Moet je het wel goed schrijven

Die ja;). Was ondertussen aan het werk én ik heb dislectie dus je zult mij wrl vaker verkeerd dingen zien schrijven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Diepgaande data-analyse van de online haat tegen vrouwelijke politici
Tien procent van alle tweets gericht aan vrouwelijke politici bevat haat of agressie, blijkt uit onderzoek samen met de Utrecht Data School. Vrouwen die de politieke arena betreden kunnen rekenen op online recensies over hun stem, lichaam, religie of huidskleur. Politieke partijen vrezen dat jonge vrouwen terugschrikken.
Karlijn Saris en Coen van de Ven beeld Jan Rothuizen
3 maart 2021 – verschenen in nr. 9
naranja1 schreef:Ja ik vind het ook een goed stuk. wel weer fijn om eens wat te lezen erover.
herr_balou schreef:Mhmm, ik hoop niet dat ik ook als een bedreiger tel. Tijdens de verkiezingscampagne voor de laatste 2de kamer verkiezingen heb ik een negatief bericht aan Lilian Marijnissen gestuurd. Dat was naar aanleiding van de radiocampagne die ik hoorde waarin ze het had over 'de elite'. Mijn opmerking was dat ze wat mij betreft gezien haar positie in de samenleving ook bij 'de elite' - what ever that may be - hoorde... Daarna alleen nog een aangepaste radiocampagne gehoord, geen woord meer over 'de elite'...
anjali schreef:De SP wil bepaald niet bij de elite horen. Hun salaris gaat in de partijpot, ze worden zelf dus nooit rijk van hun positie.
Sizzle schreef:Als jij je tweet niet bent gestart met: hé elite rukwijf, maar op een normale manier kritiek geuit hebt dan zal dat heus niet meegeteld worden.
Ze hebben geen kritiel tweets geteld, maar haat tweets.
mick75 schreef:Kan het hier over feminisme gaan in plaats van over de definitie van elite?
HerrBalou, kritiek geven op beleid is niets mis mee. Lilian Marijnissen aanvallen op het feit dat ze vrouw is, dat is fout maar heb je zoals ik het lees niet gedaan.
Ik krijg wel steeds meer het idee dat hoe meer er over gelijkwaardigheid gepraat wordt, hoe sterker ook een tegenbeweging groeit. Een oerconservatieve beweging die vind dat vrouwen hun mond moeten houden en in de keuken thuis horen. En dat is bepaald niet alleen onder een deel van migranten het geval.
Er is een beste groep Nederlandse mannen die wat dat betreft de Sharia stiekem heel graag ingevoerd zouden zien, die vinden het alleen zuur dat ze hrt zelf niet voor elkaar krijgen
anjali schreef:mick75 schreef:Kan het hier over feminisme gaan in plaats van over de definitie van elite?
HerrBalou, kritiek geven op beleid is niets mis mee. Lilian Marijnissen aanvallen op het feit dat ze vrouw is, dat is fout maar heb je zoals ik het lees niet gedaan.
Ik krijg wel steeds meer het idee dat hoe meer er over gelijkwaardigheid gepraat wordt, hoe sterker ook een tegenbeweging groeit. Een oerconservatieve beweging die vind dat vrouwen hun mond moeten houden en in de keuken thuis horen. En dat is bepaald niet alleen onder een deel van migranten het geval.
Er is een beste groep Nederlandse mannen die wat dat betreft de Sharia stiekem heel graag ingevoerd zouden zien, die vinden het alleen zuur dat ze hrt zelf niet voor elkaar krijgen
Ja die Nederlandse mannen zijn er. Maar er is een heel simpele oplossing nl. gewoon niet trouwen met dergelijke mannen.
mick75 schreef:Kan het hier over feminisme gaan in plaats van over de definitie van elite?
naranja1 schreef:Heel goed stuk, bedankt voor het plaatsen.
mick75 schreef:Ik krijg wel steeds meer het idee dat hoe meer er over gelijkwaardigheid gepraat wordt, hoe sterker ook een tegenbeweging groeit. Een oerconservatieve beweging die vind dat vrouwen hun mond moeten houden en in de keuken thuis horen. En dat is bepaald niet alleen onder een deel van migranten het geval.
Sizzle schreef:Er staat notabene bij dat het politiek incorrect is.
Daar kan ik me geen seconde over opwinden.
De viva is waarschijnlijk ook niet erg gender neutraal vermoed ik zomaar.
„Bestel de leukste vrouwentijdschriften
Van mode & beauty, tot gezondheid en lifestyle“
(Reclame voor tijdschriften)
Commercie mag van mij best een bepaalde doelgroep aanspreken. Sommige mensen voelen zich heel prettig binnen bepaalde kaders.
Zolang ze het een ander tenminste niet opdringen.