Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:Babootje schreef:Wat betreft de graandeal kwam ik het volgende bericht tegenDaar gaan ze vast mee akkoord, not
Poetin eiste dat Oekraïne de veiligheid van de Zwarte Zeevloot zou garanderen in ruil voor de export van graan.
irmaz schreef:Babootje schreef:Wat betreft de graandeal kwam ik het volgende bericht tegenDaar gaan ze vast mee akkoord, not
Poetin eiste dat Oekraïne de veiligheid van de Zwarte Zeevloot zou garanderen in ruil voor de export van graan.
Cowboy55 schreef:Nou ja, die eis is normaal gesproken niet onredelijk. Maar als de eis komt van iemand die prima in staat is om op zijn eigen materieel te schieten om anderen de schuld te geven wordt het net weer effe anders.
irmaz schreef:Babootje schreef:Verder berichten van WarMonitor dat Bakhmut in handen is van Oekraine en dat de Russen daar zware verliezen lijden (nog niet geverivieerd).
Ik zag vanmiddag ook berichten voorbij komen die daar op hintten. Dat gaat Prigozhin niet leuk vinden
irmaz schreef:Babootje schreef:Verder berichten van WarMonitor dat Bakhmut in handen is van Oekraine en dat de Russen daar zware verliezen lijden (nog niet geverivieerd).
Ik zag vanmiddag ook berichten voorbij komen die daar op hintten. Dat gaat Prigozhin niet leuk vinden
martichr schreef:De grens schuift steeds verder van Bakhmut, maar ook de Oekraïense verliezen zijn fors daar.
Babootje schreef:Bron Twitter
USA levert 8 NASAM luchtverdedigingssystemen aan Oekraine.
Verder berichten van WarMonitor dat Bakhmut in handen is van Oekraine en dat de Russen daar zware verliezen lijden (nog niet geverivieerd).
Het is verder weer vrij stil v.w.b frontberichten.
pien_2010 schreef:Aandeel van het militaire budget voor militaire hulp aan Oekraïne
https://mobile.twitter.com/ukraine_map/ ... 7089489921
Nederland staat zo laag dat het er niet bij staat
Cowboy55 schreef:Grappig: op National Geographic zijn nu beelden over de tankversperringen van de WW2 Siegfried Line bij Aken. Deels in de achtertuin van mijn (groot-)ouders. Toch iets beter gemaakt dan het goedkope Russische imitatie 78 jaar later. Deze dingen liggen er nog steeds.
irmaz schreef:Cowboy55 schreef:Grappig: op National Geographic zijn nu beelden over de tankversperringen van de WW2 Siegfried Line bij Aken. Deels in de achtertuin van mijn (groot-)ouders. Toch iets beter gemaakt dan het goedkope Russische imitatie 78 jaar later. Deze dingen liggen er nog steeds.
Geen traktors in Duitsland?