Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:23

Dat gat heeft hij misschien wel s'nachts gegraven toen het weer allemaal stil was ,om een uur of 3 ofzo :(
Wat is in hemelsnaam zijn MOTIEF geweest, daar ben ik nu wel heel benieuwd naar. Als we daar ooit wat van te horen krijgen.

Ik zag gisteren bij HvNL haar ouders, die gingen naar plek waar iedereen bloemen,briefjes en gedichtjes voor Milly heeft neergelegd. ;(
Mijn hart breekt als ik die mensen zie |( in en in triest, Dit verdient niemand

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:25

Pepper1 schreef:
Krissie0 schreef:
Ik hoorde van een vriend van mij die bij korps Groningen als recherce werkt dat ongebluste kalk ook word gebruikt om sporen op het lichaam mee uit te wissen....

Weet niet of je dat zomaar kan kopen...
Toch vreemd als je dat thuis voor handen hebt....

Arme Milly!

Daar kan hij als politie agent wel aankomen..

Krissie0

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:28

Ik heb net gelijk ff gegoogled maar je kan ongebluste kalk gewoon bij de bouwmarkt kopen.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:29

Ja precies, hij weet precies hoe het allemaal werkt hoor!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:29

starjo schreef:
Dat gat heeft hij misschien wel s'nachts gegraven toen het weer allemaal stil was ,om een uur of 3 ofzo :(
Wat is in hemelsnaam zijn MOTIEF geweest, daar ben ik nu wel heel benieuwd naar. Als we daar ooit wat van te horen krijgen.

Ik zag gisteren bij HvNL haar ouders, die gingen naar plek waar iedereen bloemen,briefjes en gedichtjes voor Milly heeft neergelegd. ;(
Mijn hart breekt als ik die mensen zie |( in en in triest, Dit verdient niemand

Zijn motief was duidelijk, pedo, gevoelens voor jonge meisjes

zo las ik in de telegraaf :o

'Hij leek eigenlijk hartstikke aardig'Buurt vertrouwde duivel van nr. 67 Van onze verslaggevers
DORDRECHT - Sander V. was 'hun politieman'. Baken van veiligheid waarop de bewoners van de Schuilenburg in Dordrecht vertrouwden. "Als er ooit iets is en mama is niet in de buurt, moet je naar die meneer gaan, hij is politieagent", hadden sommige moeders uit de buurt hun kroost op het hart gedrukt.

Maar er schuilt een monster in de agent van de surveillancedienst die op zijn Hyvespagina als een ware narcist zijn blote, gespierde torso toont en her en der op datingsites figureert. Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.

Naar verluidt stapte agent Sander V. vorige week woensdagavond met zijn kat op de arm naar Milly. Ongetwijfeld met een geraffineerde smoes dat er iets met het beestje aan de hand was en dat hij hulp nodig had. Milly, het vrolijke en vriendelijke blonde meisje dat altijd de honden van de buurt uitliet, was bevattelijk voor dierenleed. Dol was het kind op honden, katten en paarden. "De buurman staat voor de deur, mam. Bel me zo terug", zei ze nog. En natuurlijk ging ze daarna met agent Sander mee. Argeloos een gruwelijke dood tegemoet.

Wat zich in de woning aan Schuilenburg 67 precies heeft afgespeeld, moet nog blijken. Maar Milly, net haar beugel kwijt en reikhalzend uitkijkend naar het 'echte leven', had geen schijn van kans tegen de verknipte politieman.

Labradors

Jonge meisjes uit de buurt kennen hem wel. De kale agent die vaak met zijn twee labradors door de straat wandelde. "Hij zei altijd wel hoi, of zo. Hij leek eigenlijk hartstikke aardig", zegt Elja (11), terwijl een vriendinnetje met paardenstaartje in het haar driftig staat te knikken.

Anderhalf jaar geleden trok V. met zijn vriendin, politieagente Linda, in de woning aan de Schuilenburg 67. Veel contact had hij niet met zijn buren. "Wel dachten we altijd dat we bij problemen bij hem konden aankloppen. Hij is een agent. Je denkt dat je dan goed zit."

