16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:02

De Playboy staat erom bekend weinig tot niet te shoppen. Een goede fotograaf doet ook veel voor een plaatje. ;)

Theo is nou eenmaal wie hij is, maar hij draafde hier wel heel erg ver door met z'n Necrofilie enzo. Kreeg het idee dat hij vooral erg op z'n pik getrapt was dat ze hem geen hand had gegeven en niet wist wie hij was.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:04

sarabande schreef:
Heino schreef:
Mijn hemel wat ben jij pessismistisch Sarabande, bah! PP heeft helemaal niet ontkent dat ze iets aan haar lichaam heeft laten doen.!

Zoek nog even de opnames van DWDD op. Zowel bij het gedicht als nog ergens in het gesprek begint ze te roepen dat ze NIETS aan haar lijf heeft laten doen. Ze weet niet meer wat in ze alle interviews uit Amerika waarin ze het tegendeel vertelde, gezegd heeft. Maar ja dat is een teken van ouderdom, waar ze weinig aan kan laten verbouwen, dat heet vergeetachtigheid

Ja maar, je borsten laten verkleinen, dat is meestal niet iets waar je gelijk aan denkt als iemand zn lichaam daadwerkelijk heeft laten 'verbouwen'. Groter wel, verkleinen is meestal om medische redenen, dus dat heeft verder ook niet echt een toevoeging aan die discussie die ze had.

Ik vind het gewoon werkelijk asociaal hoe hij het brengt, kom op zeg, je gaat toch niet iemand met een lijk vergelijken? Necrofilie, daar is niks grappigs aan :Z

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:06

sokje87 schreef:
De Playboy staat erom bekend weinig tot niet te shoppen. Een goede fotograaf doet ook veel voor een plaatje. ;)

Theo is nou eenmaal wie hij is, maar hij draafde hier wel heel erg ver door met z'n Necrofilie enzo. Kreeg het idee dat hij vooral erg op z'n pik getrapt was dat ze hem geen hand had gegeven en niet wist wie hij was.

Maar er wordt wel gephotoshopped ;)
En dat ze soms helemaal niet photoshoppen, geloof ik niet.. Ik zeg niet dat het altijd heel veel is, maar het wordt sowieso gedaan. als is het maar om kleine onzuiverheden e.d. weg te werken :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:06

sokje87 schreef:

Is het nu zo moeilijk te accepteren dat hij het gewoon helemaal niks vond en dat op zijn manier uitte.
Ik denk niet dat Theo het een voordeel vindt dat PP hem wel zou kennen, dat is zijn publiek niet net zoals hij niet tot het hare behoort.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:07

Ik vond Theo behoorlijk grappig anders, maar hij was wel keihard. Ook wel interessant zo'n ophef ;)

Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit qua figuur, en ontzettend goed voor haar dat ze ook sport (petje af, zie je niet veel ouderen doen). Jammer van de manier waarop ze haar hadden gefilmd in de sportschool, maar goed, dat type is ze wel :))

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:12

Heb maar de helft gezien, tot de 5 minuten maar heb nu juist wat meer respect voor patricia.
Ik vind haar bij popstars zo'n vies geil wijf wat alleen maar op die jongens geilt, zoals Robin |o
Volgens mij maakt het geek ruk uit hoe hij zingt, nagenoeg patricia hem toch lekker vind ofzo.

Hoe Theo hier tekeer ging (de eerste 5min) blonk hij nou niet echt intelligentie uit. Ik ken de hele man niet, maar o god,
wat kinderachtig was hij bezig zeg. ''Kon je niks beters krijgen?'' voor de Playboy. Kom op zeg, wordt volwassen.
Ik heb geen hoog petje van Patricia op, maar die Theo ook geen stijl.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:13

Nee hoor, kan me heel goed voorstellen dat Theo het niks vond. Ik zeg toch ook dat hij nu eenmaal is wie hij is. Ze zetten ze niet voor niks bij elkaar aan tafel. Ik vond alleen zijn grap over necrofilie te ver gaan, maar ach, ik vind wel vaker wat te ver gaan.

