Sparky10 schreef:sja een echte nederlander ik snap ook dat er mensen hiernaartoe zijn gehaald vanwege de economie ect. maar dat is uit de hand gelopen, maar als je nu kijkt vroeger woonde er armenen naast ons gezin van 4 kinderen twee jongens twee meiden die twee jongens trouwen krijgen kinderen maar die vrouwen die ze trouwden moesten wel uit armenie komen...want? ik heb geen idee maar in armenie zijn hun niet meer welkom ..moet zeggen de ouders lieve mensen ..maar wat is een nederlander...ja goede vraag, maar als je dan al uit het buitenland hierheen kom gedraag je dan pas je aan en wees dankbaar..niet dat wij nederlanders dankbaar zijn altijd maar goed als ik hier kijk naar het asielzoekers centrum in kampen , als je ziet hoeveel van die mensen niet meer in de winkels in kampen mogen komen vanwege stelen, dan denk ik zet die mensen uit terug naar waar ze vandaan komen laat ze daar stelen maar niet in hun gastland waar ze heen komen voor hulp , hulp terwijl we onszelf nauwlijks kunnen bedruipen.
lees er komen steeds meer en meer voedselbanken ...ik vind dat echt schandalig van de politiek wel ontwikkeling blijven steunen maar eigen mensen moeten op een houtje bijten zo ook wij
Geloof dat je als je in Nederland bent geboren... Je, jawel, Nederlander bent. Of zoveelgraads allochtoon ofzo.