Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizsz_Kitty schreef:Pff, geen goed nieuws.
Maar vraag me wel af, hij heeft 20-25 minuten onder de sneeuw gelegen, en pas na 50 minuten is er reanimatie begonnen?
Vicky_88 schreef:Mizsz kitty, ik begreep dat ze 50 minuten lang hebben gereanimeerd.
Polivy schreef:Maar dan hebben ze nog lang gereanimeerd!Dat ze dat zo lang volgehouden hebben dan.
Paddenpad schreef:De hersenen zijn dusdanig beschadigd dat het wel maanden of zelfs jaren kan duren om te revalideren!!
Mijn vraag is echter kan hij uberhaupt wel herstellen,en hoelang ga je door met zo iets,dat is maar net hoelang kan zijn familie dit volhouden denk ik,want zelf is hij niet bij bewustzijn en ligt nog steeds in coma!
Heel veel sterkte voor de familie!!
__PSM__ schreef:Polivy schreef:Maar dan hebben ze nog lang gereanimeerd!Dat ze dat zo lang volgehouden hebben dan.
Bij een jong iemand kunnen ze dat heel lang volhouden, mijn vader van 53 is ook gereanimeerd tot dik 25 minuten, tot mijn moeder heeft gezegd dat er gestopt moest worden..... Anders was er rustig doorgevochten voor zijn leven
IndianLady schreef:Paddenpad schreef:De hersenen zijn zo zwaar beschadigd dat de basisactiviteiten van het bewustzijn niet eens meer aanwezig zijn!
Dan zit de beschadiging in de hersenstam en is het grof gezegd over en uit.