Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Dat was in de jaren zeventig toen het onderwijs zogenaamd nog degelijk was.
IMANDRA schreef:Ik ga denk ik 'strategisch stemmen' in de zin van dat ik graag meer focus wil op het klimaat. Maar wel in goede balans met economie. Dus hoewel ik normaliter VVD stem, ga ik nu voor GroenLinks. Niet omdat ik het met 100% van GL's agenda eens ben, maar omdat een groen geluid wel belangrijk vind en VVD waarschijnlijk toch wel groot wordt dus ze hebben mijn stem 'minder hard nodig'. Dan is het hopen dat GL in de regering komt en er een mooi compromis wbt klimaat uitkomt tussen GL en VVD.
Ik ga wel met interesse kijken wat de kleine partijen doen. Als ik zo naar de poll hier op Bokt kijk zou Volt voor een kleine partij nog best 'groot' kunnen worden. Of in ieder geval een paar zetels weten te bemachtigen.
IMANDRA schreef:Enzino, dat heet nu een 'stipje'. Mensen zien dat een topic actief is waar ze zelf ook actief zijn en reageren daarop. Het zijn inderdaad vaak dezelfde mensen, maar dat heeft meer te maken met dat deze mensen discussie leuk vinden dan met het oproepen van elkaar om te reageren... Jammer dat je de behoefte voelt het zo persoonlijk te maken met zo'n negatieve opmerking.
Maar goed, gezien we allemaal blijkbaar je woorden niet goed begrijpen, kan je ze nog eens toelichten dan?
Electra63 schreef:Je hebt gelijk, niet goed gelezen.
Maar stel dat FvD met 4 in de Kamer komt en er stapt er 1 op, dan zou Bleker wel de vrijgekomen zetel kunnen opvullen.
Het is een opportunist, ik had eerder verwacht dat hij zou overstappen naar de lijst van Henk Krol.
2 oudere, wispelturige opportunisten samen
robert45 schreef:Electra63 schreef:Je hebt gelijk, niet goed gelezen.
Maar stel dat FvD met 4 in de Kamer komt en er stapt er 1 op, dan zou Bleker wel de vrijgekomen zetel kunnen opvullen.
Het is een opportunist, ik had eerder verwacht dat hij zou overstappen naar de lijst van Henk Krol.
2 oudere, wispelturige opportunisten samen
Nee dat kan niet, dan is de volgende op de lijst aan de beurt.
Dat is dus niet Henk Bleker. Die staat niet op de huidige lijst.