Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rivendell

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:02

Er stond op ad.nl dat de kamer van de verdachte wordt onderzocht.
Dit om mogelijke sporen te zoeken

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:03

Kimmie schreef:
Mies schreef:
Net na de vermissing zeiden ik en mijn ouders al dat het vast iemand van Altrecht moest wezen. Een familielid van ons heeft daar gezeten en als je goed gedrag vertoond mag je af en toe een uurtje naar buiten bijvoorbeeld.

Ik vind dit echt een ontzettend lelijke opmerking. Om iemand (in dit geval alle bewoners) zo te bestempelen om met de verdwijning te maken zal hebben.

Ik bestempel niet alle bewoners zo want niet bij iedereen die daar zit, zit een draadjes los maar het is absoluut geen rare gedachte als je weet wat voor mensen daar hebben gezeten.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:10

Dit is niet het nieuws wat je wilt lezen :S Wat die man allemaal gedaan heeft... En zijn vermogen om in te leven en gewoon trots zijn op wat ie heeft gedaan... (Zo'n mensen moeten ze in mijn ogen gewoon een kogel tussen hun ogen geven... maar ok :S Dat mag je dan weer niet zeggen....)

Aan de andere kant... Hij heeft nog niet eerder iemand vermoord... Maar het feit dat ie nu vastzit en ze nog niet weten waar zij is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:12

Chubby schreef:
Als ze haar vinden of gevonden hebben, dan zal dat pas morgen bekend gemaakt worden, vermoed ik. De familie mag het nieuws dan tenslotte eerst krijgen.

Dat hoop je inderdaad, maar er zijn een hoop journalisten met telefoons ter plaatse en op het moment dat er ook maar iets lijkt te gebeuren staat iedereen daar bovenop. Ze staan in een persvak dus zullen op afstand moeten blijven maar mocht er wel iets gevonden worden gaat de pers dat zeker oppikken.

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:21

Pff.. enerzijds hoop je dat ze nu gevonden wordt, zodat er duidelijkheid komt.. aan de andere kant zou dat natuurlijk verschrikkelijk zijn, nu is er nog een sprankje hoop dat ze nog leeft. Hoewel, wat iemand eerder al zei, als ze opgesloten zit is het maar te hopen dat ze water en voedsel kan vinden.. :(

@emma Pff, zeg dat wel.. ik merk dat een aantal van die Twitter journalisten enorm in mijn allergie zitten. Komen flink opdringerig en arrogant over.. respect voor de politie, de slachtoffers en daders zijn ver te zoeken.
Kan er altijd lastig bij dat je bij dit soort situaties in staat bent om zo’n houding op te stellen.. maar goed, het is hun werk. Schijnt hun goedrecht te zijn.
Laatst bijgewerkt door miramii op 09-10-17 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:23

miramii schreef:
@emma Pff, zeg dat wel.. ik merk dat een aantal van die Twitter journalisten enorm in mijn allergie zitten. Komen flink opdringerig en arrogant over.. respect voor de politie, de slachtoffers en daders zijn ver te zoeken.
Kan er altijd lastig bij dat je bij dit soort situaties in staat bent om zo’n houding op te stellen.. maar goed, het is hun werk. Schijnt hun goedrecht te zijn.

Ja het is heel dubbel. Wij leven tegenwoordig in een wereld waarin iedereen 24/7 op de hoogte gehouden wil worden van alles wat er aan de hand is. De behoefte aan snelle media is heel groot. En als de ene krant het uit respect niet doet, dan is er altijd wel iemand die het wel doet. Dat is het nadeel van het zo mobiel zijn tegenwoordig.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:24

Pff wat een nieuws... Stel dat het hem wel is, dan ben ik zo bang dat ie nooit gaat toegeven waar haar lichaam ligt. Puur om te sarren. En ergens lijkt me dat nog erger...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:25

Kaus schreef:
Pff wat een nieuws... Stel dat het hem wel is, dan ben ik zo bang dat ie nooit gaat toegeven waar haar lichaam ligt. Puur om te sarren. En ergens lijkt me dat nog erger...

