Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duutelepluut schreef:Alpha89 schreef:Er schrijft iemand dat ze gevonden is in een leegstaand huis. Of dat waar is? Geen idee.
Dat zag ik ook al idd... Heb gevraagd waar dat staat want er is nergens nog iets te vinden...
candalisa schreef:Ik kruip even uit meelees stand maar wat ik niet snap is dat mensen het opnemen voor "de verdachte" hij heeft geen brood gestolen hoor. Z'n iemand hoort niet vrij rond te lopen en zeker geen tweede kans te krijgen ! (Dit is mijn mening)!
Citaat:Als het je kind, zus of vriendin is denk je er ook anders over om z'n iemand nog een tweede kans te geven.
Citaat:Politie UtrechtVerified account @PolitieUtrecht
Replying to @IngeborgKK
Anne Faber is nog niet gevonden. Morgen worden de zoektochten hervat.
12:10 PM - 9 Oct 2017
https://twitter.com/PolitieUtrecht/stat ... 6046180352
c_alsemgeest schreef:Taffje schreef:Hij zat in TBS, forensische kliniek...
Een Forensische kliniek is absoluut geen TBS kliniek...
Daarbij had de Mod al gevraagd hier niet meer over te discussieren en het enkel bij het onderwerp te houden.
Chubby schreef:De politie laat toch niet een uur geleden vanalles aanrukken om nu de zoekactie naar morgen uit te stellen...
mvdbijl schreef:Vind erg onbeschoft om te zeggen iemand van Altrecht.
Ben je er al eens geweest? Als je iets traumatisch mee maakt, een eetstoornis hebt oid dan loop je ook bij Altrecht. Ik bv toen mijn moeder zelfmoord had proberen te plegen en ook bij Altrecht was opgenomen.
Zie iemand hier over tbsers praten. Dat niveau mensen zit daar niet..
Er zijn naast Altrecht veel meer klinieken die zelfs dichterbij de vijver liggen. Natuurlijk kan dat verband hebben maar weet jij wie er allemaal in je dorp wonen.