16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:03

Heino schreef:
Mijn hemel wat ben jij pessismistisch Sarabande, bah! PP heeft helemaal niet ontkent dat ze iets aan haar lichaam heeft laten doen.!

Zoek nog even de opnames van DWDD op. Zowel bij het gedicht als nog ergens in het gesprek begint ze te roepen dat ze NIETS aan haar lijf heeft laten doen. Ze weet niet meer wat in ze alle interviews uit Amerika waarin ze het tegendeel vertelde, gezegd heeft. Maar ja dat is een teken van ouderdom, waar ze weinig aan kan laten verbouwen, dat heet vergeetachtigheid

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:04

Met haar lijf bedoelde ze vermoedelijk haar strakke kont en strak buikje, niet haar gezicht. Haar borsten heeft ze laten verkleinen en dat kan om wille van medische redenen geweest zijn. ;) Geen vergeetachtigheid, gewoon een klein verschilletje in definitie van "lichaam"

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:06

sarabande schreef:
Zoek nog even de opnames van DWDD op. Zowel bij het gedicht als nog ergens in het gesprek begint ze te roepen dat ze NIETS aan haar lijf heeft laten doen. Ze weet niet meer wat in ze alle interviews uit Amerika waarin ze het tegendeel vertelde, gezegd heeft. Maar ja dat is een teken van ouderdom, waar ze weinig aan kan laten verbouwen, dat heet vergeetachtigheid

Je bent niet alleen pessimistisch maar ook nog eens in en in gemeen, bah! Verzuurd mens!
Ze liegt dan toch niet? Ze draait er om heen en verpakt het subtiel, maar hey, da's niet liegen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:07

pharagirlke schreef:
Haar borsten heeft ze laten verkleinen en dat kan om wille van medische redenen geweest zijn. ;) Geen vergeetachtigheid, gewoon een klein verschilletje in definitie van "lichaam"

Wha ha ha ik kom helemaal niet meer bij :') _O- :') _O-

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:08

Nou ze zijn nu al reusachtig, kan me voorstellen dat je ze idd wil laten verkleinen als ze nóg groter waren. Maar nu zal ik wel weer te goedgelovig zijn :z

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:09

Jeee wat pint iedereen zich toch vast op het feit of ze wel of niet wat aan haar lichaam heeft laten doen. Alles wat ze heeft laten doen is op het internet terug te vinden, ze heeft zelf toestemming gegeven om dat vrij te geven en heeft daar nooit geheimzinnig over gedaan.
Ze maakt in de uitzending ook heel erg duidelijk dat ze haar lichaam zonder het hoofd bedoelde, dat slanke figuurtje daar heeft ze toch echt zelf voor gezorgd.
Probeer eens een vrouwelijke "BN-er" te vinden die niets aan haar lichaam heeft gedaan zeg.

Sophia Loren heeft zich op 72 jarige leeftijd laten fotograveren voor de Pirelli kalender, dacht je dat die niets verbouwd had:
http://www.theage.com.au/ffximage/loren ... x313,2.jpg

Als die vrouwen dat graag willen laat ze.
Ik heb er minder last van dan van die tokkie figuren zoals Theo Maassen die vinden dat het een excuus is om iemand maar met een lijk te vergelijken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:18

sarabande schreef:
pharagirlke schreef:
Haar borsten heeft ze laten verkleinen en dat kan om wille van medische redenen geweest zijn. ;) Geen vergeetachtigheid, gewoon een klein verschilletje in definitie van "lichaam"

Wha ha ha ik kom helemaal niet meer bij :') _O- :') _O-

Jij hebt duidelijk geen grote cup want dan zou je weten dat dat voor verschrikkelijke rugpijn kan zorgen. ALS ze al zo'n sl*t is als jij hier probeert te beweren dan zou ze ze zeker niet laten verkleinen om het minder opvallend te laten zijn he :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:19

ThePast03 zoek haat interviews eens op uit haar Amerikaanse jaren.
Ze heeft zon beetje alles wat mogelijk is aan haar lichaam laten verbouwen.

Dat heeft ze ook trots verteld.

Beetje raar om niet haar maar mij als leugenaar aan te wijzen nu het haar niet meer past om dat te horen.

