Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:59

Je moet al niet blij zijn als je uberhaupt daar in het gevang terecht komt, maar ja, had hij maar beter moeten nadenken!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:00

Nessah schreef:
Ja maar wat je doet is speculeren.. We kunnen beter uitgaan van feiten. Voor de nabestaanden is het al erg genoeg dat iedereen mee kijkt en dan vind ik het zeer ongepast om ook nog eens te gaan speculeren.

Dan moet jij vast aanwezig zijn geweest, want zover ik weet is nog niets BEWEZEN! en is dit gehele topic speculatie!
Ik denk zeker dat het een heel erge situatie is voor de nabestaanden en ik zeg niets negatiefs over dat meisje. Ik ken haar niet en ik denk dat er meer aan de hand was dan waar iedereen hier op bokt zijn mening op baseerd.
En dat ze van spanning houd is nou niet een uit de lucht gegrepen opmerking als je meedoet aan een pokertournooi en vervolgens met een vreemde man meegaat naar zijn hotel. Dus misschien dat er uitgelegd kan worden dan waarom het zo verschrikkelijk NOT DONE is mijn opmerking!
Want ik vind dat er in dit topic wel zo verschrikkelijk gepraat mag worden over Joran en wanneer je dan een optie geeft van een mogelijke situatie dat dan iedereen erover valt omdat het over het slachtoffer gaat.
Nou dan hoef je niet verder te discussieren, want in dat geval MOET hij het wel gedaan hebben!
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 08-06-10 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:00

En kijk eens aan:

Joran heeft bekend!!

Wat een verassing.... NOT.

En waarom is het meisje dood? Omdat ze in zijn laptop zat te spieken.
Laatst bijgewerkt door Abeltje77 op 08-06-10 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:01

Nessah schreef:
Als ik het goed gelezen heb, staat er in Peru voor moord 25 tot 30 jaar.

Hoe zit het trouwens met die beschuldiging dat hij de moeder van Nathalee geld heeft aangeboden? Is daar al iets meer over bekend?

Maar hij gaat dan voor doodslag dat was veel korter

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:02

goh en moet de moeder van Joran zich niet voelen? Het zou je zoon maar zijn

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:02

Abeltje77 schreef:
En kijk eens aan:

Joran heeft bekend!!

Wat een verassing.... NOT.

En waarom is het meisje dood? Omdat ze in zijn laptop zat te spieken.

Dat zij ik net ;)

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:03

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:04

Ja het is heel erg sneu voor die moeder maar ergens vind ik het al een rare familie. Toen bij dat programma op TV zei ze alleen maar: Dat zou mijn Joran nooit doen, zo is hij niet opgevoed...

Nou dan ben je wel aardig blind voor het gedrag van je zoon lijkt me. helemaal als die vervolgens een glas wijn in het gezicht van P.R.d.V gooit. Ja hoor heel netjes opgevoed jong heb je.

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:06

Mindfields schreef:
Ja het is heel erg sneu voor die moeder maar ergens vind ik het al een rare familie. Toen bij dat programma op TV zei ze alleen maar: Dat zou mijn Joran nooit doen, zo is hij niet opgevoed...

Nou dan ben je wel aardig blind voor het gedrag van je zoon lijkt me. helemaal als die vervolgens een glas wijn in het gezicht van P.R.d.V gooit. Ja hoor heel netjes opgevoed jong heb je.

Ja das waar, maar denk dat ze het hoe dan ook voor haar zoon zal opnemen, tis haar vlees en bloed. Moeilijke keuze die je moet maken denk, als het over je zoon/dochter gaat.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:08

Huh, LecyTinker zegt toch niks verkeerds? Ze geeft alleen een mogelijkheid waarom het meisje in die kamer is geweest, volgens mij bedoelt ze er verder niks mee.
Waarom mag men eigenlijk wel over Joran zeggen dat hij Nathalie heeft vermoord, terwijl nog nooit is bewezen dat hij dat heeft gedaan? Omdat er zoveel 'bewijs' vanuit de media is geweest?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:09

Mindfields schreef:

Misschien heeft ze hem zo niet opgevoedt, daar kan ze op doelen maar dat hij dat dan niet zo doen, dat is een ander verhaal natuurlijk.

LecyTinker

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:19

ik denk eerlijk dat je tot het einde zou gaan voor je kind. Ik heb dan geen kinderen, maar ik zou het ook tot op het laatste opnemen voor mijn hond mocht deze iemand bijvoorbeeld gebeten hebben. En dan hebben we het over een HOND. Kan me dus zo verschrikkelijk goed voorstellen dat je voor je eigen kind zou liegen en mogelijk betrokken zou zijn bij het verduisteren van een lichaam. Ookal weet je dat het fout is en ookal verdoem je jezelf ermee, de liefde voor je kind is onvoorwaardelijk en dus denk ik dat je je eigen kind ook niet in het openbaar zou afvallen!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:21

Pff ik vind het nogal wat, al dat gebeuern om die Joran...
Ik vind het geen zuivere koffie... ben benieuwd wat eruit komt als ze zn labtop checken...