Jij kent hem?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:27

Hou eens op met fitten..

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:30

Het wordt wel gezellig hier, zeg.

Hopelijk komt er morgen meer nieuws naar buiten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:31

_Reneee schreef:
Kaus schreef:

Jij kent hem?

Dat zegt ze toch helemaal niet? Ze benoemt alleen een scenario wat voor haar een mogelijkheid is en toch niet dat het zeker is. "Stel dat" "ben ik bang".
Val elkaar niet aan om kleine dingen, laten we het een beetje gezellig houden :)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:36

Zoals ik nu bij HvNL hoor is moord zowat het enige nog wat die M.P. niet gedaan heeft..
Misselijk figuur.. snap echt niet dat je met zo'n strafblad nog (vervroegd) vrij kan komen..

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:37

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:41

Ladygiroc schreef:
Zoals ik nu bij HvNL hoor is moord zowat het enige nog wat die M.P. niet gedaan heeft..
Misselijk figuur.. snap echt niet dat je met zo'n strafblad nog (vervroegd) vrij kan komen..

Met dit kabinet kan het ook niet meer gebeuren. Maar ik snap het ook niet

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:51

1 en al slappe hap die straffen hier, eigen rechter spelen mag niet maar zou geen moment twijfelen als er iets met me dieren of kinderen zou gebeuren..

Hoop voor iedereen die van Anne houd dat ze gauw terecht is, verschrikkelijk..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:52

Nee dan sta ik ook niet voor mezelf in..
Dat weet ik zeker..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:53

Ik word gewoon misselijk van wat die Michael P. heeft gedaan bij die 2 tienermeisjes + al die overvallen. Ik hoop dat Anne niet door deze hel heeft hoeven gaan, maar ik vrees nu wel het ergste. Om zo'n man als Michael P. (zeg niet dat het hem is) tegen te komen is de nachtmerrie van ieder meisje / vrouw...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:57

Kruipt onder meeleessteen vandaan.

Heb het even gemist, hoe zijn ze bij die verdachte terecht gekomen?

En is dat de man van de groene volvo? (Groene auto iig. Not sure of het een volvo was).

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:00

Nee, de volvo was al uitgesloten.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:01

_Dominique schreef:

En is dat de man van de groene volvo? (Groene auto iig. Not sure of het een volvo was).

Aantal pagina's terug is gezegd dat de groene Volvo er niks mee te maken had. Stond volgens mij ook een linkje bij, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb ook geen idee trouwens hoe ze bij deze verdachte zijn gekomen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:02

Waarschijnlijk zat daar gewoon een sensatiezoeker in die meerder keren langs kwam rijden tijdens de onderzoeken.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:21

mvdbijl schreef:
Vind erg onbeschoft om te zeggen iemand van Altrecht.

Ben je er al eens geweest? Als je iets traumatisch mee maakt, een eetstoornis hebt oid dan loop je ook bij Altrecht. Ik bv toen mijn moeder zelfmoord had proberen te plegen en ook bij Altrecht was opgenomen.

Zie iemand hier over tbsers praten. Dat niveau mensen zit daar niet..

Er zijn naast Altrecht veel meer klinieken die zelfs dichterbij de vijver liggen. Natuurlijk kan dat verband hebben maar weet jij wie er allemaal in je dorp wonen.

Altrecht (dit deel is nu Aventurijn) heeft twee afdelingen voor forensische psychiatrie (waar ook veel TBS ers worden behandeld), één is een gesloten afdeling (inclusief hekken er omheen) de andere is meer open, dat is degene die je overal nu op de foto's ziet met dat rode lint en die politie ervoor.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 00:07

Ik vind het maar heftig allemaal.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 01:15

_Dominique schreef:

'Onderzoeksinformatie'. Zullen ze expres wel vaag houden.
Verdachte (27) aangehouden voor betrokkenheid bij vermissing Anne http://nu.nl/binnenland/4956638/verdach ... -anne.html (via @NUnl)