Alet74 schreef:Mindim schreef:Ik vind het wel eng dat hij zoveel zetels heeft in de peilingen. Op dierenwelzijnsgebied heeft hij wel goede dingen, maar voor de rest. Hij roept veel, maar heeft hij oplossingen.
Kopvoddentax, tja ik kan me dan niet indenken, dat iemand met zo een idee straks nederland mede moet gaan leiden. Hij zet wel punten op de kaart, net als Fortuyn dat deed.
Onze politici zien er goed uit hoor, harry potter en wilders
Volgens mij roept hij vooral en is het wat minder gesteld met de oplossingen, maar goed.
Andere partijen hebben ook heus oog voor al die problemen, zij roepen echter niet zo hard. Dat is het verschil.
Zonder al die media-aandacht zou Wilders niet zijn waar hij was en kon hij nog rustig ergens in een huisje in een stadje ergens in Nederland wonen en zijn boodschapjes doen bij de plaatselijke supermarkt.
Het zou al heel wat beter gaan zonder al die aandacht, en misschien kunnen we er inderdaad maar het beste heel hard om lachen.
Zag gisteravond nog een stukje van een debat, weet zo niet eens meer waar het over ging, maar het was in ieder geval een kamerlid van de PVV die even flink afging. Wederom een geval van veel geblaat en weinig wol.
Hij gaf ook wel een grappig antwoord terug hoor...
Ik wilde nog reageren op een eerdere post over het feit dat Herman van Veen bedreigd zou zijn, dat is net zo goed niet goed te praten...