Maar ik vind dus ook dat er meer tijd moet worden besteed aan de zorg en het onderwijs
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Maar Onassa, zeg eerlijk, in een bejaardentehuis zie je bijna nooit allochtoonse mensen zitten, omdat die dus worden verzorgd door hun famillie. ik ben het er dus wel mee eens dat veel Nederlanders daar erg makkelijk over denken maar het is een keuze voor hunzelf en de ouders. Ik zou nooit mijn ouders in een bejaardentehuis opsluiten als ze dat zelf niet willen... Ik weet verder niet hoe of wat, maar ik snap dat dingen via het internet vaak verkeerd over kunnen komen dan bedoeld is
Maar ik vind dus ook dat er meer tijd moet worden besteed aan de zorg en het onderwijs
sarabande schreef:Nou dat is dan wel weer een voordeel van die vermaledijde allochtonen, die zorgen wel voor hun eigen ouderen. Dat vind jij dus boven je stand zo te zien
Onassa schreef:sarabande schreef:Nou dat is dan wel weer een voordeel van die vermaledijde allochtonen, die zorgen wel voor hun eigen ouderen. Dat vind jij dus boven je stand zo te zien
Sorry hoor, maar dit is wel duidelijk persoonlijk gericht en dat gaat me echt te ver.
Als er iemand zorgzaam is ben ik dat wel en dan is dit heel naar om te lezen.
imd schreef:Ik heb eigenlijk maar een vraag, en dat is waar Wilders al het geld vandaan gaat halen wat hij nodig heeft voor al zijn verbeterpunten..
Zesiram schreef:Stoppen met linkse hobby's, al die uitkeringen van allochtonen en ambtenaren ontslaan..........
Levert alleen verrekte weinig op vanwege de wachtgelden, al die ambtenaren die in uiteindelijk in de WW komen, de aanklachten vanwege gebrek aan behoorlijk bestuur, als je heel de tijd voor het hof moet verschijnen, en die advocaten extern moet inhuren....om nog maar niet te spreken van de aanspraak op de wet dwangsom en rechtstreeks beroep, wegens gebrek aan ambtenaren
Mizora schreef:Zesiram schreef:Stoppen met linkse hobby's, al die uitkeringen van allochtonen en ambtenaren ontslaan..........
Levert alleen verrekte weinig op vanwege de wachtgelden, al die ambtenaren die in uiteindelijk in de WW komen, de aanklachten vanwege gebrek aan behoorlijk bestuur, als je heel de tijd voor het hof moet verschijnen, en die advocaten extern moet inhuren....om nog maar niet te spreken van de aanspraak op de wet dwangsom en rechtstreeks beroep, wegens gebrek aan ambtenaren
Je vergeet er nog een paar. Stoppen met geld in militaire missies stoppen (onrust op de markt geeft immers niet), in europa (voor een handelsland toch niet belangrijk) en in ontwikkelingslanden.
_Vanes_ schreef:Maar de val van het kabinet dat ging toch om een defensie-dingetje,..daarom mogen "we" weer stemmen in juni?
Onassa schreef:Dat kan hij zeker niet van de 1 op de andere dag, maar zijn zorg daarover is wel heel groot, groter dan bij welke ander ik er ooit over heb horen praten.
Misschien heeft hij het zelf ook wel van dichtbij mee gemaakt.