Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:En hoeveel gezinnen wonen er niet op een camping omdat ze geen huis krijgen of een huis niet kunnen betalen? of die uit hun huis gezet zijn en anders op straat staan? en een caravan of zomerhuisje is ook niet lekker warm hoor!
Ik hoorde op t.v.een keer dat er per dag ik weet niet hoeveel mensen uit hun huis gezet worden.Ze staan op straat!
ravellie schreef:Ik sluit overigens niet uit vrijwilligerswerk te gaan doen in de vluchtelingenopvang, ik ben bang dat mijn (voor)oordelen dan alleen maar bekrachtigd worden.
Maar dan heb ik wel een beter beeld
ravellie schreef:Ergste is nog wel dat in mijn ogen de regering het volk vertegenwoordigt.
Maar dat is helemaal niet zo in Nederland.
Luisteren? dan doen ze helemaal niet, alleen maar ' eigen plannen' doordrukken.
En dan wordt er gesproken over 'pelilingen', ben ik toch heel benieuwd waar die uitgevoerd worden.
En ondertussen duizenden, duizenden moslims het land binnenlaten.
Gisteren las ik een artikel over het paard van Troje ( religieus gezien).
Maar nu weet ik niet meer waar dat in stond, Elsevier?.
Dat zette mij wel weer aan het denken, word er zo niet blij van.
Maar ik denk ook dat ik mij er veel te druk om maak, want wij gaan en kunnen het niet tegenhouden
Sammie schreef:Ik ben iig 'blij' dat ze wel iets beseffen nu.. Het is wat aan de late kant op sommige punten, maar iig is er een compromis tussen wél opvang maar dan sober en basic.. En dan klagen over teveel aan kaas eten.. Oké zou wat meer variatie in mogen als het echt alleen maar kaas is wat er ligt, maar zes bammetjes.. Er zijn gezinnen in Nederland die dat van hun eigen geld niet eens kunnen betalen..
Tcm62 schreef:ravellie schreef:Ergste is nog wel dat in mijn ogen de regering het volk vertegenwoordigt.
Maar dat is helemaal niet zo in Nederland.
Luisteren? dan doen ze helemaal niet, alleen maar ' eigen plannen' doordrukken.
En dan wordt er gesproken over 'pelilingen', ben ik toch heel benieuwd waar die uitgevoerd worden.
En ondertussen duizenden, duizenden moslims het land binnenlaten.
Gisteren las ik een artikel over het paard van Troje ( religieus gezien).
Maar nu weet ik niet meer waar dat in stond, Elsevier?.
Dat zette mij wel weer aan het denken, word er zo niet blij van.
Maar ik denk ook dat ik mij er veel te druk om maak, want wij gaan en kunnen het niet tegenhouden
Dat paard van troje, daar heeft mijn vriendin het steeds over...sommige ideologien zijn ook daarop gebasseerd
Tcm62 schreef:gohya schreef:En hoeveel gezinnen wonen er niet op een camping omdat ze geen huis krijgen of een huis niet kunnen betalen? of die uit hun huis gezet zijn en anders op straat staan? en een caravan of zomerhuisje is ook niet lekker warm hoor!
Ik hoorde op t.v.een keer dat er per dag ik weet niet hoeveel mensen uit hun huis gezet worden.Ze staan op straat!
Ja dat klopt ook wel, maar die hebben wel kachels..maar het zou niet moeten hoeven..
Wat ik niet snap al die kantoorpanden die nieuw gebouwd zijn en al lange tijd leeg staan, waarom daar geen woningopvang in wordt gemaakt, als bv doorstroming voor woningzoekenden...
gohya schreef:gohya schreef:En hoeveel gezinnen wonen er niet op een camping omdat ze geen huis krijgen of een huis niet kunnen betalen? of die uit hun huis gezet zijn en anders op straat staan? en een caravan of zomerhuisje is ook niet lekker warm hoor!
Ja dat klopt ook wel, maar die hebben wel kachels..maar het zou niet moeten hoeven..
Wat ik niet snap al die kantoorpanden die nieuw gebouwd zijn en al lange tijd leeg staan, waarom daar geen woningopvang in wordt gemaakt, als bv doorstroming voor woningzoekenden...
storrum schreef:"The German call for cheap labor worked well - too well. In 2014, 173,000 migrants applied for asylum. German officials estimate that this year, that number will be between 800,000 and 1 million. Their success has convinced many to follow suit - an estimated 20 to 30 millions are now considering migrating from the middle east to benefit from Europe's welfare system. "
Hoe gaat dit eindigen...
Bron: http://oil-price.net/en/articles/oil-pr ... il-war.php