Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Er moet toch op een gegeven moment wel iets gaan gebeuren. Zo humaan mogelijk. Want alles in een tent blijven stoppen is ook niemand bij gebaat. Wij niet, maar zij ook niet.. En zij (een deel dan) klaagt nu al..
Hoorde op de radio dat ze vannacht twee of drie Syriers van de vluchtstrook hebben afgehaald. Daar fietste ze ZONDER licht richting Ter Apel (nog zon 200 km fietsen)... Detail: Ze reden daar omdat hun navigatie zei dat het de kortse route was..
Tcm62 schreef:Sammie schreef:Er moet toch op een gegeven moment wel iets gaan gebeuren. Zo humaan mogelijk. Want alles in een tent blijven stoppen is ook niemand bij gebaat. Wij niet, maar zij ook niet.. En zij (een deel dan) klaagt nu al..
Hoorde op de radio dat ze vannacht twee of drie Syriers van de vluchtstrook hebben afgehaald. Daar fietste ze ZONDER licht richting Ter Apel (nog zon 200 km fietsen)... Detail: Ze reden daar omdat hun navigatie zei dat het de kortse route was..
L
Jezus, ze hebben daar toch ook wegen? Of wonen ze daar in de woestijn?
bruintje123 schreef:Nee is geen facebook dingetje.
De Poolse vrouw is nummer 5 van de afgelopen paar jaar van die nationaliteit die in de buurt is aangereden op snelweg of 80 km weg met fiets verbod.
De Syriërs zijn ook echt van de weg geplukt. Een paar kilometer van het ongeval vandaan.
bruintje123 schreef:Leer moment voor de Syriërs hoop ik.
Dat ze hun gsm ipv navigeren maar gebruiken om te kijken wat de verkeersregels zijn.
Kleine moeite.
Zou voor de Polen ook een goede tip zijn.
Wat minder mensen een levenslang trauma.
Zoals de 2 vrachtwagen chauffeurs gisteren.
Je zou zo iemand maar voor je wagen krijgen.
Sammie schreef:De fietser was Pools, over de identiteit of herkomst van de chauffeurs is niks bekend toch?
gohya schreef:Ik snap wat bruintje bedoeld, de Poolse vrachtwagen chauffeurs rijden nu eenmaal roekloos, dat staat al bekend.
gohya schreef:Sammie schreef:De fietser was Pools, over de identiteit of herkomst van de chauffeurs is niks bekend toch?
Ik bedoel er eigenlijk mee dat Polen niet zo nauw kijken in het verkeer.Als voorbeeld de poolse vrachtwagen chauffeurs.Maar ook met de auto of fietsend kijken ze niet zo nauw,óf ze kennen de verkeersregels niet?
Sammie schreef:De fietser was Pools, over de identiteit of herkomst van de chauffeurs is niks bekend toch?