Snoevie schreef:maar het is ook weer extra stoer en spannend als het op steeds minder plaatsen mag
Hoe stoer is het als je aan je oor mee wordt genomen naar je ouders, of dat je een boete in de bus krijgt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:maar het is ook weer extra stoer en spannend als het op steeds minder plaatsen mag
Chiqa schreef:Ik geloof dat ik je verband niet helemaal kan volgen Schimmelig
Schimmelig schreef:Sigaretten zijn slecht, weg ermee... Supersmoker niks voor jullie?
Schimmelig schreef:Misschien dan toch maar direct verbieden? Kunnen ze voor 2009 op het programma zetten
Chiqa schreef:Rk heb jij zelf ooit wel eens gerookt of ben je verslaafd geweest?
gohya schreef:"IkbenEllen" dat ze het roken op terassen willen verbieden staat in de Telegraaf op zondag.Op de voorpagina,een of andere groep die dit wil.
IKbenEllen schreef:gohya schreef:"IkbenEllen" dat ze het roken op terassen willen verbieden staat in de Telegraaf op zondag.Op de voorpagina,een of andere groep die dit wil.
Ik hoorde ze vanmorgen op de radio, dat is Clean Air Nederland, maar dat die dat willen, wil natuurlijk nog niet zeggen dat daar sprake van is
Suelza schreef:Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Mensen verbieden binnen, of op bepaalde plaatsen te roken, prima, maar je kan ze niet de stad uit bannen. Dat zou te absurd voor woorden zijn.