Overigens kwam ik helemaal niet in de discussie om Theo af te kraken, maar om te zeggen dat ik het mooie foto's vond. :)

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:20

Myra schreef:
Ik vond Theo behoorlijk grappig anders, maar hij was wel keihard. Ook wel interessant zo'n ophef ;)

Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit qua figuur, en ontzettend goed voor haar dat ze ook sport (petje af, zie je niet veel ouderen doen). Jammer van de manier waarop ze haar hadden gefilmd in de sportschool, maar goed, dat type is ze wel :))

Dat kun je niet menen Myra, dat was toch niet grappig?

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:24

Die grap ging zeker te ver. Verder vind ik zijn shows erg goed, maar hier was hij toch echt wat.. achteruit gegaan :P

Maar Patricia vind ik helemaal niks, ook niet hoe zij was in de show -ze werd dan wel erg aangevallen, maar dat was ook alleen maar om haar uit te lokken. Echt slim reageerde ze niet. :))

@ Teddy321: niet zijn grap over necrofilie ;) hoe hij zichzelf voor schut zette en echt minder was dan in zijn shows vond ik dan wel weer vermakelijk, hele andere kant :))

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:45

Myra schreef:
Die grap ging zeker te ver. Verder vind ik zijn shows erg goed, maar hier was hij toch echt wat.. achteruit gegaan :P

Maar Patricia vind ik helemaal niks, ook niet hoe zij was in de show -ze werd dan wel erg aangevallen, maar dat was ook alleen maar om haar uit te lokken. Echt slim reageerde ze niet. :))

@ Teddy321: niet zijn grap over necrofilie ;) hoe hij zichzelf voor schut zette en echt minder was dan in zijn shows vond ik dan wel weer vermakelijk, hele andere kant :))

Volgens mij kan ze daar niet veel aan doen :=
Ik vind ze allebei niks, kijkend naar dit filmpje.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:02

Sorry hoor, maar ik vind die Theo net een puber met zijn groffe, ontactische en ondoordachte uitspraken.

Over wijsheid gesproken; hoe oud is die man; vast geen 13 meer, maar qua gedrag zou ik hem echt niet veel meer geven hoor.

Patricia mag van best laten zien dat je er met je 60e nog goed en sexy uit kunt zien; dat geeft de mens weer hoop haha!
Een prima voorbeeld wat mij betreft. Als je goed voor je geest zorgt, dan zorg je ook voor je lichaam. Zo werkt het volgens mij en niet anders.

Beetje jammer Theo!

(ik had al eerder gepost, maar nu pas het stukje gezien, omdat mijn geluid het een tijdje niet deed, vandaar nog even een tweede reactie ;) )

edit; ik heb mijn lichaam ook laten doen haha, ik voel me net een BN'er! (niet dat ik mijn borstverkleining om medische redenen zo zie, maar anderen blijkbaar wel...)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:09

Lante schreef:
Over wijsheid gesproken; hoe oud is die man; vast geen 13 meer, maar qua gedrag zou ik hem echt niet veel meer geven hoor.

De arme man is 43 jaar.

En ook al had Patricia hem geen hand gegeven dan had hij ter plekke haar op een normale manier daarover aan kunnen spreken. En ook al heeft Patricia meer verbouwd dan bekend is dan had hij daar ook op een normale manier over kunnen praten.
Er is geen excuus te bedenken voor het lage en laffe gedrag wat hij vertoonde.

Ik vind het echt verbazingwekkend dat mensen kunnen lachen om mensen die andere mensen volledig afzeiken enkel en alleen om het afzeiken.
Het enige wat Theo Maassen heeft laten zien dat hij maar 1 ding kan en niet in staat is om normaal te communiceren.

Ergens in het begin van dit topic doet een bokker hetzelfde bij een andere fokker aan de hand van profielfoto's en dan op een nog heel wat mildere manier als Theo Maasen. Maar dan vindt niemand het leuk (en terecht) en keurt iedereen het af, maar omdat Patricia bij vooral een stel vrouwen blijkbaar enorme frustratie opwekt is het ineens grappig?

