Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Nou niet alleen de NOS hoor, ook verschillende ministers en andere hoge piefen, inclusief Rutte. "Een uur uit de lucht op de nationale rampenzender... dat kan ECHT niet hoor!"
denice schreef:Wij zijn met z'n tweeën! Ik heb de hele dag al theorieën bedacht, maar ben er nog niet uit.
denice schreef:He bah, WIDM vind ik echt niets.
Ik vind het verschrikkelijk, maar hoe het allemaal gegaan is vind ik heel bizar. De beelden kwamen dubieus over, ik ben ook benieuwd naar wat deze jongen wilde zeggen.
Ik denk eerlijk gezegd, dat hij iets wist wat hij niet mocht weten. Maar, laat mij lekker speculeren, ik zeg toch niets naars?
elenaMM77 schreef:denice schreef:He bah, WIDM vind ik echt niets.
Ik vind het verschrikkelijk, maar hoe het allemaal gegaan is vind ik heel bizar. De beelden kwamen dubieus over, ik ben ook benieuwd naar wat deze jongen wilde zeggen.
Ik denk eerlijk gezegd, dat hij iets wist wat hij niet mocht weten. Maar, laat mij lekker speculeren, ik zeg toch niets naars?
jij ongelovige! ga je mond spoelen met water en zeep..
(molkijker van het eerste uur)
palousa_boy schreef:Misschien vond hij "de mol" ook een slecht programma dn heeft daarom voor het 8 uur journaal gekozen en niet voor bijvoorbeeld " Nederland in beweging"
denice schreef:En dan te bedenken dat ik wel dertig theorieën bedacht heb...
denice schreef:Fiffill schreef:
Als dit hints zijn, gaat hij dan ontsnappen uit de gevangenis?