Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coony schreef:'k heb de extra lange aflevering van hvnl gekeken, wel even heel erg schrikken voor de mensen die in omstreken wonen!
te weinig brandstof, handig van ze....
Blackje schreef:Hallo
Ook ik heb het nieuws vandaag gevolgd, werk op schiphol rijk. Waren al snel op de hoogte.
Ging optijd naar huis, wat een drama om schiphol te verlaten en ons dorp in te rijden. maar het vliegtuig ligt gewoon in/aan zwanenburg (waar ik woon)Gingen er vandaag een huisje bekijken en vandaar uit konden we hem helemaal zien liggen..
Enkele 100en meters verder en hij had IN het dorp gelegen![]()
Eyecatcher schreef:Dat is nog niet eens zeker!!!!!!!!!!!! Mensen hou toch eens op met speculeren en wacht gewoon de antwoorden af van de mensen die straks WEL weten wat er gebeurd is en wat de oorzaak is
Inujojo schreef:Blackje schreef:Hallo
Ook ik heb het nieuws vandaag gevolgd, werk op schiphol rijk. Waren al snel op de hoogte.
Ging optijd naar huis, wat een drama om schiphol te verlaten en ons dorp in te rijden. maar het vliegtuig ligt gewoon in/aan zwanenburg (waar ik woon)Gingen er vandaag een huisje bekijken en vandaar uit konden we hem helemaal zien liggen..
Enkele 100en meters verder en hij had IN het dorp gelegen![]()
enkele secondes langer in de lucht blijven hangen en hij had de landingsbaan gehaald en er was niets aan de hand geweest..
Zoezi schreef:Ah ja, ik roep maar wat![]()
Hoe dan ook vind ik niet dat Beatrix terug moet komen.