Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:24

Kan wel janken... echt.... -O-

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:24

Ik word net wakker...oh...my...god...

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:25

TessaVB schreef:
Nu Donald Trump, maar over 4 jaar Kanye West. :')
Lijkt wel een slechte soap dit, om te huilen |(

Ik moet ook nog serieus nadenken over wat ik nu een ergere optie vind. :')

DarkoFoitzik

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:26

wahahahahah, inderdaad, wie is de volgende celeberty die het gaat proberen? echt diep triest

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:26

Jup goedemorgen mensen die net wakker worden. Slaap ik nog?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:27

Emmaa_ schreef:
Als democraten in Florida op Clinton hadden gestemd ipv op de Lib's (want serieus, een man die niet weet wat Aleppo is?), had Trump daar niet gewonnen. Er zijn meer staten waar de marge dusdanig klein is dat dit zo was. Mensen die voor derde partijen stemmen kan ik dus persoonlijk echt niet begrijpen.

Mensen die voor derde partijen kiezen zijn helemaal klaar met het twee partij systeem.
Dan kun je blijven zeggen "ja maar als jij stemt op jouw kandidaat verliest onze kant" maar het tegenovergestelde is ook zo, zolang er niemand de optie derde kandidaat gaat gebruiken wordt het ook niet duidelijk dat het systeem zoals het nu is gewoon niet werkt, en niet is wat mensen willen.

Het hele "een stem voor een derde partij is een stem voor de vijand" is een soort van groep afpersings strategie geworden die een gedeelte van de bevolking monddood maakt. Het hele idee van stemmen is nou juist dat jij jouw stem mag laten horen.

Ierpier

DarkoFoitzik schreef:
wahahahahah, inderdaad, wie is de volgende celeberty die het gaat proberen? echt diep triest

En ik maar denken dat Raegan een aanfluiting was

Babeth

Het zou mij niet verbazen als Trump er zeer snel tussenuit piept als hij doorheeft hoeveel werk hem dit gaat kosten. En dan krijgen we Pens..

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:28

Hillary is nou niet direct mijn favoriet, maar kiezen tussen DT en HC zou voor mij niet moeilijk zijn. Zo jammer dat Bernie Sanders eruit lag...

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:28

nee precies, kanye west maar ook Lindsey lohan zou al hebben gezegd dat ze president willen worden. daar wordt je toch echt niet blij van.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:29

Babeth schreef:
Het zou mij niet verbazen als Trump er zeer snel tussenuit piept als hij doorheeft hoeveel werk hem dit gaat kosten. En dan krijgen we Pens..

*Pence

purny

Emmaa_ schreef:
purny schreef:
Werd wakker, zette het nieuws aan en heb hem vervolgens over gezet. Wil het niet horen dat Donald heeft gewonnen. Dan is het wachten op de eerste aanslag

Want dat is het belangrijkste? Ik maak me liever druk om de aanslagen die vanaf nu constant, meermaal daags, elk moment, gepleegd gaan worden op de communities in de VS die hij al zijn hele campagne aanvalt?

Ik zeg niet dat dat belangrijk is. Het is wel het punt waar ik me druk om maak. zelfde dat een bepaalde partij hier volgend jaar de verkiezingen gaat winnen. Het zal alleen maar slechter worden

Salsa

Hihi lees dat de Canadeese emigratie site is gecrasht. Geloofde ik niet maar het blijkt echt zo te zijn. Nu ga je niet zo makkelijk emigreren maar als ik niet gebonden zou zijn.....hello Canada!!!!

DarkoFoitzik

Babeth schreef:

Ik zou me niet verbazen als hij zegt" Nou ik heb gewonnen, toedels"

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:30

Shockerend gewoon dat blijkbaar veel meer Amerikanen achter de denkwijze van Trump staan. Dat vind ik eigenlijk gewoon een ontzettend eng idee.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:31

Cayenne schreef:
Shockerend gewoon dat blijkbaar veel meer Amerikanen achter de denkwijze van Trump staan. Dat vind ik eigenlijk gewoon een ontzettend eng idee.

Faith in humanity ....

Anoniem

Drifter schreef:
Emmaa_ schreef:
Als democraten in Florida op Clinton hadden gestemd ipv op de Lib's (want serieus, een man die niet weet wat Aleppo is?), had Trump daar niet gewonnen. Er zijn meer staten waar de marge dusdanig klein is dat dit zo was. Mensen die voor derde partijen stemmen kan ik dus persoonlijk echt niet begrijpen.

Mensen die voor derde partijen kiezen zijn helemaal klaar met het twee partij systeem.
Dan kun je blijven zeggen "ja maar als jij stemt op jouw kandidaat verliest onze kant" maar het tegenovergestelde is ook zo, zolang er niemand de optie derde kandidaat gaat gebruiken wordt het ook niet duidelijk dat het systeem zoals het nu is gewoon niet werkt, en niet is wat mensen willen.

Het hele "een stem voor een derde partij is een stem voor de vijand" is een soort van groep afpersings strategie geworden die een gedeelte van de bevolking monddood maakt. Het hele idee van stemmen is nou juist dat jij jouw stem mag laten horen.

Ik ben het met je eens hoor, maar ik ben van mening dat er andere manieren zijn om je stem te gebruiken. Ik ben helemaal voor kritiek op Clinton, maar wel op kritieksloyaliteit. Eerst zorgen dat ze verkozen wordt om de verdoemenis van de eerste wereld te voorkomen, daarna gaan we kritisch zijn op haar beleid en wat ze moet doen, en wat er moet veranderen in het systeem om iedereen tevreden te stellen.
Mensen die niet voor Clinton hebben gestemd (of het nou 3rd party was of Trump) hebben dit imo direct in de hand gewerkt en het is gewoon kwalijk.

J0anieke

rien10 schreef:
Een week eerder: "Bill, slaap je al?"
"Nee. Ik kan niet slapen Hillary".
"Bill, wat nou als hij wint? Wat doen we dan?"
"Dan verkopen we de boel hier en emigreren we naar Europa. Daar zijn nog van die lieve, mooie, kleine landjes. Dan gaan we daar van onze rust genieten."
"Goed plan schat. Daar hebben ze geen geblondeerde megalomane, omhoog gevallen, discriminerende (maar met een buitenlandse vrouw getrouwde) politici die maar wat roepen. We gaan naar Nederland. Daar snappen ze nog dat politiek een vak is. Daar roepen ze niet zomaar wat".
"Welterusten schat".
"Slaap lekker lieverd. Sweet dreams".

_O-

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:32

Omg... Lekker wakker worden dit:(
Wat een aanfluiting zeg, zo'n haatzaaier for president.
Nu al geen buitenlandse media in de buurt van zijn feestje dulden...
Die man wordt het einde van deze wereld.

Salsa

DarkoFoitzik schreef:
Babeth schreef:

Ik zou me niet verbazen als hij zegt" Nou ik heb gewonnen, toedels"

Wishfull thinking.....het zou iig erg prettig zijn.

Obama moet nu toch huilend en scheldend in een hoekje zitten?

Ierpier

Als ik Clinton was zou ik mezelf dus echt plat zuipen nu. En ik drink niet eens alcohol.

IngridM

Cayenne schreef:

Dat ja ;(

DarkoFoitzik

Ierpier schreef:
Cayenne schreef:

Faith in humanity ....

dat komt weer terug op het idee van The American dream. vrijheid is blijheid, iedereen kan worden wat je wilt als je er maar hard voor werkt. er is wat voor te zeggen. (niet voor trump maar voor de denkwijze van vrijheid)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:33

Het is zover wisconsin

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:33

Trump is president ohmy