Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:28

Het is een hint van WIDM... Het is gewoon Rik!

denice

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:28

Spuit 11 :P

Dat wisten wij al!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:29

het programma is slechts 10% van de lol.. de hele commotie erom heen.. dat maakt het leuk

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:29

denice schreef:

Dat wisten wij al!

Spuit 26 in mijn geval.
Kwam er vandaag achter dat een kabeltje wire betekend in het Engels. "OMG, daarvan komt wireless!!" :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:30

elenaMM77 schreef:
jij moet echt nog even oefenen..

kijk, alle plaatjes zijn groenig, dat is de kleur van de mol.. Als je die wetenschap deelt door het aantal deelnemers en vermenigvuldigd met het quadraat van de omtrek van Sri lanka, Daar trek je dan ART vanaf en tel je Angela Groothuizen bij op Gedeeld door het aantal afleveringen van Prison break. Als je die uitkomst deelt in Twee stukken dan kom je uit bij Rik is de mol als eerste stuk en 'even geduld aub' als tweede stuk.

echt zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon logisch nadenken

Nee totaal niet moeilijk, dat bedenk je toch zo?! :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:30

Chiave schreef:
denice schreef:

Dat wisten wij al!

Spuit 26 in mijn geval.
Kwam er vandaag achter dat een kabeltje wire betekend in het Engels. "OMG, daarvan komt wireless!!" :')

Maar waarom ben je dan spuit 26? }:0
Ik begrijp er niets meer van, dit is zo ingewikkeld!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:31

denice schreef:
Chiave schreef:

Spuit 26 in mijn geval.

Dat ik nog erger ben dan spuit 11. :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:32

denice schreef:

je vermogen om complotten te vinden nu overwerkt en doorgebrand?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:38

Zou goed kunnen, even in de oplader maar weer.

Spuit 26 is inderdaad ernstig als je het zo gaat bekijken! Gaat het wel?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:40

denice schreef:
Zou goed kunnen, even in de oplader maar weer.

Spuit 26 is inderdaad ernstig als je het zo gaat bekijken! Gaat het wel?

Op het feit dat mijn wekker over 4 uur weer gaat na, gaat het prima, dankje! :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:42

Oeps! Dan kun je maar beter doorgaan en opblijven, dan gaat iig je wekker niet af!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:44

denice schreef:
Oeps! Dan kun je maar beter doorgaan en opblijven, dan gaat iig je wekker niet af!

Zullen ze op prijs stellen morgen op Scheveningen bij de afslag. 'Mevrouw, wilt u nu alstublieft weggaan bij dat koffieapparaat?' :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:59

Chiave schreef:
denice schreef:

Dat wisten wij al!

Spuit 26 in mijn geval.

En wat is "online" dan? :P

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:08

palousa_boy schreef:
En wat is "online" dan? :P

Afbeelding

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:10

Ik vind dat jullie nu wel erg ver gaan....

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:11

Ik mis de vind ik leuk knop voor sommige reacties.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:22

Neeeee doe dan "respect"
Je weet wel, van vroeger toen uhmmm dinges heel hip was..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:11

Hyves!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:35

Ik ga niet verbaast zijn als dit topic straks naar de huiskamer wordt verplaatst :P

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:51

Moderatoropmerking:
Dames, dit topic gaat over het NOS-journaal en de gebeurtenissen van donderdagavond. Kletsen over Wie is de Mol of andere zaken hoort hier niet thuis. Een vriendelijk verzoek weer ontopic te gaan, anders komt hier een slotje.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:12

Ik kwam dit net tegen via facebook. En ik zal wel heel bokt over me heen krijgen nu. Maar ergens is dit wel waar.

https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aan-tarik-zahzah

Hij heeft wel even laten zien hoe makkelijk je hier in Nederland alles over de zeik kan helpen door met een klapperpistool naar binnen te lopen. Ik vind dat de beveiliging best heeft gehandeld. Maar eerlijk, als deze jongen een echt wapen had gehad. Waren er zeker doden gevallen, daar ben ik van overtuigd.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:25