Ik zou een actrice en persoonlijkheid als Sophia Loren toch echt niet willen vergelijken met PP

:evaw:

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:23

sarabande schreef:
[*olduser*] zoek haat interviews eens op uit haar Amerikaanse jaren.
Ze heeft zon beetje alles wat mogelijk is aan haar lichaam laten verbouwen.

Beetje raar om niet haar maar mij als leugenaar aan te wijzen nu het haar niet meer past om dat te horen.

Ik zou een actrice en persoonlijkheid als Sophia Loren toch echt niet willen vergelijken met PP

:evaw:

Je hebt duidelijk gewoon een hekel aan Patricia Paay. Dat kan maar dat maakt je wel erg bevooroordeeld.
Nee ik zou Sophia Loren inderdaad niet willen vergelijken met Patricia Paay want dat vind ik persoonlijk PP nog meer inhoud hebben.
Maar het idee blijft gewoon hetzelfde, een oudere vrouw die een stuk jonger lijkt dan dat ze is.

Patricia is altijd gewoon open en eerlijk geweest over wat ze heeft gedaan, je hebt blijkbaar gemist wat ze in dat gesprek met die zielige vent bedoelde. Verder maak ik niemand uit voor leugenaar, ik vraag me af wat het in vredesnaam uitmaakt wat iemand aan haar lichaam heeft laten verbouwen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:47

sarabande schreef:

Oh jeetje toch, wat verschrikkelijk! Ja ik snap nu wel dat je een hekel aan haar hebt, dat dóe je toch gewoon niet :z
Want ja, het is toch ook vreselijk om als oudere vrouw nog tevreden te zijn met je uiterlijk, vol zelfvertrouwen en mogelijkheden. Tja, niet iedereen bezit dat zelfvertrouwen en dat uiterlijk. Maar om haar nu zo af te branden...

Overigens, jij smeert ongetwijfeld ook wel eens douchecrème op je lichaam, maakt dat je nu ook nep?

Pantykous

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 03:01

Heerlijke foto's, ze stond er prachtig op. Ken er zat van 30 die zouden willen dat ze zo'n lijf hadden. :j

Hele smaakvolle fotoshoot. :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:22

Ach laat haar toch, soms zouden mensen toch moeten begrijpen dat het zuur is als je man je voor een jonger model verlaat
Als je dan op deze manier kunt terug slaan geweldig, zou ik ook doen
En wees eerlijk misschien is dat de kift van sommige mensen dat ze niet op die manier hun ex kunnen terug pakken

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:29

OMG nog steeds na 50 pag aan het discuseren over haar :+

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:30

ik snap niet dat mensen hier er zo op tegen hebben dat ze zich heeft laten verbouwen.
wat is daar mis mee?
misschien jaloers? omdat ze het zelf niet kunnen betalen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:24

Moniek schreef:
ik snap niet dat mensen hier er zo op tegen hebben dat ze zich heeft laten verbouwen.
wat is daar mis mee?

Misschien gewoon smaakverschil. Ik zou me zo laten verbouwen moest ik geld hebben. Maar word ook moe van dat mensen constant jalouzie en geldredenen roepen ;)

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:48

Jeetje.....wat gaan jullie hard. ff bijlezen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:48

Ach, als zij dat lekker wilt.
Je beslist zelf om deze Playboy dan te bekijken, of niet. ;)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:12

zij is er blij mee en als je het niet wilt zien
dan koop je hem toch niet :+

en ze heeft vast wel iets laten verbouwen maar goed als ze daar gelukkig mee is

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:31

Myra schreef:
Ach, als zij dat lekker wilt.
Je beslist zelf om deze Playboy dan te bekijken, of niet. ;)

Ach je kunt ze ook al een paar dagen op internet zien :P Had ze ook wel bekeken want ik was wel benieuwd naar de foto's.

Ik vind het wel hele, mooie foto's, prachtig lichaam idd maar ik vind haar gezicht alleen niet zo veel hebben

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:36

katiavl schreef:
Moniek schreef:
wat is daar mis mee?

