Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:31

Dat lijkt mij dus ook, dan krijg je toch een soort Bijlmerramp idee in Den Haag :?

muntdrop

Re: Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:38

Joh dan zou die allang moeten opgemerkt zijn voordat hij bij Nederland is, zeker als hij over land hier heen vliegt. Als dat ding ergens in Azië staat moet ie nog eerst onopgemerkt hierheen zien te komen he. Boven water verdwijnen, oke, maar boven land blijf je echt niet onzichtbaar. En ik denk dat dat ding ook niet genoeg brandstof heeft om helemaal om te vliegen :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:47

Ja maar áls :') En hij moet toch ergens neerstorten als hij uit de lucht geschoten wordt? Of dat nou Istanbul, Barcelona, Den Haag, Londen, Berlijn of voor mijn part Alblasserdam is, een vliegtuig in een woonwijk laten storten is toch niet echt een top plan... Maakt hoe dan ook slachtoffers toch?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:51

Er gaat op dit moment een bericht rond op facebook dat het vliegtuig gevonden is, met een bericht dat je eerst moet liken voordat je het filmpje te zien krijgt. Waarschuwing, als je dat doet geef je je facebook gegevens door....

http://talk-vip24.com/airline.php

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:51

Batlow schreef:
Ik stap elke dag in de auto en ik leef in Nederland.. Oren ogen werken, vreemd.. En nog heb ik daar niks over gehoord. Als ik bij mijn paarden ben wordt er meestal niet over de nucleaire top gepraat :') op school is dat nou ook niet echt gesprek van de dag... Dusja waar moet ik dat dan vandaan halen.

Scheelt ik wist er ook niks van. Totdat ik topic las op bokt. En toen moest ik alsnog opzoeken wat het was. Maar ik woon ook in klein mini dorpje in Drenthe -O- En hou mij totaal niet bezig met het nieuws :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:55

BaileyMix schreef:
Ja maar áls :') En hij moet toch ergens neerstorten als hij uit de lucht geschoten wordt? Of dat nou Istanbul, Barcelona, Den Haag, Londen, Berlijn of voor mijn part Alblasserdam is, een vliegtuig in een woonwijk laten storten is toch niet echt een top plan... Maakt hoe dan ook slachtoffers toch?

Nouja ik mag hopen dat die terroristen eigenlijk ook wel zouden bedenken dat ze dan waarschijnlijk niet eens in de buurt van nl kunnen komen :') Die zien denk ik ook wel in dat ze beter wat anders kunnen bedenken :+

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:02

Hoopte vandaag toch wel iets te horen...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:18

Cassidy schreef:
Er gaat op dit moment een bericht rond op facebook dat het vliegtuig gevonden is, met een bericht dat je eerst moet liken voordat je het filmpje te zien krijgt. Waarschuwing, als je dat doet geef je je facebook gegevens door....

http://talk-vip24.com/airline.php

Dat filmpje gaat al dik een week rond. Ik heb m niet bekeken. Hou niet van dat share-watch.

hedder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:26

Zoals ik het gelezen heb, moet er wel een vliegtuig morgen van diezelfde maatschappij naar Nederland komen. En er stond bij dat het voor mensen met kennis te doen is om het vliegtuig onder dat vliegtuig te laten vliegen. Ik snap dan niet dat ze dat vliegtuig een verbod geven om te komen, maar goed. Hopen dat er morgen niets gebeurd. En voor de nabestaanden dat er iets gevonden wordt. Ze hebben een houten voorwerp gevonden, maar toen ze het beter wilde gaan bekijken vonden ze het niet meer. Het is 1 groot mysterie.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:18

ThreeFingers schreef:
Straks word er geweldige muziek gespot op een radar _O-

Maar even zonder dollen, het is echt vreselijk als je er familie, vrienden enz daar aan boord zou hebben :\

Ik begreep ook al dat er enige geintjes over gemaakt werden. Niet zozeer degene die hier worden gespeculeerd maar ik hoorde iets over Hayday van FB. Gelijk maar even aangegeven dat ik dat soort humor niet kon waarderen. Werd gelijk raar aangekeken.
Maar serieus je familie zou er maar inzitten...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:28

Ja mee eens .. Sommige humor is gewoon kwetsend voor nabestaanden. Vergelijk het zelf altijd maar met schelden/als krachtterm gebruiken met kanker. Ik heb er niet heel veel problemen mee, ben redelijk nuchter. Zelf zou ik het nooit doen, niet alleen omdat het ordinair staat maar ook omdat je anderen er mee kwetst. Kortom, hou die humor soms een beetje voor je..

