Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Daar komt de dooddoener "laat je niet bang maken" weer....
Alsof het een misdaad is om bang te zijn....
Winged schreef:FleurStyn schreef:Oh bah...
Las hier ook net iets van een jongen die al zijn 3e aanslag overleeft (Boston-Parijs-Brussel).
Dat is ook wel erg apart... Linkje?
En dat van die brandweerman... Opvallend...
Zoe_97 schreef:Ik snap de je moet niet bang worden mentaliteit. Maar toen ik gisteren op mijn kamer opgesloten zat kwam er toch een hoop spanning boven. Toen ik dan nog een explosie hoorde en voelde kwam de angst toch echt wel. Als je zoiets niet van zo dichtbij hebt meegemaakt dan is het wel heel makkelijk te zeggen dat je je niet bang mag laten maken. Een vriendin is een paar minuten eerder door maalbeek gegaan. Moet je je dan ook niet bang laten maken?
Ik denk niet dat je zoiets kan zeggen als je wist hoe het voelde dan zou je zo'n opmerking niet maken.
LadyMadonna schreef:Ik snap iets niet.
Er wordt gesproken over twee broers, die samen met een andere man op de beveiligings foto staan.
Ze waren dus samen op het vliegveld. Een van de broers heeft zich op het vliegveld opgeblazen, de ander een uur later in de metro....
Dat klinkt toch niet logisch?
LadyMadonna schreef:Ik snap iets niet.
Er wordt gesproken over twee broers, die samen met een andere man op de beveiligings foto staan.
Ze waren dus samen op het vliegveld. Een van de broers heeft zich op het vliegveld opgeblazen, de ander een uur later in de metro....
Yasmine schreef:LadyMadonna schreef:Ik snap iets niet.
In theorie kan je wel op een kwartiertje met de trein van Zaventem naar Brussel-Centraal. Theoretisch gezien is het dus zeker mogelijk, maar de vraag is inderdaad hoe het kan. Ik kan me niet inbeelden dat je zomaar op dat moment op een trein kon springen...