Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Boras schreef:De fracties lopen toch niet leeg.
Wat een klucht.
Gevoel voor drama en theater hebben ze inderdaad wel bij die partij
yentl2010 schreef:Het komt ook grotendeels door de linkse ,en de hele media is links
russel schreef:Door te gaan zeveren over de Joden, kijk eens wat de Joden in Israel doen! , maar ach neu ze zij snielig...nou not! Te gaan zeveren over Hitler, wat echt wel anders in elkaar zit en wij zijn geen Duitsers he, dat is een andere mentaliteit....dat schiet zijn doel voorbij...
Blue_Eyes schreef:yentl2010 schreef:Het komt ook grotendeels door de linkse ,en de hele media is links
De Telegraaf, anyone? Hartstikke rechtse krant, en een grote in Nederland ook.
Wakker Nederland? PowNed? GeenStijl?
Zijn toch echt ook tamelijk Wilders-kritisch op moment.russel schreef:Door te gaan zeveren over de Joden, kijk eens wat de Joden in Israel doen! , maar ach neu ze zij snielig...nou not! Te gaan zeveren over Hitler, wat echt wel anders in elkaar zit en wij zijn geen Duitsers he, dat is een andere mentaliteit....dat schiet zijn doel voorbij...
Sorry, maar als je dat met droge ogen kunt beweren, heb je echt een plaat voor je kop. Niets persoonlijks, dat zou ik tegen iedereen zeggen, dat is dus echt
geerke schreef:Ik denk dat ze er uit stappen omdat ze anders voor hun leven moeten vrezen....Wij nederlanders laten ons namelijk gewoon beledigen,maar Marokkanen niet,die pikken helemaal niets.
Vandaar dat Wilders ook zo beveiligt word.
russel schreef:Dan komt er een geblondeerde schreeuwlelijk die roept wat pubers roepen en heel Nederland staat op zijn kop......laten we eens zo moeilijk gaan doen over al die kostenverslindende stokpaardjes van die aandacht gei.le politici die ook mee willen doen met de grote lande....bleh...
Blue_Eyes schreef:Dan nog, Russel. Je insinueert hiermee dat wij niet en masse op die manier achter een figuur als Wilders, Hitler of wie dan ook aan zouden kunnen of gaan rennen. Heb ik een goeie filmtip voor je.
https://www.youtube.com/watch?v=ICng-KRxXJ8
fransje23 schreef:russel schreef:Ja. Maar dat is een landelijk dagblad, een soort Prive op krantenpapier...en sommige mensen kunnen het krantenjargon niet lezen en hebben Jip en Janneke taal nodig...
Dat onderdeel, Prive, en Vrouw lees ik nog weleens als ik moet wachten bij fysio of snackbar
fransje23 schreef:geerke schreef:Ik denk dat ze er uit stappen omdat ze anders voor hun leven moeten vrezen....Wij nederlanders laten ons namelijk gewoon beledigen,maar Marokkanen niet,die pikken helemaal niets.
Vandaar dat Wilders ook zo beveiligt word.
Laten er nu ook Nederlander zijn die mensen gaan bedreigen, de boel kort en klein etc als als er iets is wat hun niet zint
Dat is echt niet voorbehouden aan Marokkanen.
Werd Anouk niet bedreigd omdat ze met een neger ging?
Negativiteit maakt altijd nog meer negativiteit en dan beland je in die neerwaartse spiraal.
russel schreef:Ik begeef mij ook in kringen waarin iedereen en eigen mening en wil heeft....de groepscultuur van achter elkaars kontje aan lopen, past mij niet en dat is ook iets Nederlands....gelukkig, daarom hebben wij programma's waarin politici, prinsen, politie belachelijk gemaakt worden, politie uitgescholden wordt en hierdoor te weinig macht, etc...wij zijn rooie rakkers. Hollanditis...
fransje23 schreef:russel schreef:Ik begeef mij ook in kringen waarin iedereen en eigen mening en wil heeft....de groepscultuur van achter elkaars kontje aan lopen, past mij niet en dat is ook iets Nederlands....gelukkig, daarom hebben wij programma's waarin politici, prinsen, politie belachelijk gemaakt worden, politie uitgescholden wordt en hierdoor te weinig macht, etc...wij zijn rooie rakkers. Hollanditis...
Wat ik wel jammer vind is dat Nederlanders zo weinig echt op de barricade gaan. Kan mij van vroeger nog wel de echte demonstraties herinneren tegen o.a de neutronenbom (zie het plaatje ook zo voor mij).
russel schreef:Ja dat klopt, maar social media doet nu ook een heleboel, lekker anoniem en dan durven ze wel.
De oeroude Calvinistische inslag zit er nog te diep in....zssssssst niets zeggen, ssssst stil, mag je niet over praten, als de buren het maar niet horen en zien.....
Wranglerbutt schreef:yentl2010 schreef:Vind het van de zotte dat er in de Nederlandse gevangenissen Halal geserveerd word
Waarom? Vind je het ook zot dat er voor sommigen gevangenen vegetarisch wordt gekookt? Of suikervrij?
fransje23 schreef:russel schreef:Ja dat klopt, maar social media doet nu ook een heleboel, lekker anoniem en dan durven ze wel.
De oeroude Calvinistische inslag zit er nog te diep in....zssssssst niets zeggen, ssssst stil, mag je niet over praten, als de buren het maar niet horen en zien.....
Ja social media en internet is lekker anoniem, veel veiliger dan echt op de barricade gaan staan![]()
Ik moet bij calvinistisch altijd denken aan ergens voor de buitenwereld afkeuren maar het stiekem in het geniep wel zelf doen.
Vooral niet je hoofd boven het maaiveld uitsteken want o wee....
yentl2010 schreef:Vind het van de zotte dat er in de Nederlandse gevangenissen Halal geserveerd word
geerke schreef:vind ik ook...wat dat betreft kunnen we een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld in dit geval,marokkanen.
Wilders kan op dit moment zelfs met bewaking de straat niet meer op,marokkanen zijn boos.
Begrijpelijk,maar die gaan niet de dialoog aan maar doen het anders