Wanbeleid politiek in crisistijd

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMANDRA

Berichten: 9852
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:34

Shadow0 schreef:
IMANDRA schreef:
Ja want al die problemen dat doen ze expres zeker?


Een deel is expres en een ander deel is best een voorspelbaar gevolg van het gekozen beleid, waarbij er ook uit niets blijkt dat ze het echt anders willen.
(Aan vage toezeggingen geen gebrek hoor, maar als je kijkt naar de daadwerkelijke acties dan is er echt helemaal niets gedaan, en wordt er nog steeds niets gedaan om werkelijk iets te veranderen. Het zijn allemaal alleen maar stoplappen, plakbandjes, noodmaatregelen, slecht doordacht haastbeleid.)


Je snapt prima wat ik bedoel. Oekraïne is niet door de regering begonnen, dus daar is enkel de keuze geweest om erop te reageren of niet. De voedselcrisis of een eventuele watercrisis is niet bewust gecreëerd. Etcetera.

Ik ben het met je eens dat de reactie op dit soort problemen (veel) beter had gekund, maar stellen dat de regering dit allemaal expres en heel bewust organiseert om het volk te pesten is belachelijk.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 10:43

Elisa2 schreef:
Ik hoop het! Op naar natte en koele zomers haha

Liever niet!

Janneke2

Berichten: 23093
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:44

Loretta schreef:
Janneke2 schreef:
Pardon???
Die is er al heel lang maar wij hebben er nu nog weinig last van.


Hier in Nederland is de honger inmiddels ook al begonnen. Dit verhaal staat helaas niet op zichzelf.

Dat ben ik met iedereen eens.
De westerse economieën zijn relatief sterk en de eiwitten zijn oneerlijk over de wereld verdeeld, dus in de armere landen is er structureel honger vanwege de manier waarop wij wensen te leven.

En rechtse kabinetten 'zoek het zelf maar uit/ eigen verantwoordelijkheid' zetten die trend in eigen land door.
Vroegah was dik zijn een statussymbool, tegenwoordig is het een teken van armoede aan het worden (geen geld voor groenten, alleen voor pasta met een smaakje).
Citaat:
Zelfs water wordt in de toekomst een probleem. Er wordt nu al voor gewaarschuwd, maar er wordt niets ondernomen. Over een paar jaar hebben we dus een watercrisis.

... ehm, ik hoor al zo'n vijftien jaar dat de hoeveelheid zoet water aan het krimpen is.
Texel is samen met Wageningen aan het experimenteren met groenten die goed kunnen gedijen op zilte akkers - hard nodig.
Citaat:
Kortom Nederland is behoorlijk in verval na 12 jaar Rutte. Wie verder durft te kijken dan het BNP en macro economische cijfers ziet dat Nederland enorm aan het afglijden is.

Op zich ben ik het hier mee eens.
Maar we glijden niet af OMDAT Rutte vindt 'dat je voor visie naar de opticien moet' -
we glijden harder af dan nodig zou zijn.
En de tweedeling bevorderen is gewoon een politieke keuze (waar ik niets van moet hebben).

Mirranda

Berichten: 1723
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:55

Citaat:
Ik ben het met je eens dat de reactie op dit soort problemen (veel) beter had gekund, maar stellen dat de regering dit allemaal expres en heel bewust organiseert om het volk te pesten is belachelijk.


Verdiep je eens in het WEF en hun agenda 2030 en kijk dan eens welke regeringsleiders, NGO's, Overheidsinstellingen, universiteiten, hun leiders ermee verbonden zijn.
You will own nothing and will be happy, is hun lijfspreuk. Daar begint het straks aardig op te lijken met hoge prijzen voor letterlijk alles en een overheid die het letterlijk geen probleem vind dat bakkers, slagers en horeca failliet gaan, hun aanval op boerenbedrijven, visserij en glastuinbouw onverminderd voortzet en ons intussen probeert een oorlog in te ronselen waarin we niets te zoeken hebben.
Hoezo niet gecreëerd?

Complotje, hoor ik je denken, maar niets is (helaas) minder waar.
Onze regering heeft hun ziel verkocht en is absoluut niet bezig met de toekomst zeker te stellen voor de burger.

Je kunt nu nog comfortabel wegkijken, maar dat wordt met de dag duurder hoor.
Toeval bestaat niet.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 11:00

Mirranda schreef:
Citaat:
Ik ben het met je eens dat de reactie op dit soort problemen (veel) beter had gekund, maar stellen dat de regering dit allemaal expres en heel bewust organiseert om het volk te pesten is belachelijk.


