Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:11

cooper schreef:
Interessante discussie!

Zelf ervaar ik zulke gevoelens niet, maar het is wel mogelijk te begrijpen dat anderen die gevoelens wel ervaren. Het is in principe ook maar een van de duizend dingen die 'niet horen omdat....' :)

Wat ik me dan altijd afvraag is; als het echt niet hoort, echt niet normaal is of écht slecht... waarom gebeurt het dan? Waarom worden er dan toch mensen geboren met zulke voorkeuren? Als dat niet hoorde, niet de bedoeling was of niet normaal is (en als er dan een constante variant van normaal zou bestaan) hoe is het dan mogelijk dat die voorkeuren ontstaan, dan zou die mogelijkheid er niet Kunnen zijn, omdat er niets anders zou bestaan dan dat wat 'normaal' is....

Van de meeste afwijkingen denk ik dat het gewoon nieuwgierigheid is in combinatie met de mogelijkheid. Dat kan dan doorzetten in een voorkeur. Van een necrosexueel heb ik wel eens een film gezien. Dat was een vrouw die woonde boven een lijkenhuis (vader was lijkschouwer, dit was in de VS) en ze liep dus als kind elke dag tussen de lijken en vond dat normaal. Toen ze seksuele gevoelens begon te ontwikkelen heeft ze het eens met een lijk van een mooie man gedaan. Tegenlijkertijd lag ze niet zo goed op de markt bij levende mannen :') . Na een tijdje had ze dus een voorkeur ontwikkeld en wilde ze alleen nog maar dode mannen.

Steekje los, nja.. verder was ze heel normaal. Als ze niet toevallig in die situatie had gezeten zou ze het waarschijnlijk nooit gedaan hebben, was ze dan normaal geweest? Tegelijkertijd zouden anderen wellicht hetzelfde als zij hebben gedaan maar doen het nu niet omdat de situatie niet zo is; zijn die dan normaler?

Wat is normaal? Als je maar lang genoeg zoekt heeft iedereen wel iets dat niet normaal is.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:33

sallandval schreef:
Van de meeste afwijkingen denk ik dat het gewoon nieuwgierigheid is in combinatie met de mogelijkheid. Dat kan dan doorzetten in een voorkeur. Van een necrosexueel heb ik wel eens een film gezien. Dat was een vrouw die woonde boven een lijkenhuis (vader was lijkschouwer, dit was in de VS) en ze liep dus als kind elke dag tussen de lijken en vond dat normaal. Toen ze seksuele gevoelens begon te ontwikkelen heeft ze het eens met een lijk van een mooie man gedaan. Tegenlijkertijd lag ze niet zo goed op de markt bij levende mannen :') . Na een tijdje had ze dus een voorkeur ontwikkeld en wilde ze alleen nog maar dode mannen.

Steekje los, nja.. verder was ze heel normaal. Als ze niet toevallig in die situatie had gezeten zou ze het waarschijnlijk nooit gedaan hebben, was ze dan normaal geweest? Tegelijkertijd zouden anderen wellicht hetzelfde als zij hebben gedaan maar doen het nu niet omdat de situatie niet zo is; zijn die dan normaler?

Wat is normaal? Als je maar lang genoeg zoekt heeft iedereen wel iets dat niet normaal is.

Die vele vragen waren een mogelijkheid tot reflectie. Bedoelend daarmee: Wie zijn wij om iets goed of af te keuren als het door de natuur gegeven wordt

Ik bedoel dus net dat we niet kunnen zeggen wat normaal is en wat niet, want het feit dat het mogelijk is maakt het eigenlijk al normaal. Als het niet mogelijk is, dan gebeurde het namelijk niet. Dus wij kunnen dingen nog zo goed en slecht vinden, normaal of abnormaal...Het feit dat die dingen er zijn maakt dat het kan/mag. Het zijn enkel onze persoonlijke normen en waarden die het onder kopje "niet normaal" plakte.
Opzich bestaat normaal en niet normaal niet eens, maar omdat we in een samenleving leven is dat wel in het leven geroepen. Dat is daarom niet dé waarheid, alleen onze maatschappelijke waarheid. en dat kan, dat mag. Maar om dan mensen op zo'n manier onderuit te halen, en uit te schelden (gewoon al door het gewoon te begrijpen) dat zou imo de bedoeling ook niet hoeven zijn :)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:12

sallandval schreef:
Toen ze seksuele gevoelens begon te ontwikkelen heeft ze het eens met een lijk van een mooie man gedaan.

Dat is knap, was ze dan ook niet bang om het lijk te beschadigen (straks breekt ie af :') ) ? :+

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:19

Skygirl schreef:
sallandval schreef:
Toen ze seksuele gevoelens begon te ontwikkelen heeft ze het eens met een lijk van een mooie man gedaan.

