Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dipstaartje schreef:denk dat speur honden alleen eerder haar lichaam hadden gevonden.
hij heeft haar diezelfde dag nog omgebracht is gezegt, maar als dat bijna gelijk is met het moment dat ze als vermist is opgeven![]()
het is echt onbegrijpelijk dat niemand wat gezien of gehoord heeft.
Kytha schreef:Pepper1 schreef:Je moet je eigen wel heel kwaad maken om zo'n groot gat te graven...
Denk dat je dat niet doet binnen 1 uur...
Echt een freaky vent!
Misschien was dat gat al gegraven voor hij Milly mee nam?
citroen schreef:Kytha schreef:Misschien was dat gat al gegraven voor hij Milly mee nam?
Had indd gekunt maar dat valt toch ook op, een buurman die een groot gat graaft kan.. Maar als daarna
z'n buurmeisje vermist is en s'avonds het gat weer dicht is zonder een boompje/ wat anders in de grond vind k ook
behoorlijk verdacht..
Edit; typo
Rienn schreef:Het is mooi weer, mensen zijn veel in hun tuin aan het werk. Wij hebben vorige week en afgelopen weekend ook onze hele tuin gedaan. Ik wil het niet goed praten, echt niet. Maar ik vind het niet verdacht. Ja, nu achteraf is het misschien verdacht, maar op dat moment denk je daar niet aan.
Rienn schreef:Ik werd een beetje misselijk bij de titel van de Telegraaf, dat hij gewoon op haar "graf" een biertje heeft gedronken met zijn vrienden. Hoe ziek moet je dan wel niet in je hoofd zijn?!
_rosita_ schreef:Als vriendin lief een nachtdienst draait, de buren slapen... wie gaat er dan in godsnaam opmerken dat hij een gat graaft. Als vriendin 's ochtends uit haar nachtdienst komt, lijkt mij dat zij direct haar bed in duikt en niet de tuin inspecteerd. Als zij wakkeer wordt tegen de middag en de tuin is omgeploegd, is het nog steeds niet vreemd...
Als ik bij vrienden een biertje drink, die in zijn tuin bezig geweest is, ga ik niet bedenken dat daar misschien wel het vermiste meisje onder ligt...
Ook dit is een speculatie, maar zo kan het óók gegaan zijn natuurlijk.
Feit blijft dat het een vreselijk gestoorde idioot is...politieman, putjesschepper of advocaat doet er natuurlijk helemaal niets toe!
Alle sterkte voor alle familie en betrokkenen