Verdiep je eens in het WEF en hun agenda 2030 en kijk dan eens welke regeringsleiders, NGO's, Overheidsinstellingen, universiteiten, hun leiders ermee verbonden zijn.
You will own nothing and will be happy, is hun lijfspreuk. Daar begint het straks aardig op te lijken met hoge prijzen voor letterlijk alles en een overheid die het letterlijk geen probleem vind dat bakkers, slagers en horeca failliet gaan, hun aanval op boerenbedrijven, visserij en glastuinbouw onverminderd voortzet en ons intussen probeert een oorlog in te ronselen waarin we niets te zoeken hebben.
Hoezo niet gecreëerd?

Complotje, hoor ik je denken, maar niets is (helaas) minder waar.
Onze regering heeft hun ziel verkocht en is absoluut niet bezig met de toekomst zeker te stellen voor de burger.

Je kunt nu nog comfortabel wegkijken, maar dat wordt met de dag duurder hoor.
Toeval bestaat niet.

Ik snap alleen het 'you will be happy' in hun slogan niet. Ik word in elk geval steeds unhappier door deze vooruitzichten.

Roodvos

Berichten: 6769
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:03

Mirranda schreef:
Verdiep je eens in het WEF en hun agenda 2030 en kijk dan eens welke regeringsleiders, NGO's, Overheidsinstellingen, universiteiten, hun leiders ermee verbonden zijn.
You will own nothing and will be happy, is hun lijfspreuk. Daar begint het straks aardig op te lijken met hoge prijzen voor letterlijk alles en een overheid die het letterlijk geen probleem vind dat bakkers, slagers en horeca failliet gaan, hun aanval op boerenbedrijven, visserij en glastuinbouw onverminderd voortzet en ons intussen probeert een oorlog in te ronselen waarin we niets te zoeken hebben.
Hoezo niet gecreëerd?

Complotje, hoor ik je denken, maar niets is (helaas) minder waar.
Onze regering heeft hun ziel verkocht en is absoluut niet bezig met de toekomst zeker te stellen voor de burger.

Je kunt nu nog comfortabel wegkijken, maar dat wordt met de dag duurder hoor.
Toeval bestaat niet.

En hoe werkt die Faustiaanse regeling dan precies bij regeringen (en dus ook mogelijk regeringsleiders) die iedere 4 jaar, en mogelijk vaker, opnieuw gekozen worden?

Mirranda

Berichten: 1723
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:20

@Elnienjo: You will be happy, slaat op dat we straks allemaal niet meer hoeven te werken en toch een inkomen genieten. Klinkt fantastisch natuurlijk en ze brengen het leuk, maar dat inkomen hangt vast aan een digitaal ID bewijs, een CO2 budget en een chip in je lijf (bekijk de lezingen die Yuval Noel Harari hierover geeft voor het WEF) en daarmee is de vrije wil van de mens ten einde.

Dus nee, happy ga je hier niet van worden, maar dit is de ultieme natte droom die ze nastreven.

@Roodvos: In Amerika is het schandaal rondom de verkiezingen die Trump zgn. verloor al in de openbaarheid gebracht. Die waren dus bewezen gemanipuleerd. De Docu 2000 Mules zijn daarin de 100% bewezen gevallen hiervan en inmiddels hebben de meeste staten daar de uitslag van die verkiezingen ongeldig verklaard.

Wat heeft dat met NL te maken?
Eigenlijk alles als je bedenkt dat Rutte inmiddels de langstzittende premier is en we bij de laatste verkiezingen het zgn briefstemmen hebben gehad wat opeens 3 dagen mocht duren.
Een ultieme mogelijkheid dus tot fraude. Of vertrouw je 100% op het stemsysteem dat we hier hebben?

Uitspraak van Klaus Schwab zelf (op film): We have penetrate the cabinets & our leaders will not lose the elections in their country.

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:24

ach we gaan zien wat er in 2030 gebeurd als ik mij daar nu al druk om moet maken misschien halen we het wel geen eens je weet het tegenwoordig maar nooit :+


Alleen ironisch vindt ik wel dat het jaar steeds opschuift door mensen die het benoemen. Volgens mij was eerst dit jaar genoemd voor mensen met dezelfde denkwijze als jou.

Dus ik geloof er geen snars meer van. Het is een beetje net als het einde van de wereld voorspellen.

