terecht zijn gekomen.. Wat een engerd, en dan nog trots zijn ook op zijn daden met die 2 meisje![]()
Ik hoop dat ze haar vandaag vinden, het heeft allemaal al lang genoeg geduurd..
Taffje schreef:Lekker ventje..........
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI%3ANL%3AGHARN%3A2012%3ABX9606
Hoger beroep in 2012 omgezet in 11 jaar....
chocobroodje schreef:Bah wat is er veel gebeurd.. Ik las of hoorde op de radio dat er DNA van hem gevonden is op haar jas en dat ze zo bij hem terecht zijn gekomen.. Wat een engerd, en dan nog trots zijn ook op zijn daden met die 2 meisje![]()
Ik hoop dat ze haar vandaag vinden, het heeft allemaal al lang genoeg geduurd..
chanicha schreef:Het lijkt mij dat, als hij daar in de kliniek zit, hij geen vervoer heeft dus dat hij Anne niet kilometers verweg heeft kunnen brengen. Ik ga daar vanuit dat vervoer he want tegenwoordig weet je het allemaal niet meer natuurlijk.
Edit, ik zei gisteren tegen mijn man, stel dat je een jas vindt en je die aan de kant legt oid, dan zit ook je DNA daarop!
estherpitout schreef:Stille meelezer hier. Maar jeetjemineetje wat een zooi zuurpruim reacties zeg kan geen pagina doorlezen zonder dat gekibbel om niks. Jammer.
Hoop dat ze gevonden word. Ongedeerd.
Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.
chanicha schreef:Edit, ik zei gisteren tegen mijn man, stel dat je een jas vindt en je die aan de kant legt oid, dan zit ook je DNA daarop!
estherpitout schreef:Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.
iirrssjjee schreef:estherpitout schreef:Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.
Waarom niet? Waarom zou een vrouw niet gewoon een rondje mogen fietsen op haar opoe fietsje? De ene wandelt, weer een ander loopt hard, en een amder fietst. Is toch helemaal niks mis mee?? Ze vertrok rond etenstijd (dus tussen 17.30 & 18.30) dan is het gewoon nog licht voor het komende uur/anderhalf uur. Dat ze dan ineens een bui op dr kip krijgt.... wist ze waarschijnlijk niet van te voren.
Cer schreef:iirrssjjee schreef:
Waarom niet? Waarom zou een vrouw niet gewoon een rondje mogen fietsen op haar opoe fietsje? De ene wandelt, weer een ander loopt hard, en een amder fietst. Is toch helemaal niks mis mee?? Ze vertrok rond etenstijd (dus tussen 17.30 & 18.30) dan is het gewoon nog licht voor het komende uur/anderhalf uur. Dat ze dan ineens een bui op dr kip krijgt.... wist ze waarschijnlijk niet van te voren.
Er staat toch ook niet dat het niet mag
Er staat dat je op moet passen.. en dat is niet verzonnen, of wel?