Misschien gewoon smaakverschil. Ik zou me zo laten verbouwen moest ik geld hebben. Maar word ook moe van dat mensen constant jalouzie en geldredenen roepen ;)

Precies, waarom zou iemand jaloers zijn op iets dat hij/zij smakeloos vindt, waarom kan er niet gewoon geaccepteerd worden door al die mensen hier die het prachtig en geweldig vinden, dat Theo en ik ook bijvoorbeeld niet alleen PP niets vinden, maar het ook het feit dat zij op deze manier de aandacht vraagt en dan ook nog keihard zit te liegen een blamage vinden.

De reactie van Theo is gewoon zoals Theo is, ik begrijp niet dat mensen dat zo schokkend vinden. Als Paay in een programma op onbeschofte wijze met een zenuwachtig zangeresje de vloer aanveegt, mag dat zeker wel?????

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:40

Wat is die Theo Maassen een ongelofelijke loser!
Patricia is een prachtige vrouw, kom op ze is 60!
Verbouwd of niet, ik vind haar mooi!
En die Theo, heeft niet eens het fatsoen om Patricia aan te kijken... hij kijkt continue een cm of 50 boven haar....
Bah!
(nou ik ben het kwijt haha)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:44

Echwel schreef:
Ach laat haar toch, soms zouden mensen toch moeten begrijpen dat het zuur is als je man je voor een jonger model verlaat
Als je dan op deze manier kunt terug slaan geweldig, zou ik ook doen
En wees eerlijk misschien is dat de kift van sommige mensen dat ze niet op die manier hun ex kunnen terug pakken

Allemensen wat een zíelige mentaliteit...

Een volwassen persoon haalt de schouders op en gaat verder.
Dat kan ook zonder je blote kont te exploiteren. Hoe die er wel of niet door plaatwerkerij en fotoshop uit lijkt te zien is irrelevant.

Ik vind het een een beschamende vertoning voor iemand die met zestig jaar volwassener zou moeten zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:56

Waarom zou je dan volwassener moeten zijn? Betekent het dan dat je op je 60e ineens niet meer uit mag stralen dat je een sensueel/seksueel wezen bent? Of vind je het altijd een beschamende vertoning, ongeacht de leeftijd?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:57

xxriiannee schreef:
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Had dit niet achter haar gezocht en dacht dat zij heel "gewoon" is.
Ik had het dus niet van haar verwacht.. ;)

Dus omdat ze nu nog een keer in de playboy heeft gestaan, is ze niet gewoon?
Beetje rare opmerking vind ik..

Ik vind het echt heel stoer van haar, dat ze dat toch gewoon even doet op haar 60e!
Want eerlijk is eerlijk, voor 60 jaar ziet ze er echt nog heel goed uit.
Als ik 60 ben wil ik er ook nog wel zo goed uitzien hoor..

Veeeeel liever Patricia Paay dan die Conny breukhoven, wat een eng wijf zeg.

Ik had dit niet op tv gezien, maar nu ik dit zie, gatver, wat een l*l zeg. Iedereen mag natuurlijk zn eigen mening ergens over hebben, maar dat kan ook gewoon normaal..
Hij kan beter even naar zichzelf kijken met die afschuwelijke bril op zn bakkes. :x
Wat een jankerd zeg, hij hoeft die playboy toch niet te kopen, en hij hoeft er toch niet persé naar te kijken.
Wat ik ook zo simpel van hem vind, is al z'n domme commentaar, nog voordat hij 1 foto heeft gezien.

Ik vind die opmerkingen van hem heeeel maar dan ook heeeel kinderachtig en zielig. :r
Ik vond hem altijd wel grappig, maar dat is nu ook voorbij :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:59

sokje87 schreef:
Waarom zou je dan volwassener moeten zijn? Betekent het dan dat je op je 60e ineens niet meer uit mag stralen dat je een sensueel/seksueel wezen bent? Of vind je het altijd een beschamende vertoning, ongeacht de leeftijd?

Ik snap dat ook niet helemaal, alsof alleen jonge meiden in de playboy mogen..
Ik vind het echt hardstikke mooie foto's. En ja, tuurlijk is er wat gephotoshopped. Maar dan kan je nog uuuuuuuuuuren doorgaan, want werkelijk ELK model in zo'n blad wordt gephotoshopped. 60 jaar of 20, dat maakt geen reet uit.

9 van de 10 foto's in bladen zijn onwijs gephotoshopped!