Roodvos

Berichten: 6769
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:35

Mirranda schreef:
@Roodvos: In Amerika is het schandaal rondom de verkiezingen die Trump zgn. verloor al in de openbaarheid gebracht. Die waren dus bewezen gemanipuleerd. De Docu 2000 Mules zijn daarin de 100% bewezen gevallen hiervan en inmiddels hebben de meeste staten daar de uitslag van die verkiezingen ongeldig verklaard.

Wat heeft dat met NL te maken?
Eigenlijk alles als je bedenkt dat Rutte inmiddels de langstzittende premier is en we bij de laatste verkiezingen het zgn briefstemmen hebben gehad wat opeens 3 dagen mocht duren.
Een ultieme mogelijkheid dus tot fraude. Of vertrouw je 100% op het stemsysteem dat we hier hebben?

Uitspraak van Klaus Schwab zelf (op film): We have penetrate the cabinets & our leaders will not lose the elections in their country.

Maar dat is toch helemaal geen antwoord op mijn vraag :o?
Neem nu bijvoorbeeld in de UK de overgang Johnson -> Truss. Hoe wordt Truss deelgenoot gemaakt van deze plannen en hoe wordt ervoor gezorgd dat Johnson tussen nu en zijn overlijden niet uit de school klapt?
En je spreekt jezelf tegen, vanuit het "Faust-principe" zou het juist positief zijn geweest als Trump weer aan de macht was gekomen/was gebleven, die had immers zijn ziel al verkocht. Dan hadden ze nu niet Biden tot vertrouwenspersoon hoeven maken. Is weer extra werk, kost weer extra geld, weer meer kansen dat het complot in de openbaarheid komt.....

OleJon
Berichten: 2533
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:37

Zebrastreep schreef:
ach we gaan zien wat er in 2030 gebeurd als ik mij daar nu al druk om moet maken misschien halen we het wel geen eens je weet het tegenwoordig maar nooit :+


Alleen ironisch vindt ik wel dat het jaar steeds opschuift door mensen die het benoemen. Volgens mij was eerst dit jaar genoemd voor mensen met dezelfde denkwijze als jou.

Dus ik geloof er geen snars meer van. Het is een beetje net als het einde van de wereld voorspellen.


We zitten er al midden in

nikkel
Berichten: 2564
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:45

Alles wat geboren ( ontstaan) wordt kent ook een einde (sterven). Dat is een absolute zekerheid.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:46

OleJon schreef:
We zitten er al midden in
Ooh echt? Kunnen we al stoppen met werken en waar moet ik zijn voor dat gratis inkomen? *\o/*

Cer

Berichten: 30261
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:47

Roodvos schreef:
En je spreekt jezelf tegen, vanuit het "Faust-principe" zou het juist positief zijn geweest als Trump weer aan de macht was gekomen/was gebleven, die had immers zijn ziel al verkocht..

Dat ligt eraan misschien.. Trump zat toch niet bij die 'club'. Als de verkiezingen gemanipuleerd zijn door de hogere wereldmacht, dan was het de bedoeling om Biden aan de macht te laten komen want hij heeft zn ziel al verkocht (wellicht staat hij daarom in het luchtledige handjes te schudden?)
Trump heeft zich niet om laten kopen toch?

Citaat:
Ooh echt? Kunnen we al stoppen met werken en waar moet ik zijn voor dat gratis inkomen?

Zitten daar dan wel of geen buitenlandse vakanties bij?

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:50

@Cer, ik ben bang van niet. Of de mensen die daarvoor nodig zijn, moeten het 'werk' als vrijwilligers blijven doen? (Er lijken me wat haken en ogen aan deze theorie te zitten).
Laatst bijgewerkt door Ann op 29-09-22 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 11:50

Mirranda schreef:
@Elnienjo: You will be happy, slaat op dat we straks allemaal niet meer hoeven te werken en toch een inkomen genieten. Klinkt fantastisch natuurlijk en ze brengen het leuk, maar dat inkomen hangt vast aan een digitaal ID bewijs, een CO2 budget en een chip in je lijf (bekijk de lezingen die Yuval Noel Harari hierover geeft voor het WEF) en daarmee is de vrije wil van de mens ten einde.

Dus nee, happy ga je hier niet van worden, maar dit is de ultieme natte droom die ze nastreven.

@Roodvos: In Amerika is het schandaal rondom de verkiezingen die Trump zgn. verloor al in de openbaarheid gebracht. Die waren dus bewezen gemanipuleerd. De Docu 2000 Mules zijn daarin de 100% bewezen gevallen hiervan en inmiddels hebben de meeste staten daar de uitslag van die verkiezingen ongeldig verklaard.