Maar het ging minder tussen de twee dienders. De relatie tussen V. en Linda stond de laatste tijd zelfs op springen. Er zouden grote strubbelingen zijn geweest en Linda had het huis inmiddels verlaten. Was dat zijn 'stressor', zijn drijfveer om zijn lusten en frustraties te botvieren op een weerloos kind? Hoewel de bewoners van het hofje aan de Schuilenburg nogal close met elkaar zijn, kennen sommigen V. nauwelijks. "Een vreemde snuiter", zegt de een. "Een arrogante kwal", vertelt de ander. "Echt een echte macho, een patser", vindt een vriendinnetje van Milly.

Oncollegiaal

Onder ex-collega's bij de politie Rotterdam-Rijnmond, waar V. in politiedistrict Noord surveillancediensten draaide, stond hij evenmin goed bekend. Sander V. wordt er volgens diverse bronnen 'oncollegiaal' genoemd en 'moeilijk om mee te werken'.

Collega's van Milly's vermoedelijke moordenaar reageren gelaten en zwijgzaam. "Het heeft ons allemaal ontzettend aangegrepen", aldus een van de dienders. "Je ziet wel eens een collega agressief reageren in een stressvolle situatie. Maar dat een collega iemand verkracht en vermoordt, en dan ook nog een kind... Dat is ook voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan te begrijpen."

Horrorhuis

Het huis van Sander V. en Linda is inmiddels omgedoopt tot horrorhuis. "Het moet tot aan de grond toe worden afgebroken", vindt de vroegere bewoonster. "Het is een ziek huis. Twintig jaar geleden heb ik er ook gewoond. Mijn ex-man was net zo gek als deze agent. Hij heeft jarenlang onze kinderen misbruikt. Ik moest weten of het mijn vroegere woning was, waar ik de ongelukkigste jaren van mijn leven doormaakte en waar nu dit arme kind is vermoord. Nu ik weet dat het zo is, ben ik totaal overstuur."

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:32

*kucht* maar ik weet ook dat ongeblust kalk werkt voor dat soort karwijtjes, combinatie van natuur/scheikunde les en een paar misdaadseries.
Bij mijn weten kan je het ook "gewoon" voor de tuin gebruiken, dus zo raar is het ook weer niet.

Vind het allemaal maar raar, maar eigenlijk neem ik de politie nog niets kwalijk, okee, amber-alert had eerder verzonden kunnen worden.(maar achteraf had dat ook weinig uitgemaakt...)

Edit: jeetje dat artikel :oo
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.(wat een sensatiegedoe...)
Is het uberhaupt bekend dat hij haar verkracht heeft?
Laatst bijgewerkt door siskeh op 18-03-10 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:34

starjo schreef:
Als ik de beelden van de tuin zo zag op TV, was het allemaal betegeld, dus als hij haar daar begraven heeft en gelijk weer tegels overheen doet zie je er niets van ;( alleen grote kans dat het na een tijdje in was gaan zakken.

Naar mijn weten heeft hij haar begraven in het tuinhuisje...
Dus ook al is het een dichtbevolkte (KINDERRIJKE!!) wijk, niemand die daar iets van meekrijgt... toch?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:34

Jeetje wat een artikel....

Vraag me af of je bij het begin van je contract bij de telegraaf, een contract moet tekenen om al je principes van eerlijke en etische verslaggeving moet achterlaten

kan toch niet anders >;)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:36

volgens bovenstaand artikel zou ze dus ook verkracht zijn?
Is dat al echt bevestigd dan? Nee toch?

Arm meisje...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:37

Zo is de Telegraaf lesilla.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:39

denk dat we daar helaas wel vanuit mogen gaan.........
waarvoor zou die d,r anders ontvoeren
ppfftt getver word gewoon eng bij het idee, dat ik dit zo schrijf

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:47

Hoeft niet perse... Laten we hopen voor de ouders van niet in ieder geval...

Ik heb pas de film Lovely Bones gezien, hij ook volgens mij :\

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:50

Morgen is toch de uitslag van de sectie? Dat hoorde ik in elk geval vandaag ergens op de radio..

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:51

Ik kan verder nergens vinden dat ze verkracht is :=
Onderzoek moet dat nog uitwijzen, al "snap" ik wel waarom ze er aan denken.

Daarnaast, mocht hij haar wel verkracht hebben, dan is hij nog steeds niet een serie-pedofiel zoals dat artikel haast doet geloven...

