Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
harbourlight schreef:Tjonge, je gijzelt iemand en bedreigt iemand en een dag later ben je een held in Nederland omdat je zo lief uitnje ogen kijkt.
En ik maar denken dat ik nergens meer van zou opkijken.![]()
Ineens hebben we de "knuffelterrorist "
harbourlight schreef:NikkiTazz schreef:Waarom hebben mensen het steeds over trauma's... er is een bericht dat AL het personeel van de NOS niet bang is, en geen trauma's heeft...
Alsof je dat na één dag kunt beoordelen.
Jullie boodschap is duidelijk. De portier is een aansteller en de dader is een held.
Winged schreef:lifaya schreef:Daarbij, met een nepwapen een studio inlopen is toch al duidelijk genoeg dat hij geen gewonden wou hebben?
Ja, maar wel een aantal mensen met een trauma nu. Nepgeweer of niet, dat kun je er niet van af zien.
Joscaa schreef:Marjoow schreef:Toegeven aan dit soort mensen is het domste wat je kan doen. Want zo dan komen er meer op dit idee en er gaat er eens een tussen zitten die geen nepbrief schrijft of een nepwapen meeneemt.
Tot hij met boeiende info aan komt, jij weet niet wat hij te vertellen heeft en dat het hier in nederland allemaal niet zo netjes en lief gaat als we het doen voorkomen, kan ik helemaal geloven. Dus ik ben wel benieuwd of hij inderdaad iets heeft te vertellen.
En anders komt van Anonymous het ons nog wel een keer vertellen, want die zijn het ook niet eens met de gang van zaken.
RaafSmits schreef:Ik vind dat het nu ook weer niet tot in de treuren moet worden opgeblazen.
Deze jongen is een beetje van het paadje, en uiteraard moet deze actie een passend vervolg krijgen, maar het geeft ook maar weer eens aan hoe zeer we staan te suffen met z'n allen.
Hoe vaak heeft die Roberto Stegeman en soortgenoten wel niet aangetoond hoe lek als een mandje sommige belangrijke gebouwen in Nederland wel niet zijn.
En steeds roepen we "ooooohhh en aaaaaaaahhhh "met z'n alle en beloven we beterschap........nou niet dus!!!!
In het geval van deze jongen kan ik niet eens "kwaad "op hem worden.
Hoe keurig hij in gesprek bleef en hoe rustig hij bleef toen de politie binnenstormde.......
Oké, hij is ergens binnen gedrongen waar hij niks te zoeken had en hij heeft mensen niet alleen bedreigt maar ook werkelijk de stuipen op het lijf gejaagd.....maar dit alles toch met een zekere rust en kalmte.
Waanzinnig veel respect heb ik voor de bewaker die ondanks die enorme spanning die de man heeft gevoeld zo bleef reageren op deze jongen![]()
![]()
![]()
Dit kan je niet leren in een training op je werk, ik hoop ook echt dat dit alles geen gevolgen voor hém heeft, zowel voor zijn gezondheid als op zijn werk.
Yasmijntje schreef:Die jongen heeft gewoon hulp nodig.
Ben blij dat hij zijn verstand er nog 'redelijk' bij heeft gehouden, en niemand heeft willen beschadigen.
Over trauma's kunnen wij helaas niet oordelen.
Ik denk dat iedereen er redelijk goed vanaf is gekomen, en zo niet hoop ik dat deze mensen ook hulp krijgen met het verwerken, net zoals de dader.
geerke schreef:Yasmijntje schreef:Die jongen heeft gewoon hulp nodig.
Ben blij dat hij zijn verstand er nog 'redelijk' bij heeft gehouden, en niemand heeft willen beschadigen.
Over trauma's kunnen wij helaas niet oordelen.
Ik denk dat iedereen er redelijk goed vanaf is gekomen, en zo niet hoop ik dat deze mensen ook hulp krijgen met het verwerken, net zoals de dader.
hij heeft geen hulp nodig maar zendtijd
palousa_boy schreef:Maar het verschil met die programma's is dat deze jongen met een (nep) wapen naar binnen komt, en hun meestal gewoon naar binnen lopen.
Shiloh schreef:Zit nu het NOS journaal te kijken. Jemig, wat zitten te door te zagen over dat ze wel een heel uur uit de lucht waren.
Boehoe, het is wel echt extreem grote impact hoor! Echt van nationaal belang! Dat we 1 uurtje geen televisie hebben gehad, ben ik nou de enige die dit zwaar overtrokken vind?
En voor de duidelijkheid, dan bedoel ik dus niet dat het overtrokken is wat daar gebeurd is en wat die jongen heeft gedaan. Maar het gezever over waarom de NOS niet na een kwartier alweer in de lucht was, maar dat dat wel 66 minuten duurde