Ariebombarie schreef:Megamutsj schreef:Dat kan jij niet zeggen Lante want jij bent Wilders niet.
doch heeft ze wel zeker een punt MEGAmutsch
Kan wel zo zijn, maar dat ik haar mening. Wilders heeft veel meer punten, Wilders praat alleen zo heftig over de immigratie omdat hij het erg belangrijk vind. Verder heeft hij ook andere standpunten die hij erg belangrijk vind, dus het gaat niet alleen over de immigratie.
Wanneer het alleen over de immigratie zou zijn gegaan, had Wilders echt niet gewonnen.

. Als je maar alles wat er gezegd wordt met een korrel zout moet nemen is het wel heel triest gesteld in politiek land, dan kun je alles net zo goed afschaffen, want dan is geen enkel woord betrouwbaar...
Snap niet dat er zoveel mensen ingetrapt zijn, erg jammer en een enorme flater wat mij betreft.
Er was zelfs en Nederlandse vrouw bij de Turkse bakker die trots liep te verkondigen dat ze Wilders had gestemd. De vrouw van de bakker probeerde heel aardig te zijn (respect!) en de man had het er wat minder makkelijk mee. Die wilde mij erg graag m'n brood geven, om maar niet naar haar te luisteren