Dat is knap, was ze dan ook niet bang om het lijk te beschadigen (straks breekt ie af :') ) ? :+

HAd ze in ieder geval geluk dat het lijk stijf was _O-
Lijkt me trouwens wel koud zo'n ding in je muts :brr:

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:58

Er was laatst toch ook een vrouw die seks had met botten van mensen die ze opgegraven had van een kerhof... staat nog op het ad en dan bij bizar

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:11

Moderatoropmerking:
Dames, het is een pittig discussieonderwerp, waar bij sommige mensen de emoties hoog oplopen. Maar laten we dat niet op elkaar afreageren. Bij deze dus het vriendelijke verzoek om vanaf nu respectvol naar elkaar te reageren en weer ontopic te blijven.

Alvast bedankt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:12

Hahahaha, anders loop je even achter de feiten aan :D. Valt me wel vaker op op Bokt. Maar goed, dat is offtopic.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 00:16

Lieffiefi schreef:
Er was laatst toch ook een vrouw die seks had met botten van mensen die ze opgegraven had van een kerhof... staat nog op het ad en dan bij bizar

o m g necrofilie.
ook echt bizar.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:18

hmmm ik ben wel benieuwd naar wat die hoog oplopende reacties dan waren? Kan iemand ze misschien netjes herhalen?

Ook wil ik nog even kwijt dat er een verschil is tussen -fiel en -seksueel. De eerste fantaseert erover, de tweede voert het uit. Maakt wel uit voor de discussie denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:06

iets met een kalf en een put enzo. Jeetjemina zeg :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 07:53

En de pagina's waar het wat heftiger ging hebben we zelf de boel al gesust.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:01

Kun je mods ook temmen? ' deze reactie is zwaar offtopic, niet ter zake doend en enorm mosterd na de maaltijd'?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:21

Peppertree schreef:
Kun je mods ook temmen? ' deze reactie is zwaar offtopic, niet ter zake doend en enorm mosterd na de maaltijd'?

:')

ik moest ook wel een beetje gniffelen om de hulk maar goed, laten we maar denken dat het allemaal goed bedoeld is

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:29

Pistasche schreef:
Blue_Eyes schreef:
Nee, dierenseks wordt hier door de meeste mensen niet goedgekeurd. Sterker nog, we hebben eigenlijk allemaal gezegd dat we het geen fijn idee vinden. Maar de mensen hier die rationeel denken en niet meteen in de 'BLUGH! :r :r '-stand schieten, komen alleen maar tot de conclusie dat het geen dierenmishandeling is, omdat het het beest eigenlijk geen pijn kan doen.

Ja maar omdat het geen pijn doet, wil dat betekenen dat het beest er geen last aan ondervind?
Seks kan je hebben met iemand die ermee instemt en niet een onwetend onschuldig dier.

Sorry, maar ik vind het naief te denken dat wij dieren op andere manieren geen ongemak bezorgen en dat er met meerdere maten gemeten wordt. Denken jullie dat een paard een bit in de mond met een sturende ruiterhand altijd prettig is? Of een aangetrokken riem/singel om zijn buik? Of een prik met een spoor, of een schop met je been bij een slechte reactie? Gebonk op de rug als je nog niet zo goed mee kunt zitten...
Als je het hebt over ongemak veroorzaken of een paard pijn doen, dan denk ik dat er bij de opvoeding en de training van het paard vaker, langer en ernstiger lichamelijk en geestelijk ongerief veroorzaakt wordt door mensen, dan objectief en waardevrij bekeken het verrichten van een sexuele handeling die niet gericht is op pijn doen van het dier.
Door de sexuele gedachten erbij wordt het veroordeeld, terwijl wij mensenhet gewoon vinden om een paard op een veel hardere manier te trainen en op te voeden. Is dat niet schijnheilig?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over gedwongen fokken, met alle medische handelingen die dan zeer regelmatig uitgevoerd worden. Die arm en een mannelijke piemel vergelijking. Dan hebben we het niet over de omgekeerde situatie mannelijk dier en vrouw.

Mensen die zo piepen wat het doet met een paard en hoe erg het is, mogen wel eens heel kritisch nadenken over wat wij verder doen met het paard in onze dagelijkse omgang en bij de huisvesting. Ik denk dat we er dan niet zo goed afkomen...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:09

Peppertree schreef:

.... Zeker wel ter zake. Sommigen hebben zelfs in andere topics frustraties uit dit topic lopen zaaien. Als je de opmerking van Donkerblauw onnodig vond, is er niet op reageren ook een optie. En dan heb ik het niet alleen tegen jou :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:14

de eindeloze discussie.....nog altijd eindeloos... :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:11

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:16

Wat een smerige foto, dat ze het hoofd likt.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:18

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:33

cooper schreef:
Interessante discussie!

