Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:Dat zat ik inderdaad ook al te denken effy, en de moslim-extremisten vinden die film denk ik ook niet echt een succes, ik denk ook niet dat ze dat op een gezellige manier duidelijk gaan maken.. Eerlijk gezegd..
Mistic schreef:Patriess schreef:Dat zeg ik niet, maar de Bijbel zegt niet dat Engelen en God niet afgebeeld mogen worden (volgens mij, dit weet ik niet zeker, sorry als dit niet zo is). Hij heeft geen enkel respect voor de Islam.
De koran verbiedt dit dus blijkbaar wel, maar imo dus alleen voor een moslim.
Een boek / allah, kan mij niet voorschrijven wat ik wel en niet doe.
Als ik dus een tekening wil maken van Mohammed is dat mijn goed recht. Een moslim zou het vervelend kunnen vinden, maar niets meer dan dat.
Even een ander vraagje, is de koran er ook in een kinderversie met plaatjes of zijn er alleen maar tekstversie's.
MelanieB schreef:Fijn, en dan komen ze hier aanslagen doen omdat Wilders dit veroorzaakt, krijgen we oorlog ofzo
Pff, snap ook niet dat die Wilders dit doet
Respecteer mensen zoals ze zijn
faye schreef:Dan is dat God's wil zullen we maar denken
MelanieB schreef:Fijn, en dan komen ze hier aanslagen doen omdat Wilders dit veroorzaakt, krijgen we oorlog ofzo
Pff, snap ook niet dat die Wilders dit doet
Respecteer mensen zoals ze zijn![]()
lottehorse schreef:faye schreef:Dan is dat God's wil zullen we maar denken
Hoop dat al je naaste familie tussen de aanslagen zitten..
kijken of je het dan nog zo grapig vind..
of nog leuker!
ga er zelf tussen zitten!
lottehorse schreef:Het gaat mij niet alleen om wat zij hier zecht maar ook in andere topic's..
totaal onrespectloos naar mij toe!
dan is dit van mij nog erg aardig..