Cayenne schreef:Shockerend gewoon dat blijkbaar veel meer Amerikanen achter de denkwijze van Trump staan. Dat vind ik eigenlijk gewoon een ontzettend eng idee.
Ik dus ook... dom dom dom dom!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:rien10 schreef:Een week eerder: "Bill, slaap je al?"
"Nee. Ik kan niet slapen Hillary".
"Bill, wat nou als hij wint? Wat doen we dan?"
"Dan verkopen we de boel hier en emigreren we naar Europa. Daar zijn nog van die lieve, mooie, kleine landjes. Dan gaan we daar van onze rust genieten."
"Goed plan schat. Daar hebben ze geen geblondeerde megalomane, omhoog gevallen, discriminerende (maar met een buitenlandse vrouw getrouwde) politici die maar wat roepen. We gaan naar Nederland. Daar snappen ze nog dat politiek een vak is. Daar roepen ze niet zomaar wat".
"Welterusten schat".
"Slaap lekker lieverd. Sweet dreams".
DarkoFoitzik schreef:Ierpier
[quote="Cayenne schreef:Shockerend gewoon dat blijkbaar veel meer Amerikanen achter de denkwijze van Trump staan. Dat vind ik eigenlijk gewoon een ontzettend eng idee.
[/quot
Faith in humanity ....
dat komt weer terug op het idee van The American dream. vrijheid is blijheid, iedereen kan worden wat je wilt als je er maar hard voor werkt. er is wat voor te zeggen. (niet voor trump maar voor de denkwijze van vrijheid)
rien10 schreef:Een week eerder: "Bill, slaap je al?"
"Nee. Ik kan niet slapen Hillary".
"Bill, wat nou als hij wint? Wat doen we dan?"
"Dan verkopen we de boel hier en emigreren we naar Europa. Daar zijn nog van die lieve, mooie, kleine landjes. Dan gaan we daar van onze rust genieten."
"Goed plan schat. Daar hebben ze geen geblondeerde megalomane, omhoog gevallen, discriminerende (maar met een buitenlandse vrouw getrouwde) politici die maar wat roepen. We gaan naar Nederland. Daar snappen ze nog dat politiek een vak is. Daar roepen ze niet zomaar wat".
"Welterusten schat".
"Slaap lekker lieverd. Sweet dreams".
Emmaa_ schreef:Ik ben het met je eens hoor, maar ik ben van mening dat er andere manieren zijn om je stem te gebruiken. Ik ben helemaal voor kritiek op Clinton, maar wel op kritieksloyaliteit. Eerst zorgen dat ze verkozen wordt om de verdoemenis van de eerste wereld te voorkomen, daarna gaan we kritisch zijn op haar beleid en wat ze moet doen, en wat er moet veranderen in het systeem om iedereen tevreden te stellen.
Mensen die niet voor Clinton hebben gestemd (of het nou 3rd party was of Trump) hebben dit imo direct in de hand gewerkt en het is gewoon kwalijk.
Salsa schreef:Is het echt officieel???
Pfffff dit kan toch niet. Al had ik het niet verwacht ergens hoop je nog......
Ik voel me gewoon net zo verslagen als na 911, Parijs enz.....keerpunt in de geschiedenis waar ik helaas getuigen van moet zijn.
Donald Trump is president....als je dit 10 jaar geleden had gezegt had iedereen je voor gek verklaard.