En is er echt op internet te zien dat dat meisje dood in de kamer ligt??

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:24

LecyTinker schreef:
ik denk eerlijk dat je tot het einde zou gaan voor je kind. Ik heb dan geen kinderen, maar ik zou het ook tot op het laatste opnemen voor mijn hond mocht deze iemand bijvoorbeeld gebeten hebben. En dan hebben we het over een HOND. Kan me dus zo verschrikkelijk goed voorstellen dat je voor je eigen kind zou liegen en mogelijk betrokken zou zijn bij het verduisteren van een lichaam. Ookal weet je dat het fout is en ookal verdoem je jezelf ermee, de liefde voor je kind is onvoorwaardelijk en dus denk ik dat je je eigen kind ook niet in het openbaar zou afvallen!

Ik weet niet hoor.... tot het uiterste gaan kan ook door je kind te steunen, door een goede advocaat te regelen, ik noem maar wat.

Om maar gewoon te zeggen 'dat zou ie nooit doen' vind ik toch érg een kwestie van struisvogelpolitiek hoor...

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:25

LecyTinker schreef:
Dan moet jij vast aanwezig zijn geweest, want zover ik weet is nog niets BEWEZEN! en is dit gehele topic speculatie!
Ik denk zeker dat het een heel erge situatie is voor de nabestaanden en ik zeg niets negatiefs over dat meisje. Ik ken haar niet en ik denk dat er meer aan de hand was dan waar iedereen hier op bokt zijn mening op baseerd.
En dat ze van spanning houd is nou niet een uit de lucht gegrepen opmerking als je meedoet aan een pokertournooi en vervolgens met een vreemde man meegaat naar zijn hotel. Dus misschien dat er uitgelegd kan worden dan waarom het zo verschrikkelijk NOT DONE is mijn opmerking!
Want ik vind dat er in dit topic wel zo verschrikkelijk gepraat mag worden over Joran en wanneer je dan een optie geeft van een mogelijke situatie dat dan iedereen erover valt omdat het over het slachtoffer gaat.
Nou dan hoef je niet verder te discussieren, want in dat geval MOET hij het wel gedaan hebben!

Ik was er ook niet bij.. Zoals je ziet heb ik een paar pagina's terug er wat van gezegd toen er nogal erge dingen over Joran gezegd werden. Dus ook daar ben ik het niet mee eens.
Dit topic ging over dat hij de hoofdverdachte is, dat is geen speculeren maar een feit. Inmiddels heeft hij ook nog eens bekend en is hij gezien op de camera in het hotel met dat meisje. Nog geen harde bewijzen, maar wel weer feiten.
Joran is al 5 jaar lang in het nieuws, dus dat mensen over hem oordelen ( zeker na de beelden van Peter r de vries) is logisch. Mensen weten inmiddels wel iets over hem. Dit meisje is helemaal onbekend, dus daar kan je al helemaal niets over zeggen. Om dan te zeggen dat ze wel van de spanning hield misschien, dat vind ik not done. Stel je voor dat dit jou familie was en je zoiets leest?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:25

2005 schreef:
Huh, LecyTinker zegt toch niks verkeerds? Ze geeft alleen een mogelijkheid waarom het meisje in die kamer is geweest, volgens mij bedoelt ze er verder niks mee.
Waarom mag men eigenlijk wel over Joran zeggen dat hij Nathalie heeft vermoord, terwijl nog nooit is bewezen dat hij dat heeft gedaan? Omdat er zoveel 'bewijs' vanuit de media is geweest?

Dat vind ik dus ook. Ik zeg helemaal niets negatiefs over dat meisje. Ik zeg ook niets negatiefs over Nathalee. Maar het is zo typisch Bokt om altijd maar zo zwart wit te denken. Joran moet wel het monster zijn en de slachtoffers moeten wel totaal zonder blaam zijn.
Het maakt niet uit wat dat meisje gedaan heeft, niets geeft het recht om vermoord te worden! Dus ik zou nooit en te nimmer zeggen dat ze er ook maar enige schuld aan heeft. Maar de reden waarom ze in zijn hotel kamer was is niet duidelijk ( en ik kan niet geloven dat dat was om naar zijn laptop te komen kijken omdat ze van plan was er eentje te gaan kopen. Want dan kijk je in een winkel waar je de keuze hebt uit verschrikkelijk veel laptops en er iemand bij staat die van elk merk iets afweet).

Ik ben alleen van mening dat we er wel op los mogen speculeren als het over Joran gaat, terwijl die ook nabestaande heeft die hier niets mee te maken hebben en hieronder lijden en aan die mensen denken we niet, maar dan niet iets mogen zeggen over het slachtoffer.

