benangelique schreef:Wat een uitspraken worden er hier gedaan! Walgelijk. De beste stuurlui staan duidelijk weer aan wal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caye schreef:Die schietvereniging is hier in dorp. Rond 12en hebben zijn ouders daar heen gebeld om te vragen of hij daar was. Ze miste hem en zijn wapens. Ze hebben heel snel opgehangen en om te zoeken. naja en alle gevolgen van dien
Heino schreef:Maar dan kan je net zo goed je deuren open laten, sloten zijn niet meer nodig.. Als men in wil breken, doet men het immers toch wel..
Voorkomen kan je het nooit, maar je kan de kans wel een stukje kleiner maken.
Huertecilla schreef:happy27 schreef:Het begint hier aardig op amerika te lijken!!!
Helemaal niet.
NL kan dat prima zelfstandig.
Heeft een aardige staat van dienst mbt aanslagen en moorden.
Vanaf het prilste begin van de republiek die zichzelf een koning schonk.
De VS bestonden bij lange na nog niet een en NL had al een presidentsaanslag en een bommenlegger.
Met het fenomeen ´Vietnam-veteranen´ liep NL vóór en ook mbt ´terroristen´ liep NL echt niet áchter de VS aan.
Een drama zoals nu is een reden om dingen tegen het lucht te houden. Niet één ding echter en ook in perpectief.
Vooral hoe wéér iemand zo ver in de war kan raken is de hamvraag.
happy27 schreef:Het is gewoon een uitspraak, omdat het in amerika al veel vaker gebeurd is!!! Ik kan me nog wel herinneren trouwens dat balkenende nog net niet in reet kroop van bush.. maar ja dat is een hele andere discussie
happy27 schreef:als ik een zoon had die suicidaal was zou ik niet gelijk denken nou straks loopt ie met een geweer het winkelcentrum in ?!?!
Heino schreef:happy27 schreef:als ik een zoon had die suicidaal was zou ik niet gelijk denken nou straks loopt ie met een geweer het winkelcentrum in ?!?!
En toch zou ik het geen prettig idee vinden dat mijn suïcidale zoon met moordwapens rondloopt. Aan een dergelijke massamoord als dit zou ik niet denken, maar ik zou op z'n minst bang zijn dat hij zichzelf er mee zou kunnen doden. Dus enigszins vreemd vind ik het toch wel.
Kentaro schreef:Als je vandaag de foto in de krant zag met het aantal en soorten wapens dat die idioot in huis had, weet ik wel zeker dat dát er bij mij thuis niet in had gekomen..............