Sababber schreef:
Ik kwam dit net tegen via facebook. En ik zal wel heel bokt over me heen krijgen nu. Maar ergens is dit wel waar.

https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aan-tarik-zahzah

Hij heeft wel even laten zien hoe makkelijk je hier in Nederland alles over de zeik kan helpen door met een klapperpistool naar binnen te lopen. Ik vind dat de beveiliging best heeft gehandeld. Maar eerlijk, als deze jongen een echt wapen had gehad. Waren er zeker doden gevallen, daar ben ik van overtuigd.

de hamvraag is, wat wil je dan allemaal laten beschermen?
want alle werkelijke aanslagen van de afgelopen 20 jaar met doden, hebben niet op de meest voor de hand liggende targets gezeten.

iedere winkel een militair voor de deur? ieder treinstation een peleton? want als schiphol zwaar bewaakt is, kan hoofddorp de pineut zijn bij wijze van spreken.. En dan alle dagbladen, weekbladen, maandbladen? Gas, water en electriceit, niet allen de plekken waar gewonnen wordt maar ook alle netbeheerders maar een stel agenten voor de deur.. Er is ooit namelijk sprake geweest dat de watervoorraad in het noorden vergift zou worden.

IN hoeverre kun je uberhaupt alles beveiligen, waarmee, en waar wil je van gaan betalen op den duur?
En reken maar dat als een target goed bewaakt wordt, ze iets raken wat nabij ligt, hetzij in mensen, hetzij in gebouwen, gebieden etc.

Worden Amsterdam en Den Haag politiek dichtgetimmerd, dan pakt men de Rotterdamse haven wel want een land kun je ook enorm schaden door een economisch knooppunt te schaden.. En als het knooppunt word dichtgetimmerd dan kun je altijd de toevoer naar dat knooppunt schaden. etc etc.

Met andere woorden als het NOS gebouw zwaar bewapend zou zijn, had hij niet het mediapark gepakt maar ergens anders waar je landelijk bereik hebt.. Hetzij radio, hetzij een tv zender.. Zelfs een locale zender krijg rechtstreeks bereik als het erop aankomt, vooral als het nieuwswaarde heeft.

en tenslotte..

wat denk je dat er gebeurd, als iemand echt kwaad wil en een echt pistool bij zich heeft en een gewapende beveiliger/agent treft? Als diegene mazzel heeft mag hij met zijn handen boven zijn hoofd en zijn wapen weggeworpen voor zo iemand uitlopen.. maar de kans is groter dat de persoon dan geen risico neemt, de bewaker al neergeschoten heeft voor die ze wapen kan trekken en dus ook niet meer zonder kleerscheuren het pand kan verlaten, dus geen enkele reden meer heeft om daarna niet meer te schieten.

In Frankrijk stonden gewapende agenten klaar om in te grijpen, hopelijk herinner je de beelden nog wat er met die agenten gebeurde?

Bewapende beveiligers geven totaal geen garantie.. sterker nog als men echt kwaad wil, dan weet je in ieder geval zeker dat er een bloedbad nodig is om eruit te komen, dan komt het er letterlijk op neer wie het gaat 'winnen'. Leuk, dan overmeestert agent nummer 5 de schutter, of schiet m dood.. maar is dat dan een zegen? met 4 dode agenten die de dader vooraf gingen?
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 31-01-15 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:34

Ik vind het maar een rare toestanden, zeker als je ziet dat er donderdag al in de kranten stond dat het nos nieuws 1,5 uur zou duren en WIDM niet zou komen.
Hebben de kranten voorspellende gave?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:36

colunder schreef:
Ik vind het maar een rare toestanden, zeker als je ziet dat er donderdag al in de kranten stond dat het nos nieuws 1,5 uur zou duren en WIDM niet zou komen.

Dit las ik vandaag ook op FB idd. Gebruik geen gids, lees geen krant en volg geen WIDM, dus mij was het echt niet opgevallen..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:39

colunder schreef:

hoe zeker is dat,

heb je die foto voor of na het incident gezien?

want photoshop is geduldig

tenzij iemand hiervan een papieren gids bevestiging heeft,
ben ik niet geneigd het te geloven.