LecyTinker

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:32

Nessah, sinds wanneer is het een negatief iets om te zeggen dat iemand van spanning houd? Ik denk dat het jullie eigen interpretatie is die het voor jou Not Done maakt.
Ik bedoel er niets meer mee dan alleen dat wat ik zeg. En ik denk dat dat nou echt niet het meest schokkende is van de familie om te horen terwijl er "zogezegd" beelden van haar dood op het net te zien zijn.
Mocht ik gezegd hebben dat het misschien wel een heel verlegen meisje zou geweest zijn dan had je niet eens op gekeken, maar nu ik het andersom zeg val je er gelijk over.

Ik ben geheel geen fan van Joran, maar ik vind wel dat als ik niet eens een optie mag geven die geheel niet beledigend is in welke zin dan ook, dat mensen toch echt eens moeten lezen wat ze zelf schrijven.
Want een bericht dat de moeder van Joran wel heel naief moet zijn, is in mijn mening een stuk beledigender. Deze vrouw heeft in de afgelopen 5 jaar waarschijnlijk geen nacht meer goed geslapen, wordt niet anders dan geconfronteerd met wat haar zoon wel en niet gedaan heeft en is ook nog eens haar man verloren. En dan mag je een aantal pagina´s terug wel zeggen dat je er ook wat over hebt gezegd, maar dat was zeer zeker niet in dezelfde fanathieke aard als dat je het nu doet.
(heerlijk, ik vind je geweldig, jij weet hoe je een discussie moet voeren... hahaha... )

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:35

Nessah schreef:
Als ik het goed gelezen heb, staat er in Peru voor moord 25 tot 30 jaar.

Hoe zit het trouwens met die beschuldiging dat hij de moeder van Nathalee geld heeft aangeboden? Is daar al iets meer over bekend?

Voor doodslag krijg je minder.
En zoals het er nu naar uitziet/wat hij heeft bekend is doodslag. En als je bekent gaat er ook nog een paar jaar vanaf, misschien wilt hij gewoon eerder vrij zijn ofzo.
Ik vind de datum wel toevallig eng
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 08-06-10 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:35

LecyTinker schreef:

Je hebt het wel erg te kwaad he :(:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:37

volgens mij had joran's moeder 'afstand' van hem gedaan ,toen met dat gedoe rond natalee?
Ze wilde niets meer met haar zoon te maken hebben.

Joran's familie is misschien raar...de familie van Flores is niet beter hoor...drugs,corruptie...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:38

Eindelijk....is het zover... voordat meneertje nog meer slachtoffers kan maken, belachelijk dat hij er eigenlijk nog de kans voor kreeg terwijl het wel zo'n beetje duidelijk is nu dat hij ook schuldig is aan dat van Natalee... anders vermoord je niet iemand wanneer deze op je laptop kijkt lijkt mij :\

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:40

@LecyTinker: jij zei dat ze misschien wel wist wie joran was en van die spanning hield.. Dat vind ik not done.. Kan me niet beter verwoorden helaas. Dat die moeder van Joran naïef zou zijn, daar heb ik ook geen mening over. Voor hetzelfde geldt heeft die vrouw geen oog meer dicht gedaan en wie weet wist ze er wel vanaf.. Dat zijn dingen, die we wss nooit te weten komen.

sarabande

geerke schreef:
volgens mij had joran's moeder 'afstand' van hem gedaan ,toen met dat gedoe rond natalee?
Ze wilde niets meer met haar zoon te maken hebben.

Joran's familie is misschien raar...de familie van Flores is niet beter hoor...drugs,corruptie...

Nou ze zat toen bij P&W nog te beweren dat haar zoontje zulke dingen niet deed. Maar goed de vrouw krijgt het wel voor haar kiezen zo, dat gun je niemand.

MarliesV

Dus toch schuldig. Was er al bang voor.
Ben benieuwd naar de straf die hij krijgt en of er ooit nog wat bekend wordt over waar Nathalee Holoway is.

Beelden zijn er wel van het overleden meisje:
http://www.zie.nl/video/ingezonden/Jora ... bz10mf2c34
Hierin zie je haar 2x liggen in de hotelkamer. Of dit werkelijk echt is staat er natuurlijk niet bij.
Je ziet een vrouw liggen maar je kijkt haar op de rug. Haarkleur en kleding lijken wel te kloppen.

Hoop eigenlijk dat dit niet de echte Stephanie is. Lijkt me vreselijk voor de nabestaanden dat er beelden van je dode kind op het internet circuleren.

slimmerik

Stel je voor dat er op zijn laptop iets staat over de afpersing waar hij mee bezig is geweest. Zou hij dan daarvoor in Peru ook veroordeeld kunnen worden of moet dat in Amerika gebeuren?