Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:toch blijft het raar, Nederland heeft de dijken ook extra verhoogd om verrassingen te voorkomen,
PussInBoots schreef:Wie zijn "we"? Ik zag je er eerder nogal heftig op reageren. Als het allemaal zó eeenvoudig ligt, waarom gebeurt het dan simpelweg niet?
PussInBoots schreef:*offtopic* HC wat gebruik jij het woord "inherent" op een vreemde manier.
PussInBoots schreef:Ik kies voor groen, óók als dat duurder is en het helpt geen hol. Dus we moeten met zn allen gaan kamperen bij Borsele om onze onvrede te laten merken? Volgens mij is dat in het verleden al gebeurt.
KoudbloedKim schreef:Even een simpele vergelijking; Dat is net zoiets als vegetariër worden.
Als je daarvoor als reden hebt;"Geen dieren dood maken voor voedsel.." zullen er altijd veeeel meer mensen zijn die hier niet aan mee doen, omdat ze gek zijn op vlees.
We leven met zoveel mensen op deze aarde, dat we nooit met z'n allen op dezelfde lijn zullen staan en er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt.
KoudbloedKim schreef:We leven met zoveel mensen op deze aarde, dat we nooit met z'n allen op dezelfde lijn zullen staan en er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt.
FlyAway schreef:Dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo`n goede vergelijking. Immers, jouw keuze voor vlees (of géén vlees) brengt mij niet in gevaar, zoals radiactieve straling dat wel doet.
AmyII schreef:Jip en Janneke taalik zou het ook nog wel allemaal willen snappen
Loretta schreef:AmyII schreef:Jip en Janneke taalik zou het ook nog wel allemaal willen snappen
Jip en Janneke stonden voor een kerncentrale.
Toen zei Jip tegen Janneke "wat nu als dat ding boem doet"
Maar Janneke zei tegen Jip "Dat ding doet geen boem, want dat ding is zo gemaakt dat die veillig is"
Maar toen.........................................