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:41

Ik vind ook dat Theo wat te ver is gegaan, maar ik snap ook dat hij liever een playboy koopt waar jongere vrouwen in staan. Ik vind zeker dat hij een punt heeft als hij het heeft over dat zij een moeder is, en een goed voorbeeld zou moeten geven. Want nu staat haar 19-jarige dochter OOK in een naaktblad. Toeval? Nee. Mama krijgt aandacht, ikke wil ook aandacht. Zo gaat dat...dat meisje wil ook niet dat alle jongens van haar leeftijd met een harde *** naar haar moeder zitten te kijken. Dan wil zij natuurlijk ook laten zien wat ze in huis heeft... Vooral op dat punt vind ik dat Theo heel erg gelijk heeft, Patricia is moeder en heeft haar verantwoordelijkheden, zo geeft ze precies het verkeerde voorbeeld. Ik zou mijn dochter ECHT NIET in een naaktblad willen zien staan.. Ik heb nog geen kinderen, maar dan zou ze al die bladen stuk voor stuk op mogen eten. Zo ga je niet met je lichaam om.
Verder vind ik de foto's van Patricia niet lelijk, maar als ze zegt dat alles a naturelle is dan geloof ik daar geen barst van. Als je kinderen hebt gehad dan gaan je borsten nou eenmaal hangen... En als je ouder word krijg je nou eenmaal rimpels, en niet alleen op je gezicht.
Ik denk dat het een schreeuw om aandacht is van haar...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:43

Myra schreef:

Hoe had ze dan beter kunnen reageren? Ik vond haar juist heel verstandig reageren :)

Sarabande: nee tuurlijk zijn niet alle vrouwen die PP niets vinden meteen jaloers. Maar sommigen lijken wel geobsedeerd door PP en dan ga ik daar toch echt aan denken.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:44

Hoe vaak moet het trouwens herhaald worden dat PP nergens liegt over haar verbouwingen?????

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:52

Hoe weet jij of ze liegt... Zijn er genoeg die het verborgen willen houden, en in Amerika doen ze het bijna allemaal, het is zo normaal daar. Ik herinner mij nog een reclame over een anti rimpel creme, van een vrouw die ook al 60 is. Nou, die zag er heel goed uit voor iemand van 60, maar ze haalt het nooit bij Patricia. In mijn ogen is het gewoon onmogelijk. Niet dat dat erg is, maar dan moet je ook niet zo hard van de daken schreeuwen dat er nog nooit iets aan is gedaan.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:53

Sylke schreef:
Ik vind ook dat Theo wat te ver is gegaan, maar ik snap ook dat hij liever een playboy koopt waar jongere vrouwen in staan. Ik vind zeker dat hij een punt heeft als hij het heeft over dat zij een moeder is, en een goed voorbeeld zou moeten geven. Want nu staat haar 19-jarige dochter OOK in een naaktblad. Toeval? Nee. Mama krijgt aandacht, ikke wil ook aandacht. Zo gaat dat...dat meisje wil ook niet dat alle jongens van haar leeftijd met een harde *** naar haar moeder zitten te kijken. Dan wil zij natuurlijk ook laten zien wat ze in huis heeft... Vooral op dat punt vind ik dat Theo heel erg gelijk heeft, Patricia is moeder en heeft haar verantwoordelijkheden, zo geeft ze precies het verkeerde voorbeeld. Ik zou mijn dochter ECHT NIET in een naaktblad willen zien staan.. Ik heb nog geen kinderen, maar dan zou ze al die bladen stuk voor stuk op mogen eten. Zo ga je niet met je lichaam om.
Verder vind ik de foto's van Patricia niet lelijk, maar als ze zegt dat alles a naturelle is dan geloof ik daar geen barst van. Als je kinderen hebt gehad dan gaan je borsten nou eenmaal hangen... En als je ouder word krijg je nou eenmaal rimpels, en niet alleen op je gezicht.
Ik denk dat het een schreeuw om aandacht is van haar...

