Theo is nou eenmaal wie hij is, maar hij draafde hier wel heel erg ver door met z'n Necrofilie enzo. Kreeg het idee dat hij vooral erg op z'n pik getrapt was dat ze hem geen hand had gegeven en niet wist wie hij was.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Heino schreef:Mijn hemel wat ben jij pessismistisch Sarabande, bah! PP heeft helemaal niet ontkent dat ze iets aan haar lichaam heeft laten doen.!
Zoek nog even de opnames van DWDD op. Zowel bij het gedicht als nog ergens in het gesprek begint ze te roepen dat ze NIETS aan haar lijf heeft laten doen. Ze weet niet meer wat in ze alle interviews uit Amerika waarin ze het tegendeel vertelde, gezegd heeft. Maar ja dat is een teken van ouderdom, waar ze weinig aan kan laten verbouwen, dat heet vergeetachtigheid
sokje87 schreef:De Playboy staat erom bekend weinig tot niet te shoppen. Een goede fotograaf doet ook veel voor een plaatje.
Theo is nou eenmaal wie hij is, maar hij draafde hier wel heel erg ver door met z'n Necrofilie enzo. Kreeg het idee dat hij vooral erg op z'n pik getrapt was dat ze hem geen hand had gegeven en niet wist wie hij was.
sokje87 schreef:De Playboy staat erom bekend weinig tot niet te shoppen. Een goede fotograaf doet ook veel voor een plaatje.
Myra schreef:Ik vond Theo behoorlijk grappig anders, maar hij was wel keihard. Ook wel interessant zo'n ophef
Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit qua figuur, en ontzettend goed voor haar dat ze ook sport (petje af, zie je niet veel ouderen doen). Jammer van de manier waarop ze haar hadden gefilmd in de sportschool, maar goed, dat type is ze wel
Myra schreef:Die grap ging zeker te ver. Verder vind ik zijn shows erg goed, maar hier was hij toch echt wat.. achteruit gegaan
Maar Patricia vind ik helemaal niks, ook niet hoe zij was in de show -ze werd dan wel erg aangevallen, maar dat was ook alleen maar om haar uit te lokken. Echt slim reageerde ze niet.
@ Teddy321: niet zijn grap over necrofiliehoe hij zichzelf voor schut zette en echt minder was dan in zijn shows vond ik dan wel weer vermakelijk, hele andere kant
Lante schreef:Over wijsheid gesproken; hoe oud is die man; vast geen 13 meer, maar qua gedrag zou ik hem echt niet veel meer geven hoor.
Myra schreef:Maar Patricia vind ik helemaal niks, ook niet hoe zij was in de show -ze werd dan wel erg aangevallen, maar dat was ook alleen maar om haar uit te lokken. Echt slim reageerde ze niet.
Sylke schreef:Ik vind ook dat Theo wat te ver is gegaan, maar ik snap ook dat hij liever een playboy koopt waar jongere vrouwen in staan. Ik vind zeker dat hij een punt heeft als hij het heeft over dat zij een moeder is, en een goed voorbeeld zou moeten geven. Want nu staat haar 19-jarige dochter OOK in een naaktblad. Toeval? Nee. Mama krijgt aandacht, ikke wil ook aandacht. Zo gaat dat...dat meisje wil ook niet dat alle jongens van haar leeftijd met een harde *** naar haar moeder zitten te kijken. Dan wil zij natuurlijk ook laten zien wat ze in huis heeft... Vooral op dat punt vind ik dat Theo heel erg gelijk heeft, Patricia is moeder en heeft haar verantwoordelijkheden, zo geeft ze precies het verkeerde voorbeeld. Ik zou mijn dochter ECHT NIET in een naaktblad willen zien staan.. Ik heb nog geen kinderen, maar dan zou ze al die bladen stuk voor stuk op mogen eten. Zo ga je niet met je lichaam om.
Verder vind ik de foto's van Patricia niet lelijk, maar als ze zegt dat alles a naturelle is dan geloof ik daar geen barst van. Als je kinderen hebt gehad dan gaan je borsten nou eenmaal hangen... En als je ouder word krijg je nou eenmaal rimpels, en niet alleen op je gezicht.
Ik denk dat het een schreeuw om aandacht is van haar...
Heino schreef:Sylke schreef:Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen.
Wat voorkomen?
Sylke schreef:Haha nou zo Nederlands ben ik niet hoor. Ik zeg gewoon mijn mening erover, ik vind dat niet kunnen tegenover haar dochter. Je kan ook een te losse opvoeding geven aan je kinderen he. Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen. Als je daar geen inzicht op hebt, dan moet je voor de consequenties open staan. Ik vind het gewoon een heel erg fout voorbeeld, en ik zou zo een voorbeeld NOOIT voor mijn kinderen willen zijn later, zeker niet in deze poedersuiker wereld waar helaas alles al om seks moet draaien.
Heino schreef:Sylke schreef:Maar hoe weet je dat zo zeker? Als jij mij kan vertellen waarom je dat zo zeker weet, kan ik daar over nadenken
Omdat ze dat zelf zegt misschien??