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:53

Op zijn vroegst zouden ze vrijdag pas naar buiten komen met de feiten...
Maar ach... ze zeggen wel meer :roll:

Van mijn part blijven ze hem nog jaren lang publiekelijk zwart maken...
Ook al verzinnen ze er nog van alles bij!!!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:58

@ KAja, dat lijkt me voor de ouders van Milly ondraaglijk, als er steeds wildere verhalen de wereld inkomen over wat er met hun dochter gebeurd is....

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:03

sans6 schreef:
@ KAja, dat lijkt me voor de ouders van Milly ondraaglijk, als er steeds wildere verhalen de wereld inkomen over wat er met hun dochter gebeurd is....

dat geloof ik ook wel, weet het eigelijk wel zeker
mensen maken het vaker mooier en erger dan iets werkelijk is
werken we allemaal aan mee, helaas

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:09

Die mensen zullen inderdaad niet op deze eindeloze wijze van (media)aandacht te wachten nee.... daar heb je helemaal gelijk in... Maar dan moet ik ook eerlijk bekennen dat ik daar ook niet aan dacht...
Gisteren is op geenstijl zijn hele hebben en houden geflaunt... is nu inmiddels al iets aangepast, maar ik heb daar geen medelijden mee hoor... Bind hem maar aan de schandpaal, hang hem maar op, laat iedereen maar weten wat hij gedaan heeft...

Milly haar ouders hebben "levenslang"... hij ook als ik het voor het zeggen zou hebben!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:54

Hem aan de schandpaal hangen oke, maar om er nou zo'n mediacircus van te maken waarbij zelfs bekende Nederlanders helemaal hysterisch gaan lopen doen, vind ik echt not done.

Peter R de Vries merkte gisteravond terecht op dat hij het nogal een overdreven boeltje vind worden hier in Nederland. En hoewel ik over het algemeen meneer de Vries niet te haggelen vind, geef ik hem in dit geval gelijk. Zitten de ouders van Milly te wachten op een filmpje van Carice van Houten over hoe erg het is? Of Nederland uberhaupt?

Deze vent word berecht, opgesloten en in de bak weten ze er wel raad mee, hij krijgt gewoon een nieuwe daddy die hem wel uitlegt dat het vermoorden ( en indien van toepassing ) verkrachten van een 12 jarig meisje iets is waar mensen niet zo dol op zijn. Ik denk dat zijn derriere nog lang zeer zal doen :D

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:58

Tallie1979 schreef:
Deze vent word berecht, opgesloten en in de bak weten ze er wel raad mee, hij krijgt gewoon een nieuwe daddy die hem wel uitlegt dat het vermoorden ( en indien van toepassing ) verkrachten van een 12 jarig meisje iets is waar mensen niet zo dol op zijn. Ik denk dat zijn derriere nog lang zeer zal doen :D

inderdaad.. als voormalig politieman en moordenaar van een 12 jarig meisje gaat hij het vast niet gemakkelijk krijgen in de bak...

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:59

Daarom worde zulke lui ook altijd apart gezet van de rest. Pedofielen en agenten zitten nooit tussen de rest van de gevangen. Alleen ook tussen pedofielen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:02

jammer.. worden ze nog niet hard genoeg gestraft..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:04

Krissie0 schreef:
Daarom worde zulke lui ook altijd apart gezet van de rest. Pedofielen en agenten zitten nooit tussen de rest van de gevangen. Alleen ook tussen pedofielen.

Dat is waar ook! Die zitten vaak in aparte afdelingen of in isoleer...

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:14

Jammer é. Mogen ze van mij wel doen hoor met pedofielen tussen de moordenaars en de rest van de gevangenen. Ruimt gelijk een boel op :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:19

Wat een belachelijk artikel weer van de Telegraaf! Al dat gespeculeer en het dan zo neerzetten alsof het de waarheid is :n heb er geen goed woord voor over.
Voor die man ook niet trouwens, maar om er nou zo'n circus van te maken.

En dat uitgerekend Peter de Vries zo moet reageren over het mediacircus. Als er een zaak is in Nederland waar een mediahype rondom is geweest is het wel "zijn" zaak rondom Nathalee en Joran.
Neemt niet weg dat ik vind dat hij gelijk heeft, het gaat allemaal veel te ver op het moment. Nergens voor nodig.
Maar dat nou uitgerekend hij dat moet zeggen, vind ik wel apart.