Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Er zijn vast heel veel satanische sektes wereldwijd. Maar dat zijn geen grote netwerken van "de elite" die kinderen verkrachten. Daar is geen enkel bewijs voor en dat is gewoon wappie-gedachtengoed.
Cer schreef:MarlindeRooz schreef:Er zijn vast heel veel satanische sektes wereldwijd. Maar dat zijn geen grote netwerken van "de elite" die kinderen verkrachten. Daar is geen enkel bewijs voor en dat is gewoon wappie-gedachtengoed.
Als je “elite” wegstreept, kom je hiermee al een heel eind
Geen agent houdt het vol in de wereld van online sadisme: 'Narigheid te groot' https://www.nu.nl/misdaad/6373312/geen- ... groot.html
Een sadistisch netwerk, wereldwijd.. tuurlijk niet 1 op 1 een elitenetwerk van verkrachters (zoals Epsteins eiland in het klein was) maar toch.. ik vind t best bizar ..
Overigens… dingen kunnen best geheim gehouden worden, er zijn geheime operaties genoeg waar we niks van weten..
Cer schreef:MarlindeRooz schreef:Er zijn vast heel veel satanische sektes wereldwijd. Maar dat zijn geen grote netwerken van "de elite" die kinderen verkrachten. Daar is geen enkel bewijs voor en dat is gewoon wappie-gedachtengoed.
Als je “elite” wegstreept, kom je hiermee al een heel eind
Geen agent houdt het vol in de wereld van online sadisme: 'Narigheid te groot' https://www.nu.nl/misdaad/6373312/geen- ... groot.html
Een sadistisch netwerk, wereldwijd.. tuurlijk niet 1 op 1 een elitenetwerk van verkrachters (zoals Epsteins eiland in het klein was) maar toch.. ik vind t best bizar ..
Overigens… dingen kunnen best geheim gehouden worden, er zijn geheime operaties genoeg waar we niks van weten..

Cer schreef:![]()
Suuuuperscherp hoor….
Maar inderdaad, en dat zou je kunnen concluderen uit operaties die in eerste instantie geheim waren maar uiteindelijk toch aan het licht gekomen zijn. Omdat ze klaar waren, of omdat iemand toch ging praten…. Dus ja, ik denk dat er genoeg dingen zijn waar we niks van weten..
Denk jij dat alles ondertussen bekend is dan? Lijkt mij wat naïef, maar t kan hoor

Cer schreef:![]()
Suuuuperscherp hoor….
Maar inderdaad, en dat zou je kunnen concluderen uit operaties die in eerste instantie geheim waren maar uiteindelijk toch aan het licht gekomen zijn. Omdat ze klaar waren, of omdat iemand toch ging praten…. Dus ja, ik denk dat er genoeg dingen zijn waar we niks van weten..
Denk jij dat alles ondertussen bekend is dan? Lijkt mij wat naïef, maar t kan hoor

Cer schreef:Dat zeg ik niet![]()
Het lijkt mij naïef om te denken dat alles bekend is, dat zegt niks over jou, dat maak je er zelf van..
Maar wat het is, ik vind complotten, mysteries etc fascinerend, en leuk om over van gedachten te wisselen… het is wat mij betreft jammer dat het nu een soort van venijn wordt en mensen belachelijk maken, althans, zo komt t over. Maar het is wel van deze tijd, uiteindelijk wordt alles een soort ons tegen hun, en ruzie. En daar laat ik me dan ook in meeslepen… terwijl ik gewoon het “wat als” idee leuk vind
Dus, laat verder maar