Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:jij moet echt nog even oefenen..
kijk, alle plaatjes zijn groenig, dat is de kleur van de mol.. Als je die wetenschap deelt door het aantal deelnemers en vermenigvuldigd met het quadraat van de omtrek van Sri lanka, Daar trek je dan ART vanaf en tel je Angela Groothuizen bij op Gedeeld door het aantal afleveringen van Prison break. Als je die uitkomst deelt in Twee stukken dan kom je uit bij Rik is de mol als eerste stuk en 'even geduld aub' als tweede stuk.
echt zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon logisch nadenken
Sababber schreef:Ik kwam dit net tegen via facebook. En ik zal wel heel bokt over me heen krijgen nu. Maar ergens is dit wel waar.
https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aan-tarik-zahzah
Hij heeft wel even laten zien hoe makkelijk je hier in Nederland alles over de zeik kan helpen door met een klapperpistool naar binnen te lopen. Ik vind dat de beveiliging best heeft gehandeld. Maar eerlijk, als deze jongen een echt wapen had gehad. Waren er zeker doden gevallen, daar ben ik van overtuigd.
colunder schreef:Ik vind het maar een rare toestanden, zeker als je ziet dat er donderdag al in de kranten stond dat het nos nieuws 1,5 uur zou duren en WIDM niet zou komen.
Hebben de kranten voorspellende gave?
colunder schreef:Ik vind het maar een rare toestanden, zeker als je ziet dat er donderdag al in de kranten stond dat het nos nieuws 1,5 uur zou duren en WIDM niet zou komen.
Hebben de kranten voorspellende gave?