Wat een ...... nogmaals ze heeft alleen tegenover haar dochter verantwoording af te leggen en die vond het goed..
Ik zou het als oma ook doen als ik zo een lijf had, sorry dan voor mijn kinderen mijn lijf mijn leven..
Ongeacht wat alle zedenpredikers daarvan zouden zeggen..
Echt Nederlanders het vingertje omhoog en foei roepen als iemand een keer iets doet wat niet binnen hun normen valt

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:56

Haha nou zo Nederlands ben ik niet hoor. Ik zeg gewoon mijn mening erover, ik vind dat niet kunnen tegenover haar dochter. Je kan ook een te losse opvoeding geven aan je kinderen he. Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen. Als je daar geen inzicht op hebt, dan moet je voor de consequenties open staan. Ik vind het gewoon een heel erg fout voorbeeld, en ik zou zo een voorbeeld NOOIT voor mijn kinderen willen zijn later, zeker niet in deze poedersuiker wereld waar helaas alles al om seks moet draaien.
Laatst bijgewerkt door Krieltje op 14-12-09 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:57

Sylke schreef:
Hoe weet jij of ze liegt...

Geen idee wat ze verder doet, maar ze liegt iig NIET over de ingrepen aan dr lichaam. Waarom komt iedereen daar toch steeds mee??

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:57

Sylke schreef:
Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen.

Wat voorkomen?

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:59

Maar hoe weet je dat zo zeker? Als jij mij kan vertellen waarom je dat zo zeker weet, kan ik daar over nadenken ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:00

Sylke schreef:
Maar hoe weet je dat zo zeker? Als jij mij kan vertellen waarom je dat zo zeker weet, kan ik daar over nadenken ;)

Omdat ze dat zelf zegt misschien??

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:02

Heino schreef:
Sylke schreef:
Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen.

Wat voorkomen?

Hoe mensen tegen je aankijken. Als jij in zo een blad gaat staan, denk je dat mensen je dan als een nette vrouw zien, die serieus bezig is met dr toekomst en hard werkt voor wat ze wil. Nee, mensen zien je dan als een sex symbool, iemand die verder gaat dan de normale mensen, en de mensen van het mannelijk geslacht onder ons denken dan alleen maar aan 1 ding, en je kan zelf wel raden wat dat is. Wil jij meteen met dat geassocieerd worden? Nee, dan nemen mensen je niet meer serieus.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:04

Sylke schreef:
Haha nou zo Nederlands ben ik niet hoor. Ik zeg gewoon mijn mening erover, ik vind dat niet kunnen tegenover haar dochter. Je kan ook een te losse opvoeding geven aan je kinderen he. Ik vind dat je ze bepaalde dingen moet leren, om bepaalde dingen te voorkomen. Als je daar geen inzicht op hebt, dan moet je voor de consequenties open staan. Ik vind het gewoon een heel erg fout voorbeeld, en ik zou zo een voorbeeld NOOIT voor mijn kinderen willen zijn later, zeker niet in deze poedersuiker wereld waar helaas alles al om seks moet draaien.

Dan moet je dus niet dit soort opmerkingen maken, die zijn eigenlijk zeer vrouwonvriendelijk.
Waarom is bloot bij veel mensen gelijk seks?? daar ligt een van de grote misverstanden, ik denk echt niet gelijk aan seks als ik een blote man op het strand zie hoor.
En ik heb mijn kinderen een hele vrije opvoeding gegeven en ze zijn er niet oversekst uitgekomen hoor..
Ik hoop dat ze onbevooroordeeld door het leven gaan

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:04

Heino schreef:
Sylke schreef:

Omdat ze dat zelf zegt misschien??

Alleen daarom? Hahaha nee, ik dacht echt dat je met wat sterkers zou komen. Mensen liegen zoveel om zichzelf beter te doen laten lijken.