Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Weinig zin dus om daar iets op te zeggen...
Chiqa schreef:runningkawa schreef:Weinig zin dus om daar iets op te zeggen...
RK ik dacht dat we altijd wel een beetje op een lijn lagen op Bokt, vandaar
dat ik mn vraag oprecht stelde aan je, zonder aanval, had gehoopt dat je
me een beetje kende...
Dit meen ik oprecht
runningkawa schreef:Qua veel dingen wel...maar ik geloof alleen over het roken dat we lijnrecht tegenover elkaar staan
Niet erg, moet kunnen imo
gohya schreef:Verbieden om op een terras te roken!Je zit in de buitenlucht en zou ook daar niet meer mogen roken?Dit zou echt veel te ver gaan.
gohya schreef:Van mij mogen ze het roken in de horeca best verbieden,maar wat ze nu ook nog willen slaat echt alles.Verbieden om op een terras te roken!Je zit in de buitenlucht en zou ook daar niet meer mogen roken?Dit zou echt veel te ver gaan.
Chiqa schreef:En dan het nog het nieuwe verbod wat ze in willen gaan voeren; geen pakjes sigaretten meer openbaar en zichtbaar in de evrkoop leggen, maar verstopt in kasten.
Deze maatregels willen ze dit jaar in Nederland nog gaan doorvoeren, ik vidn het nergens op slaan.
MoonChloe schreef:Ik rook, maar ik teken niet. Ik vind het prima zo, buiten roken kan altijd
Schimmelig schreef:Dat vind je nergens op slaan...? Je probeert je kinderen ervoor te behoeden, dus ik begrijp die maatregel wel...
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Dat vind je nergens op slaan...? Je probeert je kinderen ervoor te behoeden, dus ik begrijp die maatregel wel...
Nee, kan me niet herinneren dat ik als kindje onder de indruk was van een pakje sigaretten.
Chiqa schreef:Ja tuurlijk Schimmelig......We hadden het alleen over de pakjes sigaretten in
de schappen.....
Snoevie schreef:maar het is ook weer extra stoer en spannend als het op steeds minder plaatsen mag