Wat heeft dat met NL te maken?
Eigenlijk alles als je bedenkt dat Rutte inmiddels de langstzittende premier is en we bij de laatste verkiezingen het zgn briefstemmen hebben gehad wat opeens 3 dagen mocht duren.
Een ultieme mogelijkheid dus tot fraude. Of vertrouw je 100% op het stemsysteem dat we hier hebben?

Uitspraak van Klaus Schwab zelf (op film): We have penetrate the cabinets & our leaders will not lose the elections in their country.

Het merendeel van de (mentaal) gezonde mensen wordt gelukkiger door wél te werken. En door dat geld naar eigen believen te kunnen besteden aan leuke dingen. Als je thuis zit met 'n inkomen wat net toereikend is voor energie en voedsel (over lekker voedsel zal het wel niet meer gaan dankzij de klimaatlobby) wat heeft je leven dan nog voor zin? De elite zal wel lekker blijven reizen en biefstuk eten, maar de gemiddelde bewoner krijgt dan een uitzichtloos bestaan.

mysa

Berichten: 10654
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:54

Trump kwam ook gewoon op de bijeenkomsten van het WEF.

Punt twee: you'll own nothing and be happy was ooit een uitspraak van een Deense politica die het over deeleconomie had.
Dat is gewoon even in de schoenen van WEF gemanipuleerd.

Cer

Berichten: 30261
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:54

Ann schreef:
@Cer, ik ben bang van niet. Of de mensen die daarvoor nodig zijn, moeten het 'werk' als vrijwilligers blijven doen? (Er lijken me wat haken en ogen aan deze theorie te zitten).

..hm.. dan moet ik er nog even over nadenken :')

Of ben je dan elite, als je werkt om je inkomen te verhogen? En ben je dan, als je nu al werkt, progressief trensetter?
#Ihavequestions

Ik ben nog steeds niet overtuigd van het organisatorisch vermogen van mensen, om dit goed te kunnen regelen...
Oorlogen, onderdrukking en hebzucht blijft aard van t beestje denk.. Ze gaan echt niet ineens allemaal samen lopen te werken denk... :+

nikkel
Berichten: 2564
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:03

Doet me denken aan een boek dat ik en velen met mij gelezen hebben voor de lijst. A Brave New World.

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:05

nikkel schreef:
Alles wat geboren ( ontstaan) wordt kent ook een einde (sterven). Dat is een absolute zekerheid.



Dat is de enige zekerheid die we allemaal hebben , voor de rest valt er niks te voorspelen of in te vullen dat iets zo gaat zijn als we denken.

secricible

Berichten: 25737
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:13

Mirranda schreef:
@Roodvos: In Amerika is het schandaal rondom de verkiezingen die Trump zgn. verloor al in de openbaarheid gebracht. Die waren dus bewezen gemanipuleerd. De Docu 2000 Mules zijn daarin de 100% bewezen gevallen hiervan en inmiddels hebben de meeste staten daar de uitslag van die verkiezingen ongeldig verklaard.


ehm, welke bron heb ik gemist? De uitslag van de laatste verkiezingen ongeldig en ongeldig verklaard door staten? De Docu 2000 mules 100% Bewezen verklaard? Door wie?
De laatste keer dat ik wakker werd was de uitslag niet ongeldig verklaard en werd de Docu 2000 mules door het overgrote merendeel van de bevolking gezien als een complottheorie die onbewezen is.

IMANDRA

Berichten: 9852
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:17

Mirranda schreef:
Verdiep je eens in het WEF en hun agenda 2030 en kijk dan eens welke regeringsleiders, NGO's, Overheidsinstellingen, universiteiten, hun leiders ermee verbonden zijn.
You will own nothing and will be happy, is hun lijfspreuk..

Wist je dat ik dat al heb gedaan? En ik ben tot een totaal andere conclusie gekomen dan jij. Die "lijfspreuk" (die overigens geen lijfspreuk is) is compleet uit z'n context getrokken.

Reuters schreef:
The WEF does not have a ‘stated goal’ to remove everyone’s private property by 2030. As addressed in previous Reuters fact checks, these claims likely originated from a WEF social media video from 2016 that stated eight predictions about the world in 2030, including: “You’ll own nothing. And you’ll be happy. What you want you’ll rent, and it’ll be delivered by drone.”

https://www.reuters.com/article/uk-fact ... SKBN2AP2T0

Dus ik zou jou uit willen nodigen zélf een onderzoek te doen in plaats van geloven wat de conspiracy websites en facebookpagina's jou vertellen.

