Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie schreef:Mies schreef:Net na de vermissing zeiden ik en mijn ouders al dat het vast iemand van Altrecht moest wezen. Een familielid van ons heeft daar gezeten en als je goed gedrag vertoond mag je af en toe een uurtje naar buiten bijvoorbeeld.
Ik vind dit echt een ontzettend lelijke opmerking. Om iemand (in dit geval alle bewoners) zo te bestempelen om met de verdwijning te maken zal hebben.
Chubby schreef:Als ze haar vinden of gevonden hebben, dan zal dat pas morgen bekend gemaakt worden, vermoed ik. De familie mag het nieuws dan tenslotte eerst krijgen.
miramii schreef:@emma Pff, zeg dat wel.. ik merk dat een aantal van die Twitter journalisten enorm in mijn allergie zitten. Komen flink opdringerig en arrogant over.. respect voor de politie, de slachtoffers en daders zijn ver te zoeken.
Kan er altijd lastig bij dat je bij dit soort situaties in staat bent om zo’n houding op te stellen.. maar goed, het is hun werk. Schijnt hun goedrecht te zijn.
_Reneee schreef:Kaus schreef:Pff wat een nieuws... Stel dat het hem wel is, dan ben ik zo bang dat ie nooit gaat toegeven waar haar lichaam ligt. Puur om te sarren. En ergens lijkt me dat nog erger...
Jij kent hem?
_Dominique schreef:Kruipt onder meeleessteen vandaan.
Heb het even gemist, hoe zijn ze bij die verdachte terecht gekomen?
En is dat de man van de groene volvo? (Groene auto iig. Not sure of het een volvo was).
mvdbijl schreef:Vind erg onbeschoft om te zeggen iemand van Altrecht.
Ben je er al eens geweest? Als je iets traumatisch mee maakt, een eetstoornis hebt oid dan loop je ook bij Altrecht. Ik bv toen mijn moeder zelfmoord had proberen te plegen en ook bij Altrecht was opgenomen.
Zie iemand hier over tbsers praten. Dat niveau mensen zit daar niet..
Er zijn naast Altrecht veel meer klinieken die zelfs dichterbij de vijver liggen. Natuurlijk kan dat verband hebben maar weet jij wie er allemaal in je dorp wonen.
_Dominique schreef:Kruipt onder meeleessteen vandaan.
Heb het even gemist, hoe zijn ze bij die verdachte terecht gekomen?
En is dat de man van de groene volvo? (Groene auto iig. Not sure of het een volvo was).