Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jindai schreef:Ik kan ook nergens terugvinden dat de vader geld zou hebben gepind.
Alleen dat hij heeft getankt en toen betaald heeft met zijn pinpas.Citaat:MAANDAG:
22.15 uur: Pinpas van vader wordt gebruikt om te tanken in het Limburgse dorpje Neerbeek (bron: Ambert Alert).Citaat:01.15 uur: Amber Alert wordt uitgegeven. Daaruit blijkt dat maandagavond nog is gepind bij het Limburgse Beek met de pas van de vader.
fjordie333 schreef:Ik weet niet of er gepind is...dat lees ik hier..vandaar mijn vraag waarom zou hij pinnen ??
xNK schreef:Hebben ze ook nagetrokken hoeveel er getankt is en hoeveel er uit is? Want als er absurd meer uit is dan dat je verbruikt tussen Beek-Rhenen, is het toch wel duidelijker
XFiemoX schreef:Lijkt mij dat ze dat allang gedaan hebben.
Want neem aan dat ze ook hebben gekeken hoeveel km de auto gereden heeft vanaf Beek naar Rhenen en dan via Maps kijken hoeveel km het werkelijk is.xNK schreef:Hebben ze ook nagetrokken hoeveel er getankt is en hoeveel er uit is? Want als er absurd meer uit is dan dat je verbruikt tussen Beek-Rhenen, is het toch wel duidelijker