Citaat:Waar je je echt in vergist is het volgende. Nederlandse jongens worden in ieder geval thuis nog gecorrigeerd voor een groot deel. Dat is bij Marokkaanse jongens helemaal niet het geval. In de Koran staat letterlijk dat iedereen die niet in Allah gelooft een varken is en ook zo behandeld dient te worden. Van hen mag je stelen, die mag je oplichten etc. Naar de buitenwereld toe doen ze alsof ze het afkeuren, maar intern wordt het helemaal niet afgekeurd. De jongens zijn heilig daar en zijn na hun vader, de baas in huis. Nou daar hoef je in Nederlandse gezinnen echt niet mee aan te komen. Maar goed...een ding is zeker...veruit het grootste deel van het geweld in de wereld momenteel wordt door Islamieten bedreven. Is dat toeval? Ik denk het niet...het is een hele gewelddadige cultuur, en uiteraard zijn de volgelingen dat dan ook. Ik noem maar...een Fatwah afkondigen...dat is al van de gekke. Salmon Rushdie die al 20 jaar beschermd moet worden omdat er een doodsvonnis op hem rust...Wilders die dagelijks beschermd moet worden, alle tafarelen vanwege een paar cartoons in Denemarken en ga zo maar door. Geloof jij dat er een probleem zou ontstaan als je zou zeggen dat Jezus homo was, of god een pedofiel? Echt niet....niemand zou beschermd hoeven worden, komt alleen uit het Moslimgeloof die gewelddadigheden. Maar ja...je moet het willen zien...als je dat niet wilt, dan zul je ook nooit overtuigd raken.
- Het is niet waar dat Marokkaanse jongens in geen enkel gezin gecorrigeerd worden.
- Het is niet waar dat de profeet oproept om te stelen en op te lichten. Dit is maar hoe je het interpreteert. Als er staat dat een men die niet geloofd onrein is als een varken. Dan is dat beeldspraak. En wordt dat niet bedoelt als dat iedereen die niet gelooft een varken is

- Het grootste deel van het geweld in de wereld komt niet voort uit de Islam
- De islam is niet per defenitie een gewelddadige cultuur
- Het probleem rond de vrijheid van gedachte en meningsuiting en de bedreiging die hierop volgt is niet per defenitie een islamitisch gebruik.
Ik heb dit eerder ook al beargumenteerd.