Bahh... Je familie zou er maar inzitten.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:33

Huh wat was er dan van hayday op facebook?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:36

Iemand had een plaatje op FB gezet met het vliegtuig dat op een onbewoond eiland was geland en dat daar allemaal poppetjes uit waren gekomen. En dat op het Hayday wijze.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:53

Vergeet niet dat sommigen met humor of luchtige reacties dingen verwerken.
Ik verwerk alle negatieve dingen met humor en zelfspot, wil niet zeggen dat dat respectloos is tegenover anderen. Het is vreselijk wat er gebeurd is, maar iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:04

Wat ik niet begrijp,waarom gaan ze niet met een onderzeeër zoeken in dat gebied waar ze nu met vliegtuigen en boten zoeken? Als je met een onderzeeër de bodem afzoekt,is de kans toch vele malen groter dat je het vliegtuig vind,dan via de radar die geen duidelijke beelden geeft?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:05

Maar je hebt dan dus kans dat het slechts om brokstukken gaan die drijven en niet dat het vliegtuig daar daadwerkelijk is neergestort :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:05

gohya schreef:
Wat ik niet begrijp,waarom gaan ze niet met een onderzeeër zoeken in dat gebied waar ze nu met vliegtuigen en boten zoeken? Als je met een onderzeeër de bodem afzoekt,is de kans toch vele malen groter dat je het vliegtuig vind,dan via de radar die geen duidelijke beelden geeft?

Omdat een onderzeeër een stuk duurder is, niet zomaar 123 uit een blikje getrokken wordt en niet zo hard gaat als een vliegtuig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:09

Is idd. duurder,maar het gaat hier wel om mensen! die vermist zijn.
Als er werkelijk brokstukken in zee drijven vind ik het vreemd dat die niet gevonden zijn.Ze zeggen steeds dat ze brokstukken denken te zien drijven,maar steeds is het weer niet zo.
Een vliegtuig kan ook in zijn geheel op de bodem v.d. Oceaan liggen,ligt er maar net aan hoe de snelheid was toen die in zee dook.
Ik zelf denk dat het vliegtuig in dat gebied [op die kaart] in de Indische Oceaan ligt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:11

die mensen hebben het niet overleefd dus haast hebben ze niet neem ik aan. Alhoewel iedereen nu wel iets wil weten over het vliegtuig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:11

purny schreef:
die mensen hebben het niet overleefd dus haast hebben ze niet neem ik aan. Alhoewel iedereen nu wel iets wil weten over het vliegtuig.

Maar de familie wil wel snel wat weten,zodat ze het kunnen afsluiten en een rouwproces kunnen beginnen.Niets is erger dan onzekerheid.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:36

Cru, maar die mensen vind je niet meer als ze in zee zijn gestort :n

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:16

maar als ze delen van het vliegtuig vinden hebben de nabestaanden wel zekerheid, zolang er niks gevonden is blijven mensen hoop houden.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:19

Hoe langer het duurt, hoe minder hoop er wordt gehouden.. -O- Ik hoop echt dat ze de nabestaanden zekerheid kunnen geven..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:21

Magrathea schreef:
Cru, maar die mensen vind je niet meer als ze in zee zijn gestort :n

Dat denk ik wel,als het vliegtuig in stukken op de bodem ligt,komen de mensen boven drijven.Daarom denk ik dat het vliegtuig in zijn geheel op de bodem ligt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:26

BaileyMix schreef:

Niet hier in het gat graag. >;)