Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Ik stap elke dag in de auto en ik leef in Nederland.. Oren ogen werken, vreemd.. En nog heb ik daar niks over gehoord. Als ik bij mijn paarden ben wordt er meestal niet over de nucleaire top gepraatop school is dat nou ook niet echt gesprek van de dag... Dusja waar moet ik dat dan vandaan halen.
BaileyMix schreef:Ja maar álsEn hij moet toch ergens neerstorten als hij uit de lucht geschoten wordt? Of dat nou Istanbul, Barcelona, Den Haag, Londen, Berlijn of voor mijn part Alblasserdam is, een vliegtuig in een woonwijk laten storten is toch niet echt een top plan... Maakt hoe dan ook slachtoffers toch?
Cassidy schreef:Er gaat op dit moment een bericht rond op facebook dat het vliegtuig gevonden is, met een bericht dat je eerst moet liken voordat je het filmpje te zien krijgt. Waarschuwing, als je dat doet geef je je facebook gegevens door....
http://talk-vip24.com/airline.php
ThreeFingers schreef:Straks word er geweldige muziek gespot op een radar![]()
Maar even zonder dollen, het is echt vreselijk als je er familie, vrienden enz daar aan boord zou hebben
gohya schreef:Wat ik niet begrijp,waarom gaan ze niet met een onderzeeër zoeken in dat gebied waar ze nu met vliegtuigen en boten zoeken? Als je met een onderzeeër de bodem afzoekt,is de kans toch vele malen groter dat je het vliegtuig vind,dan via de radar die geen duidelijke beelden geeft?
BaileyMix schreef:Ja maar álsEn hij moet toch ergens neerstorten als hij uit de lucht geschoten wordt? Of dat nou Istanbul, Barcelona, Den Haag, Londen, Berlijn of voor mijn part Alblasserdam is, een vliegtuig in een woonwijk laten storten is toch niet echt een top plan... Maakt hoe dan ook slachtoffers toch?