mysa schreef:Ik kijk niet, kost me m'n nachtrust.
Ik geniet, hij komt er niet uit

Ik ben morgen vrij, ik ga zo Pauw terug kijken, discussie Rutte en Wilders....
Ik hou van discussies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Ik denk dat het CDA alleen maar blij mag zijn dat ze hem kwijt zijn. Een praatjesmaker, die het vooral van de mooie verhaaltjes moet hebben en die niet zoveel met feiten heeft past precies bij de FvD. Maar hij kan de komende periode niet in de kamer komen, daarvoor moet je op de kieslijst staan. En of over vier jaar nog genoeg restanten van de partij over zijn om aan de verkiezingen mee te doen, dat is maar de vraag
njiloj schreef:Ik heb wel wat gelezen in dit topic, maar moet eerlijk toegeven dat ik niet alle 52 pagina’s heb doorgespit.![]()
Ik zit echt klem. Ik stem eigenlijk altijd links, denk: SP, PvdD, en een uitstapje naar D66.
Maar dit jaar is het echt moeilijk. Ik ben het niet eens met de Corona maatregelen, maar ben ook absoluut niet rechts. Ik zit nu met krommende tenen te kijken naar rtl4. FvD is niks voor mij, al zeggen verschillende stemwijzers dat we toch met een hoop dingen op 1 lijn zitten. ( voornamelijk Corona dingen)
Ik hoop geen zware discussie te krijgen, maar vraag mij af of er meerdere mensen zijn die hier tegenaan lopen, en wat zij hebben besloten te stemmen.
Lynnepinny schreef:Als je normaal zo links stemt zou opeens iets als FvD stemmen voor de coronamaatregelen wel heel radicaal zijn, en eigenlijk vooral gewoon heel jammer wegens de rest van het programma die je dan vergeet.
Citaat:Ik ben bang dat we straks inderdaad allemaal op vertoon van een vaccinatie paspoort dingen mogen ondernemen die mensen zonder dat paspoort niet kunnen of mogen. Gevaccineerd of niet: ik ben zelf van mening dat dit geen doorslag mag zijn om (volledig) deel te nemen aan de maatschappij.
Askja schreef:Vond ik ook.
Ondertussen loopt Baudet weg tijdens de speech van Martijn Koning. Was te verwachten. Martijn ging er met gestrekt been in.
robert45 schreef:Askja schreef:Vond ik ook.
Ondertussen loopt Baudet weg tijdens de speech van Martijn Koning. Was te verwachten. Martijn ging er met gestrekt been in.
Als het een persoonlijke roast is geworden over je joodse vriendin, je eventuele kinderen en je afkomst dan moet je dat blijkbaar allemaal maar voor lief nemen?
Ongeacht of je iemand mag of niet dat staat hier helemaal los van maar dit optreden van martijn koning was tenenkrommend.
robert45 schreef:Askja schreef:Vond ik ook.
Als het een persoonlijke roast is geworden over je joodse vriendin, je eventuele kinderen en je afkomst dan moet je dat blijkbaar allemaal maar voor lief nemen?
Ongeacht of je iemand mag of niet dat staat hier helemaal los van maar dit optreden van martijn koning was tenenkrommend.
Electra63 schreef:Ik vraag me af, of mensen ook zo geschokt zouden zijn, als Azarkan was geroasted![]()
Ik vind het jammer, dat de discussie nu alleen over de roast gaat en niet
over de discussie zelf, die Baudet op alle terreinen verloor.