Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik merk nu pas hoeveel hoop ik nog had dat hij er bovenop zou komen..
Misschien tegen beter weten in, want dit komt echt als een schok zeg..
Cayenne schreef:Ja, dit ging ook door mij heen. Dat is misschien nog wel het grootste verlies.Naast het onvoorstelbare leed voor zijn familie, vrienden en kennissen is dit ook een gigantisch verlies voor zoveel coldcases en andere misdrijven die dankzij Peter weer leven ingeblazen kregen.
Roodvos schreef:Verschrikkelijk![]()
![]()
Gestorven in het harnas en gestorven voor waar hij in geloofde.
Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden.Cayenne schreef:Ja, dit ging ook door mij heen. Dat is misschien nog wel het grootste verlies.Naast het onvoorstelbare leed voor zijn familie, vrienden en kennissen is dit ook een gigantisch verlies voor zoveel coldcases en andere misdrijven die dankzij Peter weer leven ingeblazen kregen.
Roodvos schreef:Verschrikkelijk![]()
![]()
Gestorven in het harnas en gestorven voor waar hij in geloofde.
Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden.Cayenne schreef:Ja, dit ging ook door mij heen. Dat is misschien nog wel het grootste verlies.Naast het onvoorstelbare leed voor zijn familie, vrienden en kennissen is dit ook een gigantisch verlies voor zoveel coldcases en andere misdrijven die dankzij Peter weer leven ingeblazen kregen.
VuurVleugels schreef:Nou, ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat wat mij betreft het verlies van de persoon hier het grootste verlies is... Ik hoop dat anderen in zijn voetsporen treden, in dit land wat steeds boller komt te staan van het (georganiseerde) onrecht. Voor de familie van Peter hoop ik vooral op een respectvolle rouwperiode en toekomst
VuurVleugels schreef:Nou, ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat wat mij betreft het verlies van de persoon hier het grootste verlies is... Ik hoop dat anderen in zijn voetsporen treden, in dit land wat steeds boller komt te staan van het (georganiseerde) onrecht. Voor de familie van Peter hoop ik vooral op een respectvolle rouwperiode en toekomst
Jolien87 schreef:Het is ook maar net vanuit welk oogpunt je dit bekijkt. Voor de nabestaanden is het overlijden van een persoon vanzelfsprekend het grootste verlies. Maar voor het grotere plaatje en het volk dat eromheen staat is zal het wellicht niet direct om het verlies van de persoon zelf gaan maar de boodschap en de gevolgen die daarachter schuilen.