Little_Gift schreef:Dat vul jij zelf in.
Nee dat is algemene kennis.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:En dan komen we weer bij het punt: racisme mag niet maar men mag wel andere groepen wegzetten als slecht... Bijzonder.
Eerst waren het de mannen... Nu de katholieken...
Little_Gift schreef:En dan komen we weer bij het punt: racisme mag niet maar men mag wel andere groepen wegzetten als slecht... Bijzonder.
Kaja schreef:Aanhanger van de SGP mag ook niet,alhoewel die niet eens Katholiek zijn!Little_Gift schreef:En dan komen we weer bij het punt: racisme mag niet maar men mag wel andere groepen wegzetten als slecht... Bijzonder.
Exact. Pas op, negatieve ervaringen delen of ter discussie stellen wordt direct en zonder pardon weggezet als racisme. Met een beetje pech wordt je weggezet als aanhanger van de PVV. Maar dan volgen de oogkleppen, welke een bijzondere kortzichtigheid veroorzaken.
Benzz schreef:hakkipilke87 schreef:Echt ongelofelijk de meeste reacties hier , na Lisa zijn er tientallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door asielzoekers of met migratie achtergrond.. maar steenvast blijven weg kijken en blijven beweren dat het een algemeen mannen probleem is , hoe duidelijk moet het nog zijn ??
Heb je hier cijfers van? Want ik volg dit soort onderwerpen en ik zie dit niet terug.
hakkipilke87 schreef:die zijn eerder in dit topic gedeeld . alle verkrachting zaken van de afgelopen maanden zijn door buitenlanders gepleegd , kun je zien door simpelweg de nieuwsberichten te lezen . dit proberen ze natuurlijk te verbergen .. fake nieuws NOS is hier goed in bijvoorbeeld
hakkipilke87 schreef:die zijn eerder in dit topic gedeeld . alle verkrachting zaken van de afgelopen maanden zijn door buitenlanders gepleegd , kun je zien door simpelweg de nieuwsberichten te lezen . dit proberen ze natuurlijk te verbergen .. fake nieuws NOS is hier goed in bijvoorbeeld
Elisa2 schreef:Nou..de massa aanrandingen in Zweden kwamen hier destijds ook niet in het nieuws. Die werden gepleegd door asielzoekers..dus ja, er gebeurd meer dan op de NOS komt.
Waarmee ik niet zeg dat iedere verkrachter een asielzoeker is. Alleen dat niet alles in het nieuws komt.
nevica schreef:Het enige nieuwe over de dader is dat hij zichzelf liever Desmond noemt ipv de Chris Jude die hij in weeshuizen heeft gekregen. De advocaat wilt, als er aanleiding voor is, een onderzoek naar of hij niet minderjarig is.
11 februari gaat de zaak verder. Ik denk alleen dat hij dan nog niet onderzocht kan zijn in het PBC maar dat weet ik niet.
friezenfan2 schreef:Als niemand weet hoe hij heet hoe komen ze dan ooit er achter of die niet meer slachtoffers heeft gemaakt.

). DuoPenotti schreef:Zijn advocaat doet goed zijn best hoor.
Geef de schijn dat je minderjarig bent, zeg dat je stemmen hoort en in de war bent.
En Nederland behandelt je als een zielig slachtoffer ipv als een dader.
En de echte slachtoffers en nabestaanden, ach, die doen er niet toe...
Deze ellendeling gaat ons veel geld kosten en nog veel meer verdriet en ellende als hij ooit weer vrij komt.
Terwijl de COA hem en al die andere die geen paspoort hebben, gewoon op had moeten sluiten en niet los had mogen lopen.
Ze weten totaal niet wat ze binnen laten.
friezenfan2 schreef:Hoe lang zat hij al op deze opvanglocatie? Als die echt stemmen hoort dan moet dat daar toch opgemerkt zijn?