Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Ja maar wat je doet is speculeren.. We kunnen beter uitgaan van feiten. Voor de nabestaanden is het al erg genoeg dat iedereen mee kijkt en dan vind ik het zeer ongepast om ook nog eens te gaan speculeren.
Mindfields schreef:Ja het is heel erg sneu voor die moeder maar ergens vind ik het al een rare familie. Toen bij dat programma op TV zei ze alleen maar: Dat zou mijn Joran nooit doen, zo is hij niet opgevoed...
Nou dan ben je wel aardig blind voor het gedrag van je zoon lijkt me. helemaal als die vervolgens een glas wijn in het gezicht van P.R.d.V gooit. Ja hoor heel netjes opgevoed jong heb je.
Mindfields schreef:Ja het is heel erg sneu voor die moeder maar ergens vind ik het al een rare familie. Toen bij dat programma op TV zei ze alleen maar: Dat zou mijn Joran nooit doen, zo is hij niet opgevoed...
Nou dan ben je wel aardig blind voor het gedrag van je zoon lijkt me. helemaal als die vervolgens een glas wijn in het gezicht van P.R.d.V gooit. Ja hoor heel netjes opgevoed jong heb je.
LecyTinker schreef:ik denk eerlijk dat je tot het einde zou gaan voor je kind. Ik heb dan geen kinderen, maar ik zou het ook tot op het laatste opnemen voor mijn hond mocht deze iemand bijvoorbeeld gebeten hebben. En dan hebben we het over een HOND. Kan me dus zo verschrikkelijk goed voorstellen dat je voor je eigen kind zou liegen en mogelijk betrokken zou zijn bij het verduisteren van een lichaam. Ookal weet je dat het fout is en ookal verdoem je jezelf ermee, de liefde voor je kind is onvoorwaardelijk en dus denk ik dat je je eigen kind ook niet in het openbaar zou afvallen!
LecyTinker schreef:Dan moet jij vast aanwezig zijn geweest, want zover ik weet is nog niets BEWEZEN! en is dit gehele topic speculatie!
Ik denk zeker dat het een heel erge situatie is voor de nabestaanden en ik zeg niets negatiefs over dat meisje. Ik ken haar niet en ik denk dat er meer aan de hand was dan waar iedereen hier op bokt zijn mening op baseerd.
En dat ze van spanning houd is nou niet een uit de lucht gegrepen opmerking als je meedoet aan een pokertournooi en vervolgens met een vreemde man meegaat naar zijn hotel. Dus misschien dat er uitgelegd kan worden dan waarom het zo verschrikkelijk NOT DONE is mijn opmerking!
Want ik vind dat er in dit topic wel zo verschrikkelijk gepraat mag worden over Joran en wanneer je dan een optie geeft van een mogelijke situatie dat dan iedereen erover valt omdat het over het slachtoffer gaat.
Nou dan hoef je niet verder te discussieren, want in dat geval MOET hij het wel gedaan hebben!
2005 schreef:Huh, LecyTinker zegt toch niks verkeerds? Ze geeft alleen een mogelijkheid waarom het meisje in die kamer is geweest, volgens mij bedoelt ze er verder niks mee.
Waarom mag men eigenlijk wel over Joran zeggen dat hij Nathalie heeft vermoord, terwijl nog nooit is bewezen dat hij dat heeft gedaan? Omdat er zoveel 'bewijs' vanuit de media is geweest?
Nessah schreef:Als ik het goed gelezen heb, staat er in Peru voor moord 25 tot 30 jaar.
Hoe zit het trouwens met die beschuldiging dat hij de moeder van Nathalee geld heeft aangeboden? Is daar al iets meer over bekend?
LecyTinker schreef:Dan moet jij vast aanwezig zijn geweest, want zover ik weet is nog niets BEWEZEN! en is dit gehele topic speculatie!
Ik denk zeker dat het een heel erge situatie is voor de nabestaanden en ik zeg niets negatiefs over dat meisje. Ik ken haar niet en ik denk dat er meer aan de hand was dan waar iedereen hier op bokt zijn mening op baseerd.
En dat ze van spanning houd is nou niet een uit de lucht gegrepen opmerking als je meedoet aan een pokertournooi en vervolgens met een vreemde man meegaat naar zijn hotel. Dus misschien dat er uitgelegd kan worden dan waarom het zo verschrikkelijk NOT DONE is mijn opmerking!
Want ik vind dat er in dit topic wel zo verschrikkelijk gepraat mag worden over Joran en wanneer je dan een optie geeft van een mogelijke situatie dat dan iedereen erover valt omdat het over het slachtoffer gaat.
Nou dan hoef je niet verder te discussieren, want in dat geval MOET hij het wel gedaan hebben!
geerke schreef:volgens mij had joran's moeder 'afstand' van hem gedaan ,toen met dat gedoe rond natalee?
Ze wilde niets meer met haar zoon te maken hebben.
Joran's familie is misschien raar...de familie van Flores is niet beter hoor...drugs,corruptie...