Zelf ervaar ik zulke gevoelens niet, maar het is wel mogelijk te begrijpen dat anderen die gevoelens wel ervaren. Het is in principe ook maar een van de duizend dingen die 'niet horen omdat....' :)

Wat ik me dan altijd afvraag is; als het echt niet hoort, echt niet normaal is of écht slecht... waarom gebeurt het dan? Waarom worden er dan toch mensen geboren met zulke voorkeuren? Als dat niet hoorde, niet de bedoeling was of niet normaal is (en als er dan een constante variant van normaal zou bestaan) hoe is het dan mogelijk dat die voorkeuren ontstaan, dan zou die mogelijkheid er niet Kunnen zijn, omdat er niets anders zou bestaan dan dat wat 'normaal' is....

((Ik geloof dat we in elke discussie omtrent normen en waarden de emotie en ratio tegenover elkaar kunnen zetten. Het is beide maar iets wat we aangeleerd en meegekregen hebben gedurende onze opvoeding, en alles wat we beoordelen en als goed of slecht bestempelen zijn de dingen die ons in problemen brengen, want als wij niet zouden oordelen over die dierenneukers,dan zou de angst dat die deurenneukers omslaan en kinderen nemen, niet eens bestaan, maar net door de angst om ons beeld van 'normaal' te behouden is alles wat in de buurt komt van 'niet normaal' natuurlijk wel extra eng, want waar moeten we ons aan vasthouden?
De mens vertrouwt zichzelf niet eens, is maar angstig dat als we het ene doen, daar meteen een ander gevolg uit voortkomt want... Want wat? Het zijn angsten die ons als jonge kinderen al ingeprent worden, maatschappelijke beelden/waarden/gewoontes worden ons aangepraat, en alles wat er in de maatschappij oké is, is voor ons ok, en alles wat niet oké is, is niet ok...
En waarom? Om de maatschappij in stand te houden, om onszelf in stand te houden. Want wie zouden we zijn als we ons niet aan allemaal regeltjes moeten vasthouden? Juistem, dat weten we niet, want dat kennen we niet.
Moeten we er dan maar vanuit gaan dat dat meteen betekent: alle remmen los, de vuilste dingen eerst? Nee natuurlijk niet, ik denk dat als onze denkbeelden wat vrijer zouden zijn en als mensen zich alleen maar drukmaakten in de dingen die ze zelf deden zonder overal een veroordeling te maken, de aarde spontaan een betere plaats wordt, zonder dat er ik weet niet wat veranderd moet worden.
Maar dat willen mensen natuurlijk niet, want dan moeten ze zélf verantwoordelijkheid nemen en zélf nadenken. Het is véél makkelijker om met de meute mee te lopen.))

Waarom zou je er maar een seconde van wakker liggen als je buurman met de koe gaat, als jij s'avonds in je bed gewoon kunt doen waar Jij je prettig bij voelt?
De koe heeft er geen last van, de buurman ook niet, en jij (normaal) al helemaal niet ^^

Interessante vraagstelling!

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:43

Vjestagirl schreef:
Vrouwen zijn zich er bewust van wat de intentie is als een man dat doet. Een dier heeft geen flauw benul bij intentie.

Apart argument. Dan mag een slapende vrouw, een gedrogeerde vrouw of een vrouw onder narcose wel misbruikt worden, die weet ook niks van de intentie.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:44

Achteraf weer wel, dat is dan het probleem.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:47

Vind coopers' vraagstelling ook heel interessant. Kan ook heel lang nadenken over dat soort dingen. Maar misschien is het een optie om daar een nieuw topic over te maken?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:53

Hermelientje schreef:
Vjestagirl schreef:
Vrouwen zijn zich er bewust van wat de intentie is als een man dat doet. Een dier heeft geen flauw benul bij intentie.

Apart argument. Dan mag een slapende vrouw, een gedrogeerde vrouw of een vrouw onder narcose wel misbruikt worden, die weet ook niks van de intentie.

Maar die vrouw weet zodra ze week wakker, nuchter of bij bewustzijn is wél van de intentie.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:58

Het is natuurlijk altijd een kwestie van waar een samenleving een grens wil trekken. Er worden ook mensen geboren die andere mensen willen martelen of vermoorden. Volgens de theorie van Cooper is dat dan ook normaal, anders zou het niet bestaan.

Ik vind persoonlijk ook wel dat er een verschil is tussen zaken waar men last van heeft en zaken waar men geen enkele hinder van ondervindt. Maar uiteindelijk zit de hele samenleving vol met regeltjes waar je maar mee te leven hebt als de meerderheid dat vindt. Tot voor kort was bv shoppen op zondag ook "not done".

@ Vjestagirl
Ach als een vrouw onder narcose is en die gynaecoloog moet haar toch "opvoelen" of zo en het wordt haar nooit verteld dan valt ze toch precies binnen de regels waarom het volgens jou geen enkel probleem is. Dan zou jij zelf er toch zeker volgens je eigen logica geen enkel probleem mee moeten hebben mits het je maar nooit verteld werd. :D