Het WEF is 'simpelweg' een soort denktank. Een plek/organisatie waar je als politicus of CEO kan netwerken en discussiëren. Ik vind het altijd grappig dat mensen denken dat de WEF zo veel politici naar hun hand kan zetten, aangezien de politici in onze regering het niet eens met elkaar eens kunnen worden. Wat een organisatorisch vermogen zou dat WEF hebben indien het waar was zeg, pfoe

Mirranda schreef:
Daar begint het straks aardig op te lijken met hoge prijzen voor letterlijk alles en een overheid die het letterlijk geen probleem vind dat bakkers, slagers en horeca failliet gaan, hun aanval op boerenbedrijven, visserij en glastuinbouw onverminderd voortzet en ons intussen probeert een oorlog in te ronselen waarin we niets te zoeken hebben.
Hoezo niet gecreëerd?

Als jij denkt dat de overheid dat geen probleem vindt dan heb je niet goed opgelet. En 'ons een oorlog in probeert te ronselen', mwah, dat ligt toch een stuk genuanceerder.

Mirranda schreef:
Complotje, hoor ik je denken, maar niets is (helaas) minder waar.
Onze regering heeft hun ziel verkocht en is absoluut niet bezig met de toekomst zeker te stellen voor de burger.

Je kunt nu nog comfortabel wegkijken, maar dat wordt met de dag duurder hoor.
Toeval bestaat niet.

Je weet dat jij ook gewoon de regering in kan he? Maak een politieke partij en ga actievoeren. Niks houdt je tegen. Dat hebben al die partijen ook ooit moeten doen bij hun oprichting. Het enige verschil is de mening die men heeft. Jij hebt een andere mening. Maar dat maakt die partijen die er nu zitten niet ineens evil of de duivel. Kom op zeg.

En als je het er niet mee eens bent sta je vrij om op andere partijen te kiezen. Want die regering die daar zit, zit daar omdat Nederland erop stemt.

Wbt fraude in NL: volgens mij mag je er ook gewoon bij gaan zitten en toekijken hoe ze de stemmen tellen.


Overigens heeft Trump de verkiezingen gewoon verloren. Daar is zo veel onderzoek (en daardoor zo veel belastinggeld) heengegaan. Er zijn geen concrete bewijzen die het tegendeel bewijzen. En als jij denkt dat die er zijn: wat houdt je tegen om ze hier te delen en je punt te onderbouwen? En ga dan niet aankomen met 'google zelf maar' want dat is zo'n dooddoener.

@Cer: geloof je serieus dat Biden in het luchtledige handjes heeft staan schudden? Of is dit een kwestie van advocaat van de duivel? Datgene is namelijk allang debunked.

Cer

Berichten: 30261
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:23

IMANDRA schreef:
@Cer: geloof je serieus dat Biden in het luchtledige handjes heeft staan schudden? Of is dit een kwestie van advocaat van de duivel? Datgene is namelijk allang debunked.

ten eerste was het een grappige post, excuus als je dat niet zo begreep.. :) (snap ik, ik vind mezelf vaak wel hilarisch en ben daar vrij alleen in :') )

ten tweede heb ik wel een aantal hele vreemde filmpjes van Biden gezien, met ruiken en kinderen, aan de verkeerde kant een podium aflopen, onverstaanbare teksten uitsprekend en, inderdaad, soms zn hand omhoog houden terwijl daar niemand staat... (ik wijt dat een beetje aan ouderdom / stress, verder heb ik geen idee, ik ken de beste man niet, en vooral nu DeepFake bestaat geloof ik bijna niks meer van wat ik zie als ik er zelf niet bij sta, en dus als hermit geloof je gewoon niet veel :D :P )

Maaarrrr als jij links hebt waarin het gedebunked wordt, zie ik die graag :j (kan ook per PB) of een richting waarin ik dat moet zoeken, want ik vind het wel enorm interessant (net als lizard people of dat Hillary Clinton niet echt is :+ ) Ik spiral nogal regelmatig wat rabbitholes in, dus soms vind ik niet altijd de debunk-video's :D

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 12:25

Ik zie ook regelmatig hele vreemde filmpjes met Biden waarin het lijkt alsof ie ze niet meer allemaal op 'n rijtje heeft. Geen idee of het fake is.

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:33

Weet je, ik geloof echt niet meer alles water verkondigt wordt in de krant of nieuws :n
Het is ook een hoop stemmingmakerij.

nikkel
Berichten: 2564
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:40

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat in een groot aantal republikeinse staten, de kies wetgeving sindsdien zodanig is aangepast dat de democraten in die staten geen schijn van kans hebben om daar nog ooit in de toekomst